abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2008 @ 20:01:33 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64475280
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Daar was tenminste een gedegen onderzoek naar gedaan door hen die de nazi's ergens van beschuldigden. Er waren talloze getuigen die mensen konden aanwijzen die de misdaden hadden begaan, er waren kampen gevonden met daarin lijken die waren vergast, etc etc etc.

Dat is toch wat beter dan bijv. de 9.11 conspiracy waarbij een paar mensen wat ontploffingen hoorden, of waarbij een stel mensen wat filmpjes en plaatjes zodanig interpreteren dat het officiele verhaal niet lijkt te kloppen. Kortom, waarbij de hele theorie niet wordt erkend door geen enkele rechtbank of technologisch paneel.
Duidelijk dat je niet hebt verdiept in 911.

Fout. Nuremburg was een farce. De geallieerden, de oorloginitiator, moesten iets laten zien aan het ernstig misbruikte volk.

De echte foute Leute zijn vakkundig buiten het tribunaal gehouden. Deze beesten konden vervolgens BigPharma, NASA, NATO(NAVO) en de Codex Alimentarius oprichten en nog meer globale/continentale instituten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 29 december 2008 @ 20:10:59 #42
52357 Lambiekje
pi_64475566
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:44 schreef wallofdolls het volgende:
Je vergeet de vlees-industrie.

Kip, het meest mishandelde stukje vlees...KIP

bron wakker dier:
[..]

Dat valt allemaal in het niets als je Earthlings bekijkt. Wij in nederland behandelen de kippen,varkens en koeien beter dan de autochtonen zelf
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 29 december 2008 @ 20:11:54 #43
52357 Lambiekje
pi_64475598
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef Echo99 het volgende:

[..]

En wat is nu je eigen visie ?!
  maandag 29 december 2008 @ 20:40:40 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64476736
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

azijnerig ... apocalyptisch

... het probleem is hoe kan je in de ellende een goed begin punt vinden dat mensen mee gaan. Een stap te snel of nog (voor nu) iets te zweverig en mensen beginnen te roepen dat je paranoia bent.

Sinds dat de kredietcrisis ook hier is toegeslagen zie ik een verschuiving van medefokkers die toch nu wel wat rare spelletjes beginnen te zien van onze beleidmakers.

Kijk mijn vader heb ik nu zo ver dat ie Monsanto een bedorven slecht bedrijf vindt. Maar de volgende stap Codex bekritiseren lukt niet. Terwijl de Codex gestoeld is op Monsanto. Ik kan niet begrijpen dat hij die stap niet (wil) zien. Kennelijk is vitamines als drugs zien een stap te ver.
Ik zie hetzelfde wel gebeuren gelukkig, maar wat ik bedoel met azijnerig' komt van dat spreekwood, je vangt meer vliegen met honing dan met azijn . Soms zie ik je uit je plaat gaan en meteen zo'n lading aan linkjes er doorheen gooien dat ik zelfs zoiets heb van 'dude, enough already' . Gewoon leren van degene die er meesters in zijn ( de knakkers die daadwerkelijk bezigzijn met het plannen/uitvoeren van die bende), doe het rustig aan, laat ze er langzaam aan wennen dat samenzweringen bestaan en de media altijd vanuit een oogpunt operereren (Het zijn ook maar mensen), naja, en vanuit daar steeds en stapje verder, je hebt gelijk, je gaat al snel 'te ver' buiten de comfortzone van sommige en dan slaan ze dicht .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 29 december 2008 @ 21:23:24 #45
52357 Lambiekje
pi_64478357
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zie hetzelfde wel gebeuren gelukkig, maar wat ik bedoel met azijnerig' komt van dat spreekwood, je vangt meer vliegen met honing dan met azijn . Soms zie ik je uit je plaat gaan en meteen zo'n lading aan linkjes er doorheen gooien dat ik zelfs zoiets heb van 'dude, enough already' . Gewoon leren van degene die er meesters in zijn ( de knakkers die daadwerkelijk bezigzijn met het plannen/uitvoeren van die bende), doe het rustig aan, laat ze er langzaam aan wennen dat samenzweringen bestaan en de media altijd vanuit een oogpunt operereren (Het zijn ook maar mensen), naja, en vanuit daar steeds en stapje verder, je hebt gelijk, je gaat al snel 'te ver' buiten de comfortzone van sommige en dan slaan ze dicht .
Het rare is dat ik more more more wil als ik er iets is wat buiten de opgedrongen schoolse werkelijkheid te horen/zien/lezen krijg. Hoe idioter des ter meer dat neigt naar de realistische werkelijkheid.
Als de commen knowledge zegt dat iets zus en zo is dan is juist het tegenovergestelde waar.

Al zijn er wel zaken wat te ver gaat en eerder de boel wel verstieren is dat papa bush een reptilian is bijvoorbeeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 29-12-2008 21:32:59 ]
  maandag 29 december 2008 @ 21:28:34 #46
52357 Lambiekje
pi_64478582
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is gister een Lambiekje-bashtopic geopend in GC, lekker origineel .
waar waar waar
  maandag 29 december 2008 @ 21:29:54 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64478637
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het rare is dat ik more more more wil als ik er iets is wat buiten de opgedrongen schoolse werkelijkheid te horen/zien/lezen krijg. Hoe idioter des ter meer dat neigt naar de realistische werkelijkheid.
Als de commen knowledge zegt dat iets zus en zo is dan is juist het tegenovergestelde waar.
Same here, ik ben een complothobbyist .
Vrijheid
  maandag 29 december 2008 @ 21:33:47 #48
52357 Lambiekje
pi_64478805
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Same here, ik ben een complothobbyist .
waarom de traanicoon dan...
  maandag 29 december 2008 @ 21:37:57 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64478967
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom de traanicoon dan...
Gewoon, redelijk bizar om een complothobbyist te zijn als het allemaal waar blijkt te zijn want dan zijn we extreem genaaid natuurlijk. Maarja, je moet het een plekje geven uiteraard, je kan moeilijk in paniek rond blijven rennen .
Vrijheid
  maandag 29 december 2008 @ 21:43:54 #50
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
  maandag 29 december 2008 @ 22:05:41 #51
52357 Lambiekje
pi_64480134
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Gewoon, redelijk bizar om een complothobbyist te zijn als het allemaal waar blijkt te zijn want dan zijn we extreem genaaid natuurlijk. Maarja, je moet het een plekje geven uiteraard, je kan moeilijk in paniek rond blijven rennen .
Lees het boek de Boogeyman van Stuivenberg. De Eerst en Tweede wereldoorlog wordt eens goed uit gelegd wie de echte spelers zijn. En dat was Hitler niet echt. Schokkende zaken zoals dat de WO2 al in 1941 afgelopen kon zijn als er gehoor aan Hitlers vredes delegatie. Mussolini heeft de boel ernstig verstoord. Frankrijk was het enige doel. En Hitler was het zat. Maar nee de elite + industrie hadden net biljoenen in de oorlog gestopt en dat zal ten kosten van alles doorgaan zo dat de elite de revenues van de oorlogkunnen opstrijken. Dus er werd niet geluisterd naar Hitlers vredesplan. En dan hebben we nog de waanzin rond de holocaust, dat is zo ranzig opgewaardeerd. Maar ik ga hier niet over uitweiden, dat is een not done onderwerp terwijl het wel zou moeten. Een Rwanda 94 is zonder enige twijfel erger. Maar ja dat waren negers.

Maar als je ziet wat voor walgelijk spel er gespeeld is tijdens WO2 dan is 911 een zielig afgeraffeld prutswerkje. De elite hoeft zich niet eens uit te sloven om iets knaps neer te zetten. Het volk slikt toch alles voor zoet koek. We zijn nog blinder (naiever) dan 60 jaar geleden ondanks het internet en tientallen docus op TV. Maar in mijn optiek hebben ze daar te gemakkelijk gedacht. Via die beerputten kan je echt diep kijken in de rabbit hole.

Nee serieus het boek geeft een heel ander beeld van zaken hoe het komt dat we nu in een politiestaat leven. En voor de prijs hoef je het niet te laten....
pi_64487409
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Lambiekje het volgende:
Maar ik ga hier niet over uitweiden, dat is een not done onderwerp terwijl het wel zou moeten.
Ik ben nu wel benieuwd. Op FOK! kan dat toch gewoon ?
  dinsdag 30 december 2008 @ 01:30:33 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64487502
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 01:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik ben nu wel benieuwd. Op FOK! kan dat toch gewoon ?
Verboten. Wettelijk dan hè.
Vrijheid
pi_64488949
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 01:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Alleen ontkennen toch? Of meteen al bij enigszins in twijfel trekken oid? .
  dinsdag 30 december 2008 @ 03:07:11 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64488976
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Alleen ontkennen toch? Of meteen al bij enigszins in twijfel trekken oid? .
Ohja, dat is wel een goeie. Ik weet ook niet hoe strak die wet is geformuleerd eigenljk, anders kan je altijd nog de opmerking aan je broek krijgen dat je ontkent dat het zus en zo is gebeurd met zus en zoveel slachtoffers misschien.
Vrijheid
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:35:58 #56
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64490820
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En wat is nu je eigen visie ?!
Dat ik best wel vertrouwen heb in onze overheid. Dat ondanks dat privacy een groot goed is. Dat je niet alles voor zoete koek moet slikken. Maar dat ik weiger te geloven dat vaccinatie als een soort MK ultra project in het groot is
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:11:26 #57
52357 Lambiekje
pi_64491407
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Dat ik best wel vertrouwen heb in onze overheid. Dat ondanks dat privacy een groot goed is. Dat je niet alles voor zoete koek moet slikken. Maar dat ik weiger te geloven dat vaccinatie als een soort MK ultra project in het groot is
Heb je Muntz video gezien. Pas daarna mag je oordelen of ons land eerlijk en oprecht bestuurd wordt? Eerder niet. anders kom je nog al naief uit de bus Hoe krom ons land is. En de rechtspraak (afl 5), dat is erg. Dat gaat elk verstand te boven.

Nadat ik de video heb gezien is mijn beeld van Nederland echt meters diep in veenzand wegzakt. Ik had al geen hoge pet op. Maar wat hier bloot wordt gelegd is echt beneden elke peil.

Je moet wel beseffen dat vaccinatie pas ingezet worden op het moment dat het virus al nagenoeg aan het end van zijn latijn is. Door dat je vaccinaties een verzwakt versie toe dient activeer je het juist weer.
Net als met HPV het is drastisch dalend...
pi_64492236
quote:

[..]

Lees het boek de Boogeyman van Stuivenberg. De Eerst en Tweede wereldoorlog wordt eens goed uit gelegd wie de echte spelers zijn. En dat was Hitler niet echt. Schokkende zaken zoals dat de WO2 al in 1941 afgelopen kon zijn als er gehoor aan Hitlers vredes delegatie. Mussolini heeft de boel ernstig verstoord. Frankrijk was het enige doel. En Hitler was het zat. Maar nee de elite + industrie hadden net biljoenen in de oorlog gestopt en dat zal ten kosten van alles doorgaan zo dat de elite de revenues van de oorlogkunnen opstrijken. Dus er werd niet geluisterd naar Hitlers vredesplan.
Hitlers vredeplan Hitler wilde in 1940 idd vrede met Engeland, maar vooral omdat hij zich op Rusland wilde richten en daarbij geen vijand in zijn rug wilde.
In 1941/1942 heeft Stalin Hitler een vrede voorgesteld. Omdat dat behelsde dat ook de door Duitsland veroverde gebieden werden teruggegeven aan de russen, wilde Hitler niet.
Er is echt no fucking way dat Hitler ooit tevreden was geweest. Oostenrijk was niet genoeg, Tsjechoslowakije was niet genoeg, Polen was niet genoeg, Frankrijk was niet genoeg (was eigenlijk al nooit zijn doel), waarom denk je dat 'ie ooit een vrede getekend zou hebben en zich daaraan zou hebben gehouden? Als Hitler één ding bewezen heeft, is het wel dat verdragen met hem niets waard waren (als voorbeeld: hij had een niet-aanvalspact met Rusland op het moment dat hij Rusland aanviel).
pi_64492290
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 01:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Alleen is er een rechtszaak geweest waarbij in de uitspraak ontkennen van de holocaust gelijk is gesteld aan het beledigen van joden.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:50:07 #60
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64492302
quote:

[..]

Lees het boek de Boogeyman van Stuivenberg. De Eerst en Tweede wereldoorlog wordt eens goed uit gelegd wie de echte spelers zijn. En dat was Hitler niet echt. Schokkende zaken zoals dat de WO2 al in 1941 afgelopen kon zijn als er gehoor aan Hitlers vredes delegatie. Mussolini heeft de boel ernstig verstoord. Frankrijk was het enige doel. En Hitler was het zat. Maar nee de elite + industrie hadden net biljoenen in de oorlog gestopt en dat zal ten kosten van alles doorgaan zo dat de elite de revenues van de oorlogkunnen opstrijken. Dus er werd niet geluisterd naar Hitlers vredesplan. En dan hebben we nog de waanzin rond de holocaust, dat is zo ranzig opgewaardeerd. Maar ik ga hier niet over uitweiden, dat is een not done onderwerp terwijl het wel zou moeten. Een Rwanda 94 is zonder enige twijfel erger. Maar ja dat waren negers.
Lambiekje.. please zeg me dat je dit niet echt gelooft???
Er zijn voldoende historische bronnen om aan te tonen dat Hitler enkel en alleen maar oorlog wilde voeren. Dat de industrielen daar weinig bezwaar tegen hadden en grof geld aan verdienden is duidelijk, maar ga nu ajb niet beweren dat Hitler eigenlijk zo beroerd nog niet was.
Welk "vredesinitiatief" heeft Hitler ontplooit dan?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')