abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:25:58 #176
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_64619697
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk dat is goed dat je iig je wilt verzetten en kritisch bezig bent met zaken. Ik geloof niet perse wat Psychiatrie des doods zegt. Maar je moet het wel in breder zien als shockdoctrine en mindcontrol/NLP zaken wat via TV en dergelijke worden aangeboden via het onderbewust zijn...

Scientology: heb je de geschiedenis gelezen. Het is echt waar dolkomisch op wiki.
De Shock Doctrine is een techniek waar ik allang het bestaan van wist. Dat 9/11 is gebruikt om bepaalde politieke agenda's door te drukken, bijvoorbeeld, is voor mij ook een (vrijwel) vaststaand feit. Wat echter mijn grote probleem is met complotdenkers is dat het vaak fantasten zijn. Veel dingen die jij zegt klinken voor mij veel te onrealistisch in de oren. Niet omdat ik niet geloof dat de motieven er niet zijn, maar omdat ik denk dat het veel makkelijker kan. Ik denk de waarheid vaak veel simpeler is dan complotdenkers vinden dat het is.

Om Scientology als voorbeeld te gebruiken: Velen zien dat als een onderdeel van de vrijmetselaars/illuminatie/hoe je ze ook maar wilt noemen, maar ik denk gewoon dat Hubbart zijnfalende carriere als schrijver omzette in een (blijkbaar, hoe ongelovelijk het ook is) succesvolle carriere als relgieus leider. Daar viel geld in te verdienen, en dat is waar ze mee bezig zijn. Niet wereld overheersing, geen mindcontrol, maar puur en simpel geld verdienen. Mindcontrol speelt dan wel degelijk een rol, maar niet door middel van subliminal messages, maar veel simpeler: door het publiek in te palmen met beloftes en rolmodellen (Cruise, Trovolta, etc).

Volgens mij is het allemaal zoveel simpeler dan veel complotdenkers, en ik denk dat jij daar ook onder valt, denken.

En ja, Scientology is natuurlijk een lachertje, en het is een schandvlek op de menselijke geschiedenis.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_64620030
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:47 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een tweedeling, de macht die we zien, word verdeelt, beheerst en als het kan uitgebreid, dat is de wereld die we zien en waar we in geloven of in teleurgesteld zijn, de mensen daar aan de top, onze wereldleiders, geloven dat zelf ook en kunnen daarom zo stellig zijn in hun ideeën, voornemens en daden.
De macht die we niet zien, de absolute macht zoekt niet naar meer macht, die hebben ze al, imo zijn zij alleen bezig hun plannen uit te vouwen, uitgespreid over decades, om hun doel te bereiken
[..]

Da's een goede samenvatting ja maar de wereld vergaat niet, de wereld verandert
[..]

Ik vind je nogal kort door de bocht hier, de meeste complotdenkers die actie ondernemen, invloed proberen uit te oefenen of een praatgroep beginnen ontvangen vooral spot&hoon, het is niet mijn doel of taak in dit leven om anderen hiervoor te behoeden, er is genoeg informatie te vinden waar je je eigen verhaal uit kan destilleren.
Mis je die boot dan ben je redelijk blind voor alternatieve media, of je wilt het niet zien, wat ik me bij een grote groep mensen heel goed kan indenken.
Dan je *sterker nog* punt, ik erger me al tijden groen&geel aan alle non-believers die iedereen die een afwijkend geluid laat horen over één kam scheren, ik ben geen Lambiekje, geen Jogy en geen NorthernStar, ieder heeft hier z'n eigen mening en ieder is er op zijn manier me bezig, ik heb een leven, ik heb hobbies, ik heb een relatie en ik heb een redelijk normaal leven, dat ik daarnaast een grote interesse, en geen obsessie, heb voor zaken die ik niet in de Telegraaf of de Volkskrant teruglees is mijn zaak, als je daar alleen maar op kan bashen heb je niks te zoeken in [BNW]
Als je het leuk vindt om er mee bezig te zijn.... Tja ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Maar in jouw geval in ieder geval niet productief/nuttige tijdsbesteding.

Laatst een hele discussie gehad over het EPD met een goede maat van me. "Ik vind het een kutsysteem en het tast mijn privacy aan", aldus mijn maat. Mijn gegevens liggen op straat en kan door iedereen gebruikt worden....

Ik zal niet zeggen dat het niet waar is. Maar toen ik hem vroeg of hij al een bezwaar had opgestuurd zei hij.... Nee nog niet aan toe gekomen.

WAT EEN LULKOEK. En dit voorbeeld bekruipt me bij zo'n beetje IEDERE complotdenker. Altijd de GROOTSTE praatjes, maar er totaal niks mee doen.

Voor een ieder die zich aangesproken voelt. Ga eens vaker stappen met vrienden, drink je eens klem, zoek een vriendin/hobbies of whatever.

Uch, my 2 cents.
pi_64620371
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

semi-democratie opzetten tegen de sovjet-communisme. Hitler wilde ons beschermen (En ja het klinkt raar )
Nogal ja, Hitler die ons wilde beschermen.
En dan elders poneren dat Hitlerjugend en Triumph des Willen wel erg eng zijn, maar hier is Hitler de goede man die ons in bescherming wilde nemen.
quote:
en daarnaast het enige wat hij daarnaast wilde was Frankrijk op zijn kop timmeren voor WO1. Stuk van Polen wilde Hitler terug wat toegewezen is aan Polen na WO1.
Fout. Hitler wilde lebensraum in het oosten. Vandaar ook dat hij de Sovjet-Unie aanviel.
quote:
5 a 10 jaar na de oorlog was ons angst aangepraat dat de Russen zouden komen. Daarom ook Operatie Gladio.
De aanvalsplannen van de Russen wel eens gezien?
quote:
En ja als we niet zo eikel van een generaal hadden die Rotterdam liet bombarderen om hij te koppig was na een aanbod. Terwijl zijn meerdere al lang Nederland heeft laten capituleren...
Nederland was militair nog niet verslagen toen Rotterdam werd gebombardeerd. (Wel bijna, maar nog niet helemaal). En die vijf dagen die we het hebben uitgehouden, waren al vier lange dan Hitler had gepland.
quote:
Elite vond na 2 jaar oorlog wat te kort voor de honderden miljarden die er in gepompt waren. Door FED, bankiers en petrochemische industrie. de petrochemische industrie wilde gewoon hun producten
Tuurlijk joh, de geallieerden hadden gemakkelijk al in 1941 of 1942 de oorlog kunnen winnen, als ze maar naar militair genie Lambiekje zouden luisteren (naja, die was er nog niet natuurlijk, maar het gaat om het idee). De oorlog had op zijn vroegst in 1944 bezegeld kunnen zijn. Of in 1940, als de geallieerden een beetje behoorlijke strategie hadden gehad ipv zich voorbereiden op een verlenging van WO1.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2009 18:49:09 ]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:49:34 #179
67103 Caspian
pi_64620445
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:36 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Als je het leuk vindt om er mee bezig te zijn.... Tja ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Maar in jouw geval in ieder geval niet productief/nuttige tijdsbesteding.

Laatst een hele discussie gehad over het EPD met een goede maat van me. "Ik vind het een kutsysteem en het tast mijn privacy aan", aldus mijn maat. Mijn gegevens liggen op straat en kan door iedereen gebruikt worden....

Ik zal niet zeggen dat het niet waar is. Maar toen ik hem vroeg of hij al een bezwaar had opgestuurd zei hij.... Nee nog niet aan toe gekomen.

WAT EEN LULKOEK. En dit voorbeeld bekruipt me bij zo'n beetje IEDERE complotdenker. Altijd de GROOTSTE praatjes, maar er totaal niks mee doen.

Voor een ieder die zich aangesproken voelt. Ga eens vaker stappen met vrienden, drink je eens klem, zoek een vriendin/hobbies of whatever.

Uch, my 2 cents.
Gelukkig hoeft niet iedere tijdsbesteding productief te zijn. En de meningen verschillen over wat 'productief' is.

En het is gewoon ontzettend moeilijk om dingen te veranderen. Kijk bijvoorbeeld naar de OV-Chipkaart. Dan is op internet erover praten, en anderen kritisch leren denken, misschien nog wel het 'productiefst' wat je kan doen.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_64620539
quote:

[..]

Uch, my 2 cents.
Hij geeft toch aan dat hij een relatie heeft en naast zijn liefde voor complottheorien ook nog andere hobbies heeft. Je geeft in het begin van je post aan dat wat hij doet niet nuttig is, wat wil je daarmee zeggen? Nuttig voor wie? waarschijnlijk vind hijzelf het nuttig! Netzoals jij het misschien leuk vind om jezelf klem te zuipen! Wat voor velen dan weer als niet nuttig beschouwd zal worden. Dus laat hem gewoon in z'n waarde netzoals iedereen jou in je waarde laat! Alweer een domme post dus
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_64620544
quote:

Kijk dat vind ik dus ook, en heb ik heb dus wel snel mijn bezwaar opgestuurd.
Ondanks dat ik niet zo'n complotdenker ben, ben ik nog wel tegen al die privacybeperkende maatregelen.
pi_64620559
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef Caspian het volgende:

[..]

Gelukkig hoeft niet iedere tijdsbesteding productief te zijn. En de meningen verschillen over wat 'productief' is.

En het is gewoon ontzettend moeilijk om dingen te veranderen. Kijk bijvoorbeeld naar de OV-Chipkaart. Dan is op internet erover praten, en anderen kritisch leren denken, misschien nog wel het 'productiefst' wat je kan doen.
Daar schiet je natuurlijk geen ene moer mee op. Vertel me eens wat het effect/gevolg is van op internet erover praten?

Je slaat wel een beetje de spijker op z'n kop.
Als complotdenken een hobby is van iemand, so be it. Dan nog blijf ik van mening: Get a life....
Als complotdenken een "eigenschap" van je is en je wilt de wereld veranderen... Doe er dan wat aan...
pi_64620620
wat is het effect van je klem zuipen? Ieder z'n ding, voor sommige mensen is het alleen moeilijk te accepteren dat niet iedereen hetzelfde denkt zoals hem of haar.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_64620650
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef 49euro het volgende:

[..]

Hij geeft toch aan dat hij een relatie heeft en naast zijn liefde voor complottheorien ook nog andere hobbies heeft. Je geeft in het begin van je post aan dat wat hij doet niet nuttig is, wat wil je daarmee zeggen? Nuttig voor wie? waarschijnlijk vind hijzelf het nuttig! Netzoals jij het misschien leuk vind om jezelf klem te zuipen! Wat voor velen dan weer als niet nuttig beschouwd zal worden. Dus laat hem gewoon in z'n waarde netzoals iedereen jou in je waarde laat! Alweer een domme post dus
Mezelf klemzuipen schaar ik niet onder een nuttige bezigheid zoals werken bijvoorbeeld. Klemzuipen is een vorm van ontspanning.

Sommige lui hier (en nog wel meer mensen) beschouwen het als hun levensdoel om anderen van hun complotdenken te overtuigen. Newsflash: daar zit niemand op te wachten!
En als het niet je hobby is, maar je gewoon een wereldverbeteraar bent, doe er dan verdomme iets mee.
pi_64620651
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Daar schiet je natuurlijk geen ene moer mee op. Vertel me eens wat het effect/gevolg is van op internet erover praten?

Je kunt mensen aan het denken zetten.
Niet dat het vaak gebeurt, en niet als je post op de manier van Lambiekje, want dan schiet je vooral je eigen glazen in.
Iha zijn Yuck-Fou zijn posts wel goed doordacht en genuanceerd. Niet dat ik het er vaak mee eens ben, maar het zet me wel aan het denken.

Wat is trouwens überhaupt het nut van posten op een internetforum, als je toch die vraag stelt, wat doe je hier dan?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2009 18:56:54 ]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:56:40 #186
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_64620673
quote:
Gast...naast "leuk" vind ik het interessant er mee bezig te zijn en heb ik tenminste een andere kijk op het gebeuren dan de goegemeente die sbs6&rtl nalullen, een ander geluid is altijd nuttig.
En hoe ik mn tijd besteed lijkt me geheel aan mij, als ik 50/60 uur per werk heel nuttig mn werk doe en zo m'n eigen geld bij elkaar verdien en netjes mn belastingen afdraag lijkt me dat ik maatschappelijk gezien nuttig genoeg bezig ben, het is uiteraard niet aan jou daar zo'n waarde aan toe te kennen en sowieso is op die manier reagerend heel Fok! volkomen overbodig want erg veel nuttigs komt er verder niet uit...
quote:
Tja ik kan niet voor je vriend praten, ik ben ook niet zo happy over het EPD maar heb geen bezwaar gemaakt omdat de voordelen als ik een keer onder een auto loop op dat moment erg veel groter zijn dan de nadelen, het EKD heb ik echter wel sterke bedenkingen bij maar omdat ik toch geen kinderen heb of ooit zal hebben is dat meer een ver van mn bed show
quote:
Uch, my 2 cents.
Speciaal voor jou, ik ben 19/12 naar soulwaxmas geweest in de maassilo en met O&N naar extrema in Eindhoven, kroegzuipen is niet aan mij besteed en volgens hyves heb ik 147 vrienden waarvan ik er meer dan 100 persoonlijk ken, ik heb meer dan 6 jaar een vaste relatie, woon samen en heb genoeg tijd over om te fitnessen, te fok!ken en andere dingen te doen, ow en klemzuipen is voor pubers, ik heb het idee dat jij beter uit [BNW] kan wegblijven omdat je er niks van snapt of wilt snappen, genoeg subfora waar je je verder kan vermaken.
just my 2 cents
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:56:59 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64620680
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef Caspian het volgende:

[..]

Zoals vandaag een heel stuk in de Telegraaf (net bij afhalen ff doorgelezen) over dat er geen draagvlak is voor kilometerheffing en dat ANWB maar eerst eens zijn leden moet raadplegen en dat het linkse politici heulers zijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64620792
quote:
[b]Op zaterdag 3 januari 2009 18:56
Tja ik kan niet voor je vriend praten, ik ben ook niet zo happy over het EPD maar heb geen bezwaar gemaakt omdat de voordelen als ik een keer onder een auto loop op dat moment erg veel groter zijn dan de nadelen,
Dat voordeel is er aan de haren bijgesleept en voor 99% van de mensen niet van toepassing. Voor die ene procent waarvoor het wel van toepassing is, geldt dat ze veel beter iets bij zich kunnen dragen waaruit blijkt dat ze allergisch zijn voor bepaalde middelen of bepaalde ziektes hebben.
De meeste doctoren zijn ook niet zo gecharmeerd van het EPD, heb ik in de kranten gelezen toen die brieven voor het EPD de deur uit gingen.
Maar da's eigenlijk een nogal off-topic discussie
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:01:12 #189
67103 Caspian
pi_64620797
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Je slaat wel een beetje de spijker op z'n kop.
Als complotdenken een hobby is van iemand, so be it. Dan nog blijf ik van mening: Get a life....
Als complotdenken een "eigenschap" van je is en je wilt de wereld veranderen... Doe er dan wat aan...
Ik heb geen flauw idee wat het effect is, maar ik weet wel dat het een goed medium is om discussie te voeren met anderen, nieuwe informatie te verkrijgen, en je horizon te verbreden. Ik zei heel bewust 'misschien'. Waarschijnlijk is de politiek in gaan inderdaad effectiever, of CEO worden van een groot bedrijf en vanuit die positie dingen te veranderen. Heel erg rijk worden en met je geld goede dingen doen. Helaas zijn dat soort dingen voor de meeste van ons niet weggelegt, en blijft het meest toegankelijke over: internet.

Jezelf klemzuipen op z'n tijd is ook erg leuk, vooral als je het weet te combineren met filosoferen en complotdenken, maar productief is het zeker niet.

Verder vind ik je 'get a life' opmerking erg denigrerend, en lijk je nu heel erg op iemand die zijn eigen eigenschap (insert hobby, muziek, kunst, politiek, whatever) beter vindt dan dat van iemand met een andere eigenschap. Je komt erg kortzichtig over, en dan heb ik het niet over complotdenken of whatever, maar puur over je sociale eigenschappen.
pi_64620804
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je kunt mensen aan het denken zetten.
Niet dat het vaak gebeurt, en niet als je post op de manier van Lambiekje, want dan schiet je vooral je eigen glazen in.
Iha zijn Yuck-Fou zijn posts wel goed doordacht en genuanceerd. Niet dat ik het er vaak mee eens ben, maar het zet me wel aan het denken.

Wat is trouwens überhaupt het nut van posten op een internetforum, als je toch die vraag stelt, wat doe je hier dan?
Exactly my point. Veel mensen leven in een luchtbel en gooien inderdaad eigen glazen in.

Wat ik hier doe? Ik uit mijn irritatie aan mensen die anderen proberen te overtuigen van hun complotdenken.
Vaak wordt fictie en realiteit slechts met een zijden draadje van elkaar afgehouden... Ik denk zelfs dat áls iemand aan het denken wordt gezet, dit vaak nog het tegenovergestelde bewerkstelligd.
pi_64620808
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals vandaag een heel stuk in de Telegraaf (net bij afhalen ff doorgelezen) over dat er geen draagvlak is voor kilometerheffing en dat ANWB maar eerst eens zijn leden moet raadplegen en dat het linkse politici heulers zijn
Duh. Er is nooit draagvlak voor een nieuwe belasting.
pi_64620859
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:01 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Exactly my point. Veel mensen leven in een luchtbel en gooien inderdaad eigen glazen in.

Wat ik hier doe? Ik uit mijn irritatie aan mensen die anderen proberen te overtuigen van hun complotdenken.
Vaak wordt fictie en realiteit slechts met een zijden draadje van elkaar afgehouden... Ik denk zelfs dat áls iemand aan het denken wordt gezet, dit vaak nog het tegenovergestelde bewerkstelligd.
OK. Maar daar moet je YuckFou niet op aan spreken, want die doet dat niet imo.

En dat laatste kon je wel eens gelijk mee hebben (zeker als het b.v. Lambiekje betreft, want die wordt inmiddels door nog maar weinig mensen serieus genomen).
pi_64620876
quote:

[..]

Een feit is wel dat bijna niemand het verschil weet en kent tussen fictie en realiteit bij complotdenken.
pi_64620891
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:56 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Gast...naast "leuk" vind ik het interessant er mee bezig te zijn en heb ik tenminste een andere kijk op het gebeuren dan de goegemeente die sbs6&rtl nalullen, een ander geluid is altijd nuttig.
En hoe ik mn tijd besteed lijkt me geheel aan mij, als ik 50/60 uur per werk heel nuttig mn werk doe en zo m'n eigen geld bij elkaar verdien en netjes mn belastingen afdraag lijkt me dat ik maatschappelijk gezien nuttig genoeg bezig ben, het is uiteraard niet aan jou daar zo'n waarde aan toe te kennen en sowieso is op die manier reagerend heel Fok! volkomen overbodig want erg veel nuttigs komt er verder niet uit...
Als je dus geen zak met die informatie doet (lees: net zo'n mak schaapje blijven als de rest van de bevolking), veel plezier met je complotdenken dan. Het is uiteraard wel aan mij om daar een waarde aan toe te kennen. Samenvattend:
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:06:29 #195
52357 Lambiekje
pi_64620926
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Duh. Er is nooit draagvlak voor een nieuwe belasting.
BPM en wegenbelasting vervallen, tenminste dat wordt beweerd. Maar ik denk dat we dubbel gaan betalen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:06:32 #196
67103 Caspian
pi_64620929
quote:

[..]

Het mooie van een forum is, dat je kan wegblijven uit dat soort topics.

Je bent nu net iemand die naar een concert gaat en bezoekers gaat beledigen omdat je hun muziek niet mooi vindt.
pi_64621002
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:01 schreef Caspian het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wat het effect is, maar ik weet wel dat het een goed medium is om discussie te voeren met anderen, nieuwe informatie te verkrijgen, en je horizon te verbreden. Ik zei heel bewust 'misschien'. Waarschijnlijk is de politiek in gaan inderdaad effectiever, of CEO worden van een groot bedrijf en vanuit die positie dingen te veranderen. Heel erg rijk worden en met je geld goede dingen doen. Helaas zijn dat soort dingen voor de meeste van ons niet weggelegt, en blijft het meest toegankelijke over: internet.

Jezelf klemzuipen op z'n tijd is ook erg leuk, vooral als je het weet te combineren met filosoferen en complotdenken, maar productief is het zeker niet.

Verder vind ik je 'get a life' opmerking erg denigrerend, en lijk je nu heel erg op iemand die zijn eigen eigenschap (insert hobby, muziek, kunst, politiek, whatever) beter vindt dan dat van iemand met een andere eigenschap. Je komt erg kortzichtig over, en dan heb ik het niet over complotdenken of whatever, maar puur over je sociale eigenschappen.
Och dat mag je vinden. Niet zo'n probleem mee.

Blijf het niet denigrerend vinden. Sorry. Omdat het een bezigheid is waar je geen ruk mee opschiet (dwz het uiten van je mening en het overtuigen van anderen).

Get a life was misschien net te scherp. Vind de eigenschap complotdenken trouwens moeilijk te vergelijken met een hobby zoals kunst. Zou het wel aanraden om het een te vervangen met het ander trouwens.
pi_64621061
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Caspian het volgende:

[..]

Het mooie van een forum is, dat je kan wegblijven uit dat soort topics.

Je bent nu net iemand die naar een concert gaat en bezoekers gaat beledigen omdat je hun muziek niet mooi vindt.
Scroll eens omhoog en zie andere reacties. Ben niet de eerste (en waarschijnlijk niet de laatste).
En ja, ik zou ook in een muziektopic over Jan Smit zeggen dat het een commerciele reetkever die ik liever met z'n kop onder een grafsteen zie liggen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:12:21 #199
52357 Lambiekje
pi_64621068
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

OK. Maar daar moet je YuckFou niet op aan spreken, want die doet dat niet imo.

En dat laatste kon je wel eens gelijk mee hebben (zeker als het b.v. Lambiekje betreft, want die wordt inmiddels door nog maar weinig mensen serieus genomen).
Omdat YuckFou zich niet mengt in de AIDS discussie ben ik opeens de boeman. Terwijl ik best wel eens ben met YuckFou. Erg triest, dat wantoestanden van bigfarma aankaarten maakt mij een slecht persoon.?
pi_64621094
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:09 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Och dat mag je vinden. Niet zo'n probleem mee.

Blijf het niet denigrerend vinden. Sorry. Omdat het een bezigheid is waar je geen ruk mee opschiet (dwz het uiten van je mening en het overtuigen van anderen).

Get a life was misschien net te scherp. Vind de eigenschap complotdenken trouwens moeilijk te vergelijken met een hobby zoals kunst. Zou het wel aanraden om het een te vervangen met het ander trouwens.
is goed opge dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')