Ah, ik weet precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:14 schreef Tup het volgende:
Nee, hoor. Dat zijn van de geimproviseerde zanglijntjes.
Normaal gesproken vind ik het ook geweldig. Maar dan speelt hij zelf de piano. Nu "klopte" het niet altijd met het orkest. Maar hoedanook, Antony blijft geweldig...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef MuadDib het volgende:
Ah, ik weet precies wat je bedoelt![]()
Het is ook wel een beetje zijn manier van zingen, ik heb me er in ieder geval niet aan gestoord.
omg dank je voor deze tipquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef methodmich het volgende:
Wat trouwens best wel op Antony lijkt is The Irrepressibles.
Misschien een leuke tip voor Antony-liefhebbers. Zie www.theirrepressibles.com
Kijk daar ga ik wel naar kijkenquote:Antony & The Johnsons in VPRO’s Wintergasten
De VPRO brengt in december en januari drie afleveringen van Wintergasten op televisie, het interviewprogramma door Raoul Heertje. Eén van de gasten dit seizoen is Antony Hegarty, beter bekend als frontman van Antony & The Johnsons. Ook filosoof Antanus Mockus en professor Roy Sorensen werken mee aan Wintergasten. Heertje voelt de gasten aan de tand aan de hand van film- en televisiefragmenten.
Wintergasten is op 20 en 27 december en 3 januari te zien bij de VPRO.
Pfoe, impressive!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef methodmich het volgende:
Wat trouwens best wel op Antony lijkt is The Irrepressibles.
Misschien een leuke tip voor Antony-liefhebbers. Zie www.theirrepressibles.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |