quote:Op woensdag 24 december 2008 18:01 schreef Triptamine het volgende:
Goede TT en goed topic!
Nu even de OP lezen
Nah, we maken het topic nog even vol.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:26 schreef Mr-Coffee het volgende:
En dit kan lekker dicht.
Alles is goed gekomen, beste goedmaaksex van m,n leven gehad, en alles is gewoon uitgepraat en nu goedzo.
Zoals ,t hoort.
We kunnen weer door met ons leventje.
SLOTJE!!!!
Yeaaahh heb jij even mazzelquote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
Update.
Ze smst net dat ze me mist en van me houd en dat ze morgen bij me wil zijn.
Jippiejee, er is nog liefde!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Tot over drie dagentopic.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:26 schreef Mr-Coffee het volgende:
En dit kan lekker dicht.
Alles is goed gekomen, beste goedmaaksex van m,n leven gehad, en alles is gewoon uitgepraat en nu goedzo.
Zoals ,t hoort.
SLOTJE!!!!
GODVERDOMME JE KAN HET GEWOON ECHT NIET HE !!?!?!?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:26 schreef Mr-Coffee het volgende:
En dit kan lekker dicht.
Zoals ,t hoort.
SLOTJE!!!!
Nog maar een keer dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch he, doen die kerels het allemaal zelf. Dit is niet iets wat je overkomt, dit is iets wat je laat gebeuren.
En maar klagen. Best wel een homo topic dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |