Sorryquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zo jaloers. Had ik dit maar niet gezien, dan kon ik nu nog kijken..
quote:
McKay dacht dat ie de nieuwe baas van Atlantis zou worden. Gelukkig werd Carter datquote:
Laatst zei iemand dat hij midden seizoen 6 SG-1 zat. Damn dat waren nog eens seizoenen, ik ben nog steeds jaloers!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zo jaloers. Had ik dit maar niet gezien, dan kon ik nu nog kijken..
A Dog's Breakfast was echt een superleuke film. Zie nu ook dat hij ook een andere film heeft geschreven, genaamd Nothing. Die ook maar eens checken.quote:My latest notes have been approved by MGM...the catchy sounding "Untitled Hewlett Sci Fi Project" moves to script stage!
Ze wilden sowieso universe gaan produceren om nieuw publiek aan te trekken, en het produceren van 2 series tegelijk bleek te duur te zijn, waardoor Atlantis is gecancelled en hopelijk zal doorgaan als een serie van direct-to-dvd filmsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik baal ervan dat deze serie is afgelopen. Had van mij wel nog 5 seizoen door mogen gaan.
Iemand een idee waarom het is gestopt?
Dit dus. Alleen vanwege de crisis is er nog niet begonnen met een film, terwijl de plannen waren dat er inmiddels al 1tje in de schappen had moeten liggen geloof ik ...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ze wilden sowieso universe gaan produceren om nieuw publiek aan te trekken, en het produceren van 2 series tegelijk bleek te duur te zijn, waardoor Atlantis is gecancelled en hopelijk zal doorgaan als een serie van direct-to-dvd films
Als je het zo zwart op wit gaat zien is iedere scifi serie hetzelfde.. Universe is duidelijk meer op personages gebaseerd als op scifi-elementen. Universe heeft een lange verhaallijn in plaats van meer korte verhaallijnen (van een afl. lang) bij Atlantis. Universe is donkerder van karakter, enzovoort.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:57 schreef Bart het volgende:
Ik vind Universe wel heel erg lijken op Atlantis
Oh, we zitten opeens ergens anders in het universum, zonder een mogelijkheid om terug te keren! Oh, en we gaan ook dood als we hier blijven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Hoop er maar niet op. Door financiële problemen is alle hoop op een vervolg van Atlantis en op Atlantis en SG-1 films wel vervlogen. Ze zullen wel dezelfde strategie als met Star Trek gaan aanhouden. In de ijskast leggen en over een jaar of 10 nog eens kijken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde juist dit topic kicken omdat ik SG A opnieuw aan het kijken benMaar ik ben nu helaas alweer bijna klaar
Was Universe niet een flop? Beter brengen ze Atlantis terug
* Bart knikt instemmendquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
Was Universe niet een flop? Beter brengen ze Atlantis terug
Die series waren precies tegenovergesteld. Universe had wel een paar goede afleveringen. Atlantis had wel een paar slechte afleveringen.quote:
En SG-1 was gewoon altijd goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Die series waren precies tegenovergesteld. Universe had wel een paar goede afleveringen. Atlantis had wel een paar slechte afleveringen.
SPOILER: voor degenen die Fringe nog niet hebben gezien tot hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
De laatste paar afleveringen (eigenlijk hele laatste seizoen) van Atlantis waren wel uitermate ruk hoor. Alleen de slotafleveringen waren goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |