1 januari geloof ik. Misschien iets eerder.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:14 schreef blomst het volgende:
Noekje wanneer ga je als Noeks door???
Noek!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef Marrije het volgende:
Noeks? En Gerts?
En Marrijs? Neeeee geen Marrijs
Toch niet dan noekje?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:23 schreef Marrije het volgende:
Ah, Noek. Dat klinkt al een stuk beter, ja!
Oeh ja, dat is best fierce! Zou dat mogen van ome Danny?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Met uitroepteken? Staat best stoer namelijk.
Vandaag bij mijn broer eten en tweede kerstdag bij mijn moeder. Morgen lekker niks. Heel de dag lammen en zulks en eten wanneer ik zin heb. Zalm waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
Genoeg over mijn naam. What's in a name? Gaan jullie eten en koken de komende dagen?
Ik had alles in huis maar was vergeten eten te hosselen voor vandaag. Zo dom!
hier gaan we morgen naar de griek, op verzoek van de oudste, die heeft het ook geregeld, ik hoef alleen maar te betalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is best fierce! Zou dat mogen van ome Danny?
Genoeg over mijn naam. What's in a name? Gaan jullie eten en koken de komende dagen?
Ik had alles in huis maar was vergeten eten te hosselen voor vandaag. Zo dom!
me too, plus één dag gourmettenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef Marrije het volgende:
nou niet uitgebreider dan anders, maar wel lekker.
Handig!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef blomst het volgende:
[..]
hier gaan we morgen naar de griek, op verzoek van de oudste, die heeft het ook geregeld, ik hoef alleen maar te betalen.
Wat ga je maken dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef Marrije het volgende:
Noek, nou niet uitgebreider dan anders, maar wel lekker.
Ik ga 'm dit weekend nog een keer kopen, om aan Kc cadeau te doen. I'm a chick on a missionquote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef noekje het volgende:
Handig!
Ik wilde ook uit eten maar was natuurlijk weer te lam om iets te regelen en toen was ik te laat.
Cc, Manu is er toch niet. Ik ben nu dat hij net uit de isoleer komt omdat hij erachter was wie Maddox was. Dus nog niet gek ver maar ik vind hem wel echt mooi.
Ik zag je onderschrift net, [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
me too, plus één dag gourmetten
Ook voor z'n Sunshine band?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga 'm dit weekend nog een keer kopen, om aan Kc cadeau te doen. I'm a chick on a mission.
Check. Ik zal ook aan jou denken als ik over een maandje warme voeten heb.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag je onderschrift net, [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2.
Je hebt geen magnetron!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Check. Ik zal ook aan jou denken als ik over een maandje warme voeten heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |