quote:Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Foutje van Bansheeboy vrees ik.
Ik excuseer me namens hem.
Positieve discriminatiequote:Op woensdag 24 december 2008 19:50 schreef Bananenman het volgende:
Waarom stemmen mensen op BSB? Tering
Moeten we op jouw stemmen.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:50 schreef Bananenman het volgende:
Waarom stemmen mensen op BSB? Tering
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef Happel het volgende:
Crane als mod is natuurlijk geweldig. Het is alleen jammer dat zijn account in de prullenbak ligt.
Ik vraag mij serieus af waarom je zo komt slijmen, je komt amper in VBL?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb op TR gestemd.
Hopelijk wordt hij het VAMOS roBIe
BTW Boris lijkt mij ook een goede moderator
Ik ben van plan aan actief poster te worden in voetbalquote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af waarom je zo komt slijmen, je komt amper in VBL?
Hoezo?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Grulez het volgende:
Echt apart dat mensen voor borisz kiezen...
Is dat je goede voornemen?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben van plan aan actief poster te worden in voetbal.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Geen verkeerde user of zo, maar ik vind dat een moderator een sturend iemand moet zijn met enig (let op de nadruk) vorm van autoriteit. En dat dicht ik hem niet toe. Gewoon een nette user, maar misschien iets te net. Een sterke persoonlijkheid (zoals TR) kan VBL wel gebruiken.quote:
Ik denk dat 't makkelijker is van een iets te nette user een goede mod met autoriteit te maken, dan een user met een iets te grote bek eentje die altijd netjes de users te woord blijft staanquote:Op woensdag 24 december 2008 21:10 schreef Grulez het volgende:
Geen verkeerde user of zo, maar ik vind dat een moderator een sturend iemand moet zijn met enig (let op de nadruk) vorm van autoriteit. En dat dicht ik hem niet toe. Gewoon een nette user, maar misschien iets te net. Een sterke persoonlijkheid (zoals TR) kan VBL wel gebruiken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oh, dacht op mijquote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb op TR gestemd.
Hopelijk wordt hij het VAMOS roBIe
BTW Boris lijkt mij ook een goede moderator![]()
![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door kleinzusje op 24-12-2008 21:36:17 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |