respect tonen komt van 2 kanten.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ze zei ook, dat ik volgens haar weinig respect toon tegenover haar.
Terwijl ze dondersgoed weet dat ik haar altijd zal respecteren, en dat altijd heb gedaan.
hij mag er overheenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef vipergts het volgende:
Ik vraag me altijd af wat zo iemand dan wel leuk maakt.
Ze wil van je af, maar ze wil ook dat jij zelf die conclusie trekt en haar dumptquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ze zei ook, dat ik volgens haar weinig respect toon tegenover haar.
Terwijl ze dondersgoed weet dat ik haar altijd zal respecteren, en dat altijd heb gedaan.
Denk eerder vervroegde overgang.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
PMS
Niet zo stoken MarMarquote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die verandert dus nooit meer, dat weet je he?
Naast het bovenstaande is het wel erg zielig dat je je een hele avond laat afzeiken om vervolgens ons te vertellen wat je aan het begin van die avond al tegen je vriendin had moeten zeggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef patatmetfriet het volgende:
Om Dr. Phil () even te citeren: "You teach people how to treat you."
Kan niet, want toen was ze druk met mij de huid vol te schelden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb TS toch helemaal nog niet verteld dat ze gister met jou lag te batsen?
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze wil van je af, maar ze wil ook dat jij zelf die conclusie trekt en haar dumpt
Ik zou het niet gelovenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Maar ze smst wel net dat ze van me houd?!
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Konijntjes het volgende:
Meisjes die alles van hun man slikken, wat lief.
Ja maar ze hebben wel kutjesquote:Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef HzHertz het volgende:
Eensch met TS![]()
Wat een kut volk is het eigenlijk!
Dat dan weer niet: het is een nymphomane 1e klas.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dattie vaker een pilsje mag dan dattie mag neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |