vast wel.........quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is, wat Ribas zou willen zeggen tegen je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
vast wel.........
Nah, dat denk ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het probleem zich met kokend heet water vanzelf oplost.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
Pardon?! Kokend water op z'n oog?![]()
En je denkt dat het daar wel van opknapt?
Ga maar gewoon naar de dierenarts.
eerst af laten koelen...... kan nooit kwaad toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem zich met kokend heet water vanzelf oplost.
zelf LS zal wel door hebben dat hij het gekookte water eerst moet koelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Pardon?! Kokend water op z'n oog?![]()
En je denkt dat het daar wel van opknapt?
Ga maar gewoon naar de dierenarts.
Hoe is het met het niezen dan want dat oog is niet waar ik me zo'n zorgen om zou maken. Al hoef ik het echt niet nog een keer te zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.
Hij is zelf wel gewoon zichzelf en hij laat het ook zonder protesteren bekijken.
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog en mag dat niet helpen, dan maar ff naar de dierenarts.
LIjkt mij verder een prima reden om wat eerder naar huis te gaan van je werk?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks nog ergens bloemen zien te kopen. Maar ik heb er een hard hoofd in dat deze missie gaat lukken. Zo niet, dan geef ik mijn moeder vrijdag enkel een modisch verantwoorde vaas en geef ik haar zaterdag wel de bijbehorende bloemen. Niet moeilijker maken dan het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |