de open haard?quote:
Feauteau! Dan kunnen wij dat beoordelenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de open haard?
Maar.. maar... maar... hoe weet ik dat het mijn lootjeskadootje is en niet iets wat ik hééél dringend moet openmaken vóór de 27e?
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een stemmige foto!
Ik had het ook kunnen doen, ware het niet dat we eerst nog een schoorsteenvegert willen laten komen. Denk niet dat je roet heel makkelijk van het stucwerk afkrijgt.
Desalniettemin: dat is zéker weten een SS-pakje!
quote:
Ik, mijn pakje is gegijzeld tot minstens maandag.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:07 schreef neen het volgende:
Hahaaa! Wie hebben er allemaal nog niets binnen?
heerlijk gegeten....en da's nou precies de reden dat ik alweer thuis benquote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef Greys het volgende:
Lekker gegeten McAbba? Moest je niet nog even met je moeder All You Need is Love de kerstspecial kijken?
Op die eerste foto ben je echt superdun BJ!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
zooo ik heb mijn outfit geupload,
twijfel alleen nog, of een zwart shirtje + zwarte panty of zwart shirt met paarse panty, of turkoise shirt en zwarte panty....
[ afbeelding ]
corsetdingetje
ik trek de grens bij huppelfilmsquote:Op woensdag 24 december 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moi?
Het is zeker heel gek dat ik na zoiets All You Need wil kijken?
Ja, ik zou eerst even willen opdrogenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moi?
Het is zeker heel gek dat ik na zoiets All You Need wil kijken?
hmmz...die ligt voor mij ook wel aan de verkeerde kant van de grens, denk ik...samen met de Sissi trilogiequote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat Sound of Music wordt uitgezonden met Kerst!
De ultieme huppelfilm!
Ik ben een uurtje thuis nu en al opgedroogd, voorlopig weer genoeg gehuild.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik zou eerst even willen opdrogen.
Filmtip: Seven brides for seven brothers. Huppels gegarandeerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat Sound of Music wordt uitgezonden met Kerst!
De ultieme huppelfilm!
Zo gek nou ook weer niet. Ik kan me wel voorstellen dat je pas echt goed gaat verwerken na de crematie. Tot die tijd lijkt het toch "niet echt". Fijn dat je de foto toch gegeven hebt (las ik hierboven terug) dat is denk ik alweer een stuk minder stressenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een uurtje thuis nu en al opgedroogd, voorlopig weer genoeg gehuild.
Zaterdag zullen de sluizen wel weer open gaan.
En dan thuis gaat het leven zomaar weer verder en de tv aan
Zijn moeder bedacht zich vanavond dat ze nog brood voor vrijdag had moeten halen, was ook zo gek om te horen
Die foto's wil ik zien!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
Abba, ik ben al twee keer naar een Sound of Music Meezingbioscoop geweestDe eerste keer verkleed als Edelweiss (
![]()
) en de tweede keer in zo'n Heidi outfit. Er zijn nog heel genante foto's van, zal ze zo eens zoeken.
Pas op wat je wenst....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op wat je wenst....
Die van de edelweiss moet ik nog vinden, maar deze wel vast gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn de meesten als non?
is dat een serieuze vraag?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]Waarom zijn de meesten als non?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |