Waarom kon ik wel op Cyberia stemmen en niet op jou?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef _Mike_ het volgende:
Ik heb op Crane geklikt, maar die stem moest voor mijn broeder BSB zijn.
Wie heb je gestemd?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom kon ik wel op Cyberia stemmen en niet op jou?
Omdat ik een helikopter van de zaak wil.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom kon ik wel op Cyberia stemmen en niet op jou?
Op Fluoxetine.quote:
Goede vragen voor een kloon.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:10 schreef hanstijkel het volgende:
Hoe werkt het precies? Waar kan ik me aanmelden? En wat is een mod?
Voor iedereen. Staff, users en voor jezelf ook wel lijkt mequote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor de users? Of voor hemzelf?
Daar ging mijn stem heenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop echt dat Evander Sno het gaat worden
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:10 schreef hanstijkel het volgende:
Hoe werkt het precies? Waar kan ik me aanmelden? En wat is een mod?
godsamme ik sta er niet inquote:Op woensdag 24 december 2008 14:39 schreef sjimz het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe mod worden?TerroRobbie Breach venomsnake Adothehague dentheman DAM DatMeenJeNiet Crane Bansheeboy DAM DAM SCH borisz Grulez Diba jorien cyberia golfer dndiek blawh prosac paultjuhh pfaf evander sno Kermit Erasmus EnGCatjuh Vaduz kleinzusje beschouw Tong80
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |