quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het probleem zich met kokend heet water vanzelf oplost.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
Pardon?! Kokend water op z'n oog?![]()
En je denkt dat het daar wel van opknapt?
Ga maar gewoon naar de dierenarts.
eerst af laten koelen...... kan nooit kwaad toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem zich met kokend heet water vanzelf oplost.
zelf LS zal wel door hebben dat hij het gekookte water eerst moet koelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Pardon?! Kokend water op z'n oog?![]()
En je denkt dat het daar wel van opknapt?
Ga maar gewoon naar de dierenarts.
Hoe is het met het niezen dan want dat oog is niet waar ik me zo'n zorgen om zou maken. Al hoef ik het echt niet nog een keer te zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.
Hij is zelf wel gewoon zichzelf en hij laat het ook zonder protesteren bekijken.
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog en mag dat niet helpen, dan maar ff naar de dierenarts.
LIjkt mij verder een prima reden om wat eerder naar huis te gaan van je werk?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks nog ergens bloemen zien te kopen. Maar ik heb er een hard hoofd in dat deze missie gaat lukken. Zo niet, dan geef ik mijn moeder vrijdag enkel een modisch verantwoorde vaas en geef ik haar zaterdag wel de bijbehorende bloemen. Niet moeilijker maken dan het is.
We zullen ook wel eerder weg mogen, maar dan nog. Collega is net in het dichtstbijzijnde winkelcentrum geweest en daar hangen ze ook met de benen buiten. Een kwartier rondrijden eer je een parkeerplaats hebt gevonden. Geen zin in.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
LIjkt mij verder een prima reden om wat eerder naar huis te gaan van je werk?
Het is net een mens. Je kent dat misschien wel. Kom je bij de dokter en heb je ineens geen last meer van waar je voor kwam.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe is het met het niezen dan want dat oog is niet waar ik me zo'n zorgen om zou maken. Al hoef ik het echt niet nog een keer te zien.![]()
Ik heb het gered en het viel nog mee ook!Cheesecake ding in elkaar knopen.
Winkels gaan hier, in tegenstelling tot voorgaande jaren, nu al om vijf uur dicht. Als dat daar ook zo is, dan mislukt de missie zekerquote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks nog ergens bloemen zien te kopen. Maar ik heb er een hard hoofd in dat deze missie gaat lukken. Zo niet, dan geef ik mijn moeder vrijdag enkel een modisch verantwoorde vaas en geef ik haar zaterdag wel de bijbehorende bloemen. Niet moeilijker maken dan het is.
Gaat ie met jou wat beter Fan? Of......is je naam komende dagen Kortjakjequote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dokter lijkt me wel verstandiger.....
Mosselen, kaarten posten en dan ditquote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
Even een beetje seksuele voorlichting.
en heb je wel wat vermaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mosselen, kaarten posten en dan diten oja ik ben net terug uit Luxemburg
Ik was o.a naar een prachtige fotoexpositie The Family of Man, in Clervaux, was zeer indrukwekkend, verder bij vrienden heerlijk gegeten en nu weer thuis tis een kleine 100 kilometer van hier dus dat is best te doen, en tanken was weer is ouderwets leuk 85 cent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |