haha die heb ik niet op de foto, was teveel werk... panty omwisselen en corset uit en shirtje weer aan is niet zo snel klaarquote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk.
Post die andere optie ook eens dan?.
Idd, pas dan valt er écht iets over te zeggenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk.
Post die andere optie ook eens dan?.
JIj skinny bitch, je moet ff een goeie strapless BH scoren met vulling. Koos tietloos!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ook best tof zonder shirtje voor een feestje (waar het wat warmer is)
[ afbeelding ]
Ja doei, je doet het alsnog maar.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha die heb ik niet op de foto, was teveel werk... panty omwisselen en corset uit en shirtje weer aan is niet zo snel klaar
"nee bedankt, ik heb al een tasje" werkt prima hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef neen het volgende:
als ik in de stad loop wordt alles in tasjes gepropt en loop je binnen no-time met weer 7 tasjes rond.
1) kassabonnen is handel (papier is big business)quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
En nog een kleine ergernis: ik vind dat kassabonnen niet meer automatisch geprint moeten worden. Dat scheelt inkt en - belangrijker - papier.
Ik ben geen vrouw, ik kan geen 2 dingen tegelijk... pinnen en daarop letten is dus voor mij onmogelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
"nee bedankt, ik heb al een tasje" werkt prima hoor.
Ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gewoon een spijkerbroek en een truitje voor kerst
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:09 schreef neen het volgende:
Ik ben geen vrouw, ik kan geen 2 dingen tegelijk... pinnen en daarop letten is dus voor mij onmogelijk.
Ik heb geen printer.quote:Ik neem aan dat jullie allemaal printen met ecofont.
nou ja, ik ga naar dat soort dingen niet in mijn fluorroze catsuitquote:Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
Euh help heel even: als je naar het afscheid nemen van iemand gaat, is dat ook doorgaans in het zwart? Of alleen tijdens de uitvaartdienst zelf?
Jack, I Promise..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook nog van alles wassen enstrijken
![]()
Maar ik stel het gewoon nog even fijn uit. Vanavond maar. Lekker naar de Brokeback Heaumeaus kijken en inmiddels vloekend en tierend een vrolijk kerstoutfitje strijken. Misschien verzacht dat wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |