quote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef RealZeus het volgende:
Omdat de LAPO-er te lui was om een topic te openen.
Jippieee....quote:
PC uitzetten?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:43 schreef kres het volgende:
damn... nog wakker......Wekker gaat over 1 uur en 15 min.....damn..
Nou die was ook uit..... Dacht dat ik meteen zou vertrekken... Helaas.. Hele tijd wakker en toen was ik het zat en ging de laptop weer aan.....quote:
Bye bye girlyquote:Op woensdag 24 december 2008 04:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou.. ik doe niet meeIk ga toch echt nu slapen, sorry... Succes en werkze dan maar
Jaa in bed blijven is ook zo saai. Slapen doe ik niet meer..... Bakje koffie erbij.. Ontbijten en zo.... the usual morning crap..quote:Op woensdag 24 december 2008 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat om 4:00 douchen?Nou, ja, ach, waarom ook niet
You gat paid for this....... ?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:13 schreef Isabeau het volgende:
ik word dus betaald om te fokken, jij zou moeten slapen op dit tijdstip
Niou ja, als het echt niet gaat dan gaat het niet hè. In bed liggen woelen is ook altijd zo vervelend.
Dacht dat je me in de steek hebt gelaten......quote:Op woensdag 24 december 2008 04:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest even werken voor mijn geld, sorry
Waneer mag/ga jij dan je mandje weer in ??quote:Op woensdag 24 december 2008 04:51 schreef Isabeau het volgende:
ga je nou nog slapen vandaag? Of laat je het hier maar bij tot kerstavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |