Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef whoops het volgende:
Ik heb hem binnende eerste post vanaf m'n G1
T-Mobile zit niet wereldwijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef LintuxCx het volgende:
Ws omdat G1 een handelsmerk van T-Mobile is en ik gok dat die in Spanje geen zaken doen?
Veel en veel mooierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
De G1 zal in Spanje HTC Dream gaan heten. En hij krijgt een facelift![]()
[ afbeelding ]
Vind deze versie mooier![]()
Bron
De browser op de G1 geeft de meeste sites net zo weer als je desktopbrowser, zo ook FOK!... Alleen in een wat kleiner scherm.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?
Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik mij nog even afvroeg, hoe zit dat met die data-limieten voor mobiel internet? Als je daar overheen gaat krijg je dan een torenhoge rekening? Of gewoon een waarschuwing oid?
Meestal is het een fair use policy toch? Je kán er dan wel overheen, maar daar moet je wel moeite voor doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...
Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
volgens mij moet je root zijn voor dat Close Everything dus dat gaat niet werken met de default nederlandse firmware.
@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
Okay, zover had ik nog niet gekeken, zag bij de running apps idd gewoon alle icoontjes nog staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.
Heb je dat ook werkelijk gemeten? Want tenzij een applicatie een service heeft die in de achtergrond wel door kan draaien is dat gewoon niet mogelijk. Iets wat niet op de voorgrond staat kan dan ook geen CPU cycles verbruiken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |