abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:42:46 #201
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_65956168
T-Mobile kan nog niets zeggen over wanneer het ding geleverd wordt.

Het begint een beetje op de Ziggo van de telco's te lijken...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_65995622
Nou 1e post met de G1 ,toetsenbord.beetje wennen nog, maar haarscherp.beeld,
Vind hem erg cool.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_65999518
Ik hou deze toch erg in de gaten. Ik wil eigenlijk de Palm Pre, maar die laat nog steeds niks van zit horen Kan moeilijk zonder telefoon gaan lopen als mn abo afloopt dus dan moet ik misschien toch maar aan de G1 geloven...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:33:17 #204
65490 whoops
pi_66014966
Ik heb hem binnen de eerste post vanaf m'n G1
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_66015212
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef whoops het volgende:
Ik heb hem binnen de eerste post vanaf m'n G1
Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:46:01 #206
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66015404
De G1 zal in Spanje HTC Dream gaan heten. En hij krijgt een facelift

Vind deze versie mooier

Bron
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_66015667
Ws omdat G1 een handelsmerk van T-Mobile is en ik gok dat die in Spanje geen zaken doen?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:04:59 #208
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66016078
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef LintuxCx het volgende:
Ws omdat G1 een handelsmerk van T-Mobile is en ik gok dat die in Spanje geen zaken doen?
T-Mobile zit niet wereldwijd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_66016172
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
De G1 zal in Spanje HTC Dream gaan heten. En hij krijgt een facelift

[ afbeelding ]

Vind deze versie mooier

Bron
Veel en veel mooier
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:03:50 #210
65490 whoops
pi_66027246
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?
De browser op de G1 geeft de meeste sites net zo weer als je desktopbrowser, zo ook FOK!... Alleen in een wat kleiner scherm.

Tot nu toe ben ik erg enthousiast over het ding, ik vind dat hij er in het echt veel mooier uitziet dan op de plaatjes... Die knopjes van dat spaanse model zijn wel cool trouwens. Verder zie ik weinig verschil.

Het enige wat ik op dit moment mis is het on-screen keyboard (hopelijk komt die in een update) en ik ben er nog niet achter hoe je in de GMail applicatie meerdere berichten kan selecteren.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:05:39 #211
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_66027312
Wat ik mij nog even afvroeg, hoe zit dat met die data-limieten voor mobiel internet? Als je daar overheen gaat krijg je dan een torenhoge rekening? Of gewoon een waarschuwing oid?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:09:05 #212
65490 whoops
pi_66027408
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik mij nog even afvroeg, hoe zit dat met die data-limieten voor mobiel internet? Als je daar overheen gaat krijg je dan een torenhoge rekening? Of gewoon een waarschuwing oid?
Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...
pi_66041183
Hmmm heeft iemand hier al die RC33 update binnengehad van T-Mobile? tussen de 7e en de 15e uitgerold worden, maar heb nog niets gezien verder.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_66046547
surfen gaat super en zoveel leuke progamaatjes
ben er erg content mee alleen de accu
maar gebruik hem heel intensief wel.
pi_66049074
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef whoops het volgende:

[..]

Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...
Meestal is het een fair use policy toch? Je kán er dan wel overheen, maar daar moet je wel moeite voor doen
pi_66049728
Er is nu een app 'Close Everything'. Wel zo fijn, aangezien je apps niet zelf kan afsluiten. Beetje maf.
pi_66050452
Waarom zou je ze willen sluiten? Het is alleen maar handig dat ze sneller terug op je scherm verschijnen als je ze gewoon laat "draaien".
pi_66050720
volgens mij moet je root zijn voor dat Close Everything dus dat gaat niet werken met de default nederlandse firmware.

@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_66051216
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
volgens mij moet je root zijn voor dat Close Everything dus dat gaat niet werken met de default nederlandse firmware.

@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.
pi_66051633
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef Dylanesque het volgende:

[..]

Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.
Okay, zover had ik nog niet gekeken, zag bij de running apps idd gewoon alle icoontjes nog staan.
pi_66053140
Close everything heeft geen nut, het gebruikt geen proceskracht.
Alleen voor de accu duur dan, maarja die is toch ruk
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:14:25 #222
65490 whoops
pi_66055096
HIer wordt uitgelegd hoe je met meerdere apps tegelijk kan werken:

En hier een wat technischer verhaal waarin wordt uitgelegd waarom je applicaties niet hoeft af te sluiten.

Toch mis ik die optie ook wel, ik wil gewoon zelf kunnen bepalen wanneer ik een applicatie afsluit...
pi_66074433
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb je dat ook werkelijk gemeten? Want tenzij een applicatie een service heeft die in de achtergrond wel door kan draaien is dat gewoon niet mogelijk. Iets wat niet op de voorgrond staat kan dan ook geen CPU cycles verbruiken.
pi_66080457
Heb 2 dagen getest; 1 dag van de stroom gehaald met 6 running apps open, 1 dag van de stroom gehaald nadat ie gereset was. Dag 1 had ik 64% van de stroom over en dag 2 73%
Beide dagen het toestel verder niet aangeraakt.
pi_66083006
Ook een post van de G1. Bevalt goed voor een ex windows mobile gebruiker.
Sneller stabieler en echt internet zonder tools als skweezer om pagina s goed op beeld te krijgen. Batterij is niks maar dat is geen nieuws.
Heeft een van jullie al verbinding gemaakt met een carkit of headset? Als ik een device search doe via bluetooth gebeurd er niks doe ik iets fout?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')