De vorige 69 afleveringen had ik er om moeten lachen, maar nu:quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie; ''Het FOK!Maffiaspel # 70. met grote lolly's en foute meneren'' was beter geweest
PP was veul eerderquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SiestaGuru het volgende:
Hey wat is dat nu, nog een topic openen, tssk.
Nahquote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gooi die andere dan tijdelijk op slot en maak er anders alvast 71 van of zo.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef PrincePolly het volgende:
Oh jammer Siesta dat jij ook al een topic geopend had. Als je wil mag die ook gewoon draaien hoor. Geen probleem! Hoop dat je het niet erg vindt als deze het gaat worden!
Groetjes PP
PPquote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef PrincePolly het volgende:
Oh jammer Siesta dat jij ook al een topic geopend had. Als je wil mag die ook gewoon draaien hoor. Geen probleem! Hoop dat je het niet erg vindt als deze het gaat worden!
Groetjes PP
't Was toch allebei 12:32? Meeste stemmen geldenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef SiestaGuru het volgende:
Buh... Die van mij was eerder![]()
Nuja, veel maakt het niet uit denk ik zo...
Die van mij was zeker 10 seconden eerderquote:Op woensdag 24 december 2008 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Was toch allebei 12:32? Meeste stemmen gelden
Oh, pardon!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Die van mij was zeker 10 seconden eerder
Oh bijna kwam de echte PP weer terug. Had al iets onder de ctrl + V staan voor het andere # 70 topic:quote:Op woensdag 24 december 2008 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
Grapje
You leave me no choicequote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh bijna kwam de echte PP weer terug. Had al iets onder de ctrl + V staan voor het andere # 70 topic:
Vieze vuile teringlijers. Nu gaan jullie het beleven. Stelletje wankers, PP will be back like you've never seen. No mercy. Make war, not love.
Maar dit hoeft nu niet meer
Kan dit echt niet anders geformuleerd worden?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef SiestaGuru het volgende:
Hara, geef jezelf eens een note jij spamslet
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef SiestaGuru het volgende:
Hara, geef jezelf eens een note jij spamslet
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kan dit echt niet anders geformuleerd worden?
Ik weet wel waar jij voor gaatquote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef PrincePolly het volgende:
Overigens komt een 69 deeltjes mafiaspel in het dagelijkse leven wel van pas:
Ik weet van iedereen vanavond al welk kadootje hij voor wie heeft gekocht. Het betreft overigens wel een grote hoeveelheid kadobonnen. Ik denk dat de kerstman er niet veel zin inhad:
Bon Bruna
Bon Slijter
Bon Blokker
Bon Hema
Tosti-ijzer Sponge-Bob
Chocoladefontein( ??, hoop dat ik die iig niet krijg)
Bon Douglas
Ik ga voor de slijter. Welke zou jij mij toedichten?quote:
Tosti-ijzer Sponge-Bobquote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik ga voor de slijter. Welke zou jij mij toedichten?
Ja als ik quote zie ik wel wat je getypt hebt hoor.quote:
Wtf, hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja als ik quote zie ik wel wat je getypt hebt hoor.
[ afbeelding ]
wtf?. Straks maar even een virusscanner kopen die ook gelijk alles verwijderd
.
Luisteren naar PP is het domste wat een mens kan doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef Duimelot het volgende:
over liefde en leeftijdsverschil zal ik mijn mond houden aangezien we hier alleen maar positieve dingen mogen zeggen
In dien mogelijk een andere internet broweser nemen zelf raad ik Opera aan.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja als ik quote zie ik wel wat je getypt hebt hoor.
[ afbeelding ]
wtf?. Straks maar even een virusscanner kopen die ook gelijk alles verwijderd
.
Ja weet nietquote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf, hoe krijg je dat voor elkaar
Geef er is eentjequote:Op woensdag 24 december 2008 13:12 schreef Trevland het volgende:
Dat is allemaal SPY WARE die van een of andere kut virus scanner af komt die je pc nog meer loopt te fucken dan norton. Iets met anti spyware er over knallen en zeker niet die handel instaleren!!!!!
Ik had gister alleen maar rollercoaster tycoon gedownloadquote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, SG, unbelievable
NOD32![]()
![]()
ccleaner
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef Duimelot het volgende:
nog even bedankt voor die schurft foto blur ik zat net te eten!
over liefde en leeftijdsverschil zal ik mijn mond houden aangezien we hier alleen maar positieve dingen mogen zeggen
Ik vraag me af wat een tosti-ijzer spongebob is, zie je dan spongebob op je tosti's verschijnen???
En verder iedereen alvast een fijne kerst gewenst voor ik het ga vergeten
heb je een virus scanner of dat nie? en zo ja welke?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had gister alleen maar rollercoaster tycoon gedownload![]()
.
Ik denk al waar blijft ze.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Ladidadida het volgende:
PP zou ook gewoon een vent kunnen zijn en kunnen zeggen: 'joh, sorry, het spijt me, ik bedoelde het niet zo'. Maar in plaats daarvan gaat ie z'n kutgeintje nog eens extra verdedigen. Zwak.
Nee. Maar die stond nog op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je een virus scanner of dat nie? en zo ja welke?
Dan raad ik je NOD32 of avg aan als virus scanner(zijn gratis en goed)quote:Op woensdag 24 december 2008 13:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee. Maar die stond nog op mijn verlanglijstje. Had wel zo'n gratis ding maar die is verlopen en die spoorde het alleen maar op maar verwijderde het niet.
* Isdatzo meldt.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Geen virusscannerDan vraag je erom hè.
NEEM
NOD32
Heb ik ook geen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
NEEM
NOD32
Probeer hitmanpro eens, gratis en geweldig. Heeft zelf een anti-spyware systeem en download, installeert en gebruikt een groot aantal demo versies van andere anti spyware/vrius progs. Is ergens te vinden op deze site:quote:
Welke gebruik jij danquote:Op woensdag 24 december 2008 13:26 schreef Duimelot het volgende:
ik heb sinds gister een nieuwe pc en voor de verandering maar meteen een virusscanner drop gezet jeeeeeeeeej
als je niet op bepaalde sites rondhangt en niet lukraak alles opent wat je binnen krijgt kan je best lang zonder virusscanner hoor
trouwens ik raad avg niet aan, die draait continue op de achtergrond en maakt je pc trager (is me door goede bronnen verteld)
Ja, en neem jij voor de zekerheid daarna ook nog maar ccleanerquote:Op woensdag 24 december 2008 13:26 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Probeer hitmanpro eens, gratis en geweldig. Heeft zelf een anti-spyware systeem en download, installeert en gebruikt een groot aantal demo versies van andere anti spyware/vrius progs. Is ergens te vinden op deze site:
http://www.surfright.nl/nl/home/
Downloaden of kopen?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
NEEM
NOD32
Die vind ik echt baggerquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Duimelot het volgende:
ik heb mcafee maar dan dus niet geheel le gaal.....
Ik twijfelde alquote:
kopen=downloadenquote:
die was dus wat minder jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
Atlantis
Had ie maar een gastrolletje. SG-1 ed kijk ik niet, alleenquote:
Jij komt er welquote:Op woensdag 24 december 2008 13:42 schreef -SG- het volgende:
Ik ben die 30 dagen proef van NOD32 erover heen aan het knallen en heb CCleaner net ook gedownload
blasphemy, waarom alleen atlantis!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had ie maar een gastrolletje. SG-1 ed kijk ik niet, alleenAtlantis
EN DAT WAS DE LAATSTE EPISODE
vond je hem eenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
foute piloot?
Speedtest.nl is te langzaam, PP.quote:
Ja snap er geen zak van. Dat van mij is toch veel te laag, gezien het feit: glasvezel.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Speedtest.nl is te langzaam, PP.
Alhoewel ik daar 8000kb/s haal, maar toch. En 600 upload volgens dat ding.
Hebben we het over John?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vond je hem eensexy
hunk
dan ofzo
quote:
Ik kom niet eens "door" die site heen. Testing ping 5 minutenquote:
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppen, als zijn haar eens normaal zou zitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die sexy man met een chromosoompje teveel links ja
Die 1809.5 Is het aantal KB wat je downlad. 14476 is het aantal Bits wat je download per seconde(dit geeft de provieder meestal weer.) 1 byte bestaat uit 8 bits. Dus als jij een internet verbinding hebt van 100Mb(let op dat de B klein is)/s dat je maximaal 12,5 MB per seconde kan binnen halen. Nou is het leuke dat een provider maar een aantal % verplicht minimaal te leveren(ik weet niet hoeveel % dat is, maar het weinig is in verhouding tot het maximale).(dus het gene wat je provieder aanbied moet je dan delen door 8 en dan weet je wat je maximaal binnen kan halen aan MB/KB per sec.)quote:
hij past heul niet in je bed, daar ligt je golden retrievert alquote:Op woensdag 24 december 2008 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppen, als zijn haar eens normaal zou zitten.
[ afbeelding ]
Eeeww.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hij past heul niet in je bed, daar ligt je golden retrievert al
Doe eens op speedtest.net dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja snap er geen zak van. Dat van mij is toch veel te laag, gezien het feit: glasvezel.
Misschien es een virusscanner aanschaffen![]()
Of zou het komen omdat ik draadloos doe ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Via een netwerk kabel is het normaal 100Mb/s draadloos is 54Mb/s is wel iets langzamer(bij een normaal thuis netwerk merk je dat niet maar bij jouw op een 100 Mb/s lijn zou het wel merkbaar moeten zijn.)quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja snap er geen zak van. Dat van mij is toch veel te laag, gezien het feit: glasvezel.
Misschien es een virusscanner aanschaffen![]()
Of zou het komen omdat ik draadloos doe ofzo
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe eens op speedtest.net dan?
En ja, draadloos.. maar dan zou je nog hogere snelheden moeten halen hoor.
* Isdatzo heeft hier de grootste e-penis
ja al 3 x geprobeerd maar er gebeurt niks. Speedtest.net en dan gele pyramide en dan testing ping, maar verder gebeurt er dan niets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Ping test is meer voor gaming voor internetten/downloaden is up-/down-load het belangrijkste(die ping test kan altijd fokking lang duren)quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja al 3 x geprobeerd maar er gebeurt niks. Speedtest.net en dan gele pyramide en dan testing ping, maar verder gebeurt er dan niets...
Ja ik wist dat dat ping-shizzle voor gamen is enzo BF2quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ping test is meer voor gaming voor internetten/downloaden is up-/down-load het belangrijkste(die ping test kan altijd fokking lang duren)
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:55 schreef Trevland het volgende:
[IT/NETWERK LES]
[..]
Die 1809.5 Is het aantal KB wat je downlad. 14476 is het aantal Bits wat je download per seconde(dit geeft de provieder meestal weer.) 1 byte bestaat uit 8 bits. Dus als jij een internet verbinding hebt van 100Mb(let op dat de B klein is)/s dat je maximaal 12,5 MB per seconde kan binnen halen. Nou is het leuke dat een provider maar een aantal % verplicht minimaal te leveren(ik weet niet hoeveel % dat is, maar het weinig is in verhouding tot het maximale).(dus het gene wat je provieder aanbied moet je dan delen door 8 en dan weet je wat je maximaal binnen kan halen aan MB/KB per sec.)
[/IT/NETWERK LES]
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe eens op speedtest.net dan?
En ja, draadloos.. maar dan zou je nog hogere snelheden moeten halen hoor.
* Isdatzo heeft hier de grootste e-penis
Als die e-penis nou eens zijn internet lijn naar mij zou passen zou ik het niet erg vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak eens een adnere, die gele piramide doet bij mij ook niks.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja al 3 x geprobeerd maar er gebeurt niks. Speedtest.net en dan gele pyramide en dan testing ping, maar verder gebeurt er dan niets...
Oh, echt? Een filmpje binnenhalen, daar ben ik gerust 24+ uur mee bezig... Een paar maand terug deed ik er ooit 12 dagen over om de een of andere game binnen te trekken, en die bleek corrupt te zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik kom niet eens "door" die site heen. Testing ping 5 minuten
Lol SiestaGuru, ik heb er geen zak verstand van, maar dat lijkt me wel erg weinig.
Als jij iets wil downloaden kun je denk ik beter naar Bol.com gaan en iets bestellen. Dan is het er nog eerder.
Positief-constructief bedoeld hè!
Bij mijn weten is er een wettelijke minimun % vast gelegt wat een provider moet leveren(maar daar vallen dus ook alle storingen over en dat wordt over een lange periode gemeten) en jou waardes zijn zeer netjes(als of je op een lan aangesloten zit.) En ik heb mijn stukje zo simpel mogelijk gelaten dus niks over de overhead enz.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee.
Een provider is niet verplicht een minimum percentage te halen van de opgegeven snelheid. Vaak staat ook in de algemene voorwaarden dat er geen rechten ontleend kunnen worden aan de snelheden die bladiebladiebla. Meestal wordt er de maximumsnelheid bedoeld.
In 't geval van onsbrabantnet haal je wel de volle 100 mbit. Alleen op zulke hoge snelheden gaat overhead een rol spelen, wat betekent de theoretische maximum snelheid 12.1 mb per seconde is (ipv 12.5).
Ik haalde 94978 kbit/sec.
/8= 11872 (Kilobyte/sec)
/1024 = 11,6 (megabyte/sec)
Zijn toch heel nette waardes dacht ik zo.
Jij hebt een andere gele, bij ons is Eindhoven de gelequote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
De gele deed het bij mij gelijk, Eindhoven niet.
Geel Amsterdam moet je hebben!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij hebt een andere gele, bij ons is Eindhoven de gele
Jij hebt net zo als ik thuis een standaard verbinding.(als je op een kapus zit dan zijn de snelheden die isdatzo haald heel normaal). In de grote steden is het mogelijk om glasvezel aan te vragen maar ik geloof dat je dan nog geen 100Mb/s kan aanschaffen.(bedrijven die kunnen dat dan wel weer maar die lappen daar dan ook weer tig keer meer voor)quote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Oh, echt? Een filmpje binnenhalen, daar ben ik gerust 24+ uur mee bezig... Een paar maand terug deed ik er ooit 12 dagen over om de een of andere game binnen te trekken, en die bleek corrupt te zijn
Voor draadloos is dat heel redelijk, denk ik zo.quote:
Heul niks. Eindhovenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geel Amsterdam moet je hebben!
Draadloos.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Huu, upload zoveel hoger dan download?
ja zag het ook. Kom er maar in kompjoeternurds, wat betekent dit?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef Syb-rund. het volgende:
je upload is hoger.. dan je download
Lang leve het boerendorp waar ik in woon...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hebt net zo als ik thuis een standaard verbinding.(als je op een kapus zit dan zijn de snelheden die isdatzo haald heel normaal). In de grote steden is het mogelijk om glasvezel aan te vragen maar ik geloof dat je dan nog geen 100Mb/s kan aanschaffen.(bedrijven die kunnen dat dan wel weer maar die lappen daar dan ook weer tig keer meer voor)
Aparte jongen hè, die PPquote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Huu, upload zoveel hoger dan download?
Ik denk dat PP een SDSLSymmetric Digital Subscriber Line lijn heeft liggen en geen ADSLAsymmetric Digital Subscriber Line. Dat houd in dat de up even hoog is als de down maar omdat het nooit helemaal klopt kan er dus verschil in zitten.quote:
Als hij op je lijn zit moet je eens wireshark downloaden, daarmee ontvang je alle berichten die over je verbinding worde gestuurd. Als hij dan een mailtje schrijft of ergens een password naartoe stuurt (zonder encryptie) dan zie je dat op je beeldscherm verschijnenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja zag het ook. Kom er maar in kompjoeternurds, wat betekent dit?
Of zit de buurman (is systeembeheerder of whatever) op mijn lijn?
Nee, PP heeft glasvezel van onsnet.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat PP een SDSLSymmetric Digital Subscriber Line lijn heeft liggen en geen ADSLAsymmetric Digital Subscriber Line. Dat houd in dat de up even hoog is als de down maar omdat het nooit helemaal klopt kan er dus verschil in zitten.
Inderdaad!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef SiestaGuru het volgende:
Plaats is een plaatje van je haar nu, en je haar straks
Indeedyquote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, PP heeft glasvezel van onsnet.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef PrincePolly het volgende:
Bluf om nu hetzelfde kapsel als ik te nemen
Krijg je dit idee, alleen is het dan nog lang.
Wel/ook een lekker wijf trouwens
[ afbeelding ]
serieus of niet, ik moest keihard lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef PrincePolly het volgende:
Bluf om nu hetzelfde kapsel als ik te nemen
Krijg je dit idee, alleen is het dan nog lang.
Wel/ook een lekker wijf trouwens
[ afbeelding ]
quote:
Wat serieus?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
serieus of niet, ik moest keihard lachen
We zitten al bijna een uur achter op schema maar er zit wel een lekker tempo in.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef PrincePolly het volgende:
Verder stel ik voor om dit topic ASAP vol te knallen met troep, want dit kan natuurlijk niet lang goed gaan.
Dat diegenen die om 13:30 hun nest uitkomen, deeltje 70 gemist hebben zeg maar.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke is/zijn (doorstrepen wat niet van toepassing is) bold?
Ja ik zag het ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zitten al bijna een uur achter op schema maar er zit wel een lekker tempo in.
14.30, helaas mislukt PPquote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef PrincePolly het volgende:
Verder stel ik voor om dit topic ASAP vol te knallen met troep, want dit kan natuurlijk niet lang goed gaan.
Dat diegenen die om 13:30 hun nest uitkomen, deeltje 70 gemist hebben zeg maar.
Kan er geen gehaktbal van maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke is/zijn (doorstrepen wat niet van toepassing is) bold?
Nog een half uur en dan gaat kerst voor mij/ons beginnen. Dat zal toch nog wel lukken?quote:
Ik streep heul niks doorquote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kan er geen gehaktbal van maken.
Anyway: streep je wel of ook door??
Zeg siesta, wat zeg je ervan, bij deel 72 beginnen we een nieuw spel?quote:
Hier nog 1,5 uur.. Al ging ik 5 uur geleden douchen, ik belande in bed en rol er net uit..quote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nog een half uur en dan gaat kerst voor mij/ons beginnen. Dat zal toch nog wel lukken?
Ghehe, IQ spelletje op niveau hè.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik streep heul niks door [ afbeelding ]
Ja het kan zomaar een serieus moment van PP zijn, ik wil je natuurlijk niet beledigen mocht je haar kei lekker vindenquote:
Ik moet nog tot 5 uurquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nog een half uur en dan gaat kerst voor mij/ons beginnen. Dat zal toch nog wel lukken?
Vóór of na de ontkenning van jouw uitspraak?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ghehe, IQ spelletje op niveau hè.
Maar als je er nou eentje moet doorstrepen, wat dan?
Oh ja, dit is duidelijk een strijd tussen de grootste geesten hier op aarde. Ik kan de hoeveelheden hersengolven die hier langs komen bijna niet meer weerstaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ghehe, IQ spelletje op niveau hè.
Maar als je er nou eentje moet doorstrepen, wat dan?
het kan ook zijn dat je ze op hol laat slaanquote:Op woensdag 24 december 2008 14:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Dat we rond deel 72 weer gaan beginnen
Zo tijd om die hersengolven te downtunen!:
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat dat aan jouw brein ligt, en niet aan de 'de grootsheid' van onze 'discussie'.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat mijn brein niet in staat is de grootsheid van jullie discussie te snappen.
Isdatzo natuurlijk. Stiekem ben ik gewoon een wijf.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wie zou het moeten zijn volgens jou?
Ja weet ik veel... Het zal wel iemand zijn die we kennen want ze is wel knap maar het is nog niet zo dat ik spontaan mijn laptop bespring.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wie zou het moeten zijn volgens jou?
Of dat hij niet begrijpt hoe jij en pp de gedachtegang hebben dat jullie gesprek groots isquote:Op woensdag 24 december 2008 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat aan jouw brein ligt, en niet aan de 'de grootsheid' van onze 'discussie'.
Waar lees jij dat ik die mening ben toebedeeld?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Of dat hij niet begrijpt hoe jij en pp de gedachtegang hebben dat jullie gesprek groots is
Jij niet, maar pp vond het een "IQ spelletje op niveau"quote:Op woensdag 24 december 2008 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik die mening ben toebedeeld?
Syb-rund schreef echter:quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Jij niet, maar pp vond het een "IQ spelletje op niveau"
. . .quote:Op woensdag 24 december 2008 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Of dat hij niet begrijpt hoe jij en pp de gedachtegang hebben dat jullie gesprek groots is
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Syb-rund schreef echter:
[..]
. . .
vandaarquote:Op woensdag 24 december 2008 14:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat mijn brein niet in staat is de grootsheid van jullie discussie te snappen.
Dus omdat ik in een 'discussie' (dat is het niet, dat maken julie er vanquote:
ik had geen zin om er iets politieks correct van te maken, sorryquote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus omdat ik in een 'discussie' (dat is het niet, dat maken julie er van) participeer, waarvan PP het een discussie op niveau vindt, heb ik dezelfde mening?
Logisch.
Nohh, 't begon net leuk te wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef Syb-rund. het volgende:
Doe eens gek en verzin een onderwerp (geen ict)
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik had geen zin om er iets politieks correct van te maken, sorry
Aight, het spel begint na de 2de kerstdag of eerder? anders doe ik mijn beloofde sl-ronde eenschquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik.
Net trouwens begrepen dat er een grote kans is dat ik er niet ben van zaterdag tot maandag... Dus ik denk niet dat ik SL kan zijnKan je het alleen aan PS?
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
Oh kanker, ik ben vanaf donderdag op vakantie bedenk ik me net
Ik schrijf me uit
Kijk, die breezah-taal is leuk, maar zonder spelfouten is het toch nog wat te hoog gegrepen denk ik. Ik stel voor om in 30% van de woorden minimaal één spelfout te verwerken.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Syb-rund. het volgende:
*verkapte lokroep*
TrOETeLBEeRtjeS Zijn KeiGaAF HE! ISDATZO, HET IS TROuWUNS WEL ERG LEEG ZONDER TIMMMM HIER
ikkequote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Oké, wie gaat mij helpen.. ik moet nog een sinterklaasgedicht schrijven (ja, i know).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
steekwoorden. Doe maar 8.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Oké, wie gaat mij helpen.. ik moet nog een sinterklaasgedicht schrijven (ja, i know).
info over diegene waarover het moet!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
quote:
Dan ben je rijkelijk laatquote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef PrincePolly het volgende:
Dat zeg ik: 8 steekwoorden en je hebt een gedicht.
Moet alleen wel om 15:00 uur bij familie zijn, want dan begint de happy-familiy-meeting
Daar is een topic voor in FEEquote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
en geen stukken uit je oren geknipt?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
VUIL SEKREET
F5 in gedichtentopicquote:Op woensdag 24 december 2008 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar is een topic voor in FEE
Ik wil je ook wel helpen
Vieze trol heeft het haske kort gedaan, maar dat is mijn schuld, ik zei ook maar 10 keer dat het zo lang mogelijk moest blijvenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en geen stukken uit je oren geknipt?
Pics of het gebeurde nietquote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vieze trol heeft het haske kort gedaan, maar dat is mijn schuld, ik zei ook maar 10 keer dat het zo lang mogelijk moest blijven
we willen wel ff de after zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vieze trol heeft het haske kort gedaan, maar dat is mijn schuld, ik zei ook maar 10 keer dat het zo lang mogelijk moest blijven
Het groeit wel weer aan joh. Ik heb krullen, dat is pas een drama als ze daar te veel van af halen. Want dan lijk ik net een jonge Peter R. de Vries met blond haarquote:Op woensdag 24 december 2008 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
't toeval wil dat ik vanochtend () ook naar de kapper ben geweest, en die 't óók te kort heeft gedaan
.
Bij jullie is het een week later weer goed, ik ben scarred for lifequote:Op woensdag 24 december 2008 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
't toeval wil dat ik vanochtend () ook naar de kapper ben geweest, en die 't óók te kort heeft gedaan
.
Joah zeeetzequote:Op woensdag 24 december 2008 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij jullie is het een week later weer goed, ik ben scarred for life
Duurt minstens 2 weken voordat 't weer is zoals ik 't wilquote:Op woensdag 24 december 2008 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij jullie is het een week later weer goed, ik ben scarred for life
Vorige keer deed ie wel precies wat ik wilde.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb nog nooit een kapper gehad die het niet te kort knipte, zelfs als je daar rekening mee houddan knippen ze het nog te kort. Ik denk dat ik de volgende knip beurt binnen kom lopen met de woorden: "hallo, ik wil geknipt worden, maar het maar ongeveer 5 cm langer". Ik wed dat ze het nog steeds te kort knippen
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef lynda het volgende:
@ isdatzo: je bent een sukkel!
Tim durfde het niet tegen je te zeggen
Lynda.. * INR 1,9 hoerezooi * zegt:quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef lynda het volgende:
@ isdatzo: je bent een sukkel!
Tim durfde het niet tegen je te zeggen
Zo zie je maar weer, alle vrouwen zijn manipulatieve kutwijvenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lynda.. * INR 1,9 hoerezooi * zegt:
sinterklaasgedicht?!?
timm!!!,,, zegt:
Dat dacht ik dus ook
zegmaar dat het een sukkel is
timm!!!,,, zegt:
Doe het zelf maar
ok
Leugenaar, ik zeg dat als je dat wil zeggen, dat je het dan zelf maar moet doen![]()
Ik zeg het dus expres vaker, en dan luisteren ze meestal wel. Deze was jaloers op mijn lange lokkenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb nog nooit een kapper gehad die het niet te kort knipte, zelfs als je daar rekening mee houddan knippen ze het nog te kort. Ik denk dat ik de volgende knip beurt binnen kom lopen met de woorden: "hallo, ik wil geknipt worden, maar het maar ongeveer 5 cm langer". Ik wed dat ze het nog steeds te kort knippen
Geen zinquote:Op woensdag 24 december 2008 15:59 schreef -SG- het volgende:
Waarom doet timmmmm eigenlijk niet meer mee.
Mijn bloedwaarde (snelheid waarop mijn bloed stolt) is dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef DuTank het volgende:
INR 1,9?? Ik heb het ergens zien staan in het vorige topic, maar waar ging dat over?
ik ben gewoon eerlijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, alle vrouwen zijn manipulatieve kutwijven.
Ooh..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Mijn bloedwaarde (snelheid waarop mijn bloed stolt) is dat.
Die van mij moet stabiel tussen de 2.0 en 3.0 komen ivm mijn longembolie.. En voor het voorkomen van nieuwe bloedproppen.
He, tofquote:Op woensdag 24 december 2008 16:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben ook voor je aan het dichten hoor. Ik doe het alleen slecht
Samen moeten we er toch uit kunnen komen, met zijn allen hier.
Dit heb ik tot nu toe:
Het gaat over peter, 't cadeau is een beeldscherm.. aangezien z'n oude tft af en toe rookt (not good )
Wat steekwoorden:
Beeldscherm, Rook, Koken, Glock, Bier (gejat), Klimmen..
Lieve/beste (wat jij wilt) peter,
Zelfs bijna een maand na mijn verjaardag
Moet de rijmpiet nu alsnog voor jou aan de slag.
Maar vliegen er schermen in de fik,
Dan is de sint er in een ogenblik.
Want, tja, waar rook is, is natuurlijk vuur,
Maar voor de sint is een nieuwe zeker niet te duur.
Maar misschien heb je wel vette pech,
Zonder lief gedrag, geeft de sint helemaal NIETS weg
Zo hoorde deze oude man iets over bier….
Maar twijfel over de rechtmatige eigenaar, doet de sint weer geen plezier
Dank jequote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooh... Nou, heel veel sterkte ermee!
Bij mijn dichtkunsten moet hij ook de spelling en gramatica nazi erover laten gaan hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
eins zwei drei spelling polizei
NOCH
Daar heb ik alleen de eerste 3 regels van gelezenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mijn dichtkunsten moet hij ook de spelling en gramatica nazi erover laten gaan hoor
Oh ja, toen Susi dat zei dacht ik bij mezelf 'Hey, die zoek ik weer even opquote:
Doe dan Child in Time, die luister ik liever.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
En Sweet Child O Mine is toch leuker
NEEEEEquote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
I ain't no hollaback girl
Kutliedjequote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Doe dan Child in Time, die luister ik liever.
GEzellige kerstavond zal je dan hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
De tyfustering, ik ga zo naar mn nest
I Became A Counselor So I Could Tell Rape Victims They Asked For Itquote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef Syb-rund. het volgende:
Wie heeft er nog een semi grappig titel?
Ik wil een helequote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef Syb-rund. het volgende:
Wie heeft er nog een semi grappig titel voor het volgende topic?
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I Became A Counselor So I Could Tell Rape Victims They Asked For It
Easy E. Got A.I.D.S. From F. Mercury
I Like Drugs And Child Abuse
Laughing When Leonard Peltier Gets Raped In Jail
I Convinced You To Beat Your Wife On A Daily Basis
I Sent Concentration Camp Footage To Americas Funniest Home Videos
Rancid Sucks (And The Clash Sucked Too)
I Paid J. Howell To Rape You
I Pushed Your Wife In Front Of The Subway
Extreme Noise Terror Is Afraid Of Us
You Rollerblading Faggot
I Sent A Thankyou Card To The Guy That Raped You
I Lit Your Baby On Fire
Body By Auschvitz
I Intentionally Ran Over Your Dog
Sweatshops Are Cool
Woman, Nature's Punching Bag
I Snuck A Retard In To A Sperm Bank
Your Kid Committed Suicide Because You Suck
I Ate Your Horse
Hitler Was A Sensitive Man
You Robbed A Sperm Bank Because You're A Cum Guzzling Fag
I Made Your Kid Get AIDS, So You Could Watch It Die
I Fucked Your Wife
Into The Oven
I Gave Nambla Pictures Of You Kid
The Only Reason Men Talk To You Is Because They Want To Get Laid, You Stupid Fucking Cunt
I Made Fun Of You Because Your Kid Just Died
Domestic Violence Is Really Really Really Funny
Dictators Are Cool
Deadbeat Dads Are Cool
I'm Really Excited About The Upcoming David Buskin Concert
Being Ignorant Is Awesome
You're Pregnant, So I Kicked You In The Stomach
Chris Barnes Is A Pussy
Tim Is Gay
B.T./A.C.
I Sold Your Dog To A Chinese Restaurant
I Got An Office Job For The Sole Purpose Of Sexually Harassing Women
Hahha, die vette zie ik nu pas voor het eerst
Chippendales?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:45 schreef -SG- het volgende:
Timmmmm zijn lievelings film komt vanavond op tv.
Pedobear approves this topic?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef Syb-rund. het volgende:
Wie heeft er nog een semi grappig titel voor het volgende topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |