Dat ging nog over Den Blijker en daar ben ik het met mijn jonge zusjes over eens.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Hey, wat toevallig, dat vind ik nou ook!
Dude, het wordt eng.
wat nou weer dan, zeikerd. Vind je het gek dat je geen man krijgt.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Collega's die sociaal proberen te doen: het zou verboden moeten worden.
Pak ze Ies!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Collega's die sociaal proberen te doen: het zou verboden moeten worden.
Jij kweam toch bij haar aan de deur en toen zei zij: Wat ben jij klein?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef golfer het volgende:
En over hoe dat ging destijds tussen Bluezz en mij mag zij verder antwoorden.
Ik zei tegen haar: Wat ben jij veel.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij kweam toch bij haar aan de deur en toen zei zij: Wat ben jij klein?
Of verzin ik deze anekdote nu?Nee toch?
Ik ben daarna ook nog wel eens gekweamen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Desondanks was ze kennelijk wel blij dat je kweam, anders waren jullie niet zo ver gekweamen.
Jaap is 62, lijkt 82quote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
wat nou weer dan, zeikerd. Vind je het gek dat je geen man krijgt.
Wat een stoker in relaties, die gemeenschappelijke internet-ICQ-kennisquote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Er was eens een smachtende man en een getrouwde vrouw.
Zij hadden zonder dat ze het wisten een gemeenschappelijke internet-ICQ-kennis.
Deze kreeg een visioen dat deze man en vrouw wel heel erg 'op elkaar leken' en 'bij elkaar passen'.
Ware het niet dat de smachtende man niet helemaal vrij was, en de vrouw nog erg getrouwd.
Toch kregen zij elkaars ICQ nummer.
Het eerste contact liep op niets uit. Zij vond hem arro en hij vond haar te bijdehand.
Maar de interesse was gewekt.
En zo kwam het dat de man en de vrouw elkaar voor de eerste keer zagen en de wereld om hen heen op slag veranderde.
Hij vond haar veel en zij vond hem een klein kereltje.
Maar dat was slechts het uiterlijk waar zij gewoon doorheen keken.
En zie daar, lieve vrienden, er was een inmiddels 10 jarige relatie uit geboren.
Ik ben 35, maar lijk 55...dat idee?quote:
Ja, en het ergste is, zij dacht ook een internetdate/relatie voor het leven te hebben, en die misbruikte vervolgens haar dochter...quote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat een stoker in relaties, die gemeenschappelijke internet-ICQ-kennis
Jouw lach is als de lach van mijn eerste crush op de middelbare school. Moet steeds aan haar denken als ik jou zie.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben 35, maar lijk 55...dat idee?
Lieg nietquote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben 35, maar lijk 55...dat idee?
Facials kwaemen altijd goed terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Japanese face kweam.
Ik was toen hartstikke ongetrouwd en vrijgezellig en gewild met een hele goed betalende baan. Ik had alleen maar ongeveer elke 2 weken andere dames die wel een langs kweamen en iets van mij wilden, maar was niet echt op zoek hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een stoker in relaties, die gemeenschappelijke internet-ICQ-kennis
Het lullige is, dat mijn vriendinnetje JaapSCH, op ons trouwen het zo verdraaide dat we elkaar op FOK! waren tegengekomenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hé, fijn toch nog iemand die het verhaal voor het eerst hoort.![]()
Prachtig!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Er was eens een smachtende man en een getrouwde vrouw.
Zij hadden zonder dat ze het wisten een gemeenschappelijke internet-ICQ-kennis.
Deze kreeg een visioen dat deze man en vrouw wel heel erg 'op elkaar leken' en 'bij elkaar passen'.
Ware het niet dat de smachtende man niet helemaal vrij was, en de vrouw nog erg getrouwd.
Toch kregen zij elkaars ICQ nummer.
Het eerste contact liep op niets uit. Zij vond hem arro en hij vond haar te bijdehand.
Maar de interesse was gewekt.
En zo kwam het dat de man en de vrouw elkaar voor de eerste keer zagen en de wereld om hen heen op slag veranderde.
Hij vond haar veel en zij vond hem een klein kereltje.
Maar dat was slechts het uiterlijk waar zij gewoon doorheen keken.
En zie daar, lieve vrienden, er was een inmiddels 10 jarige relatie uit geboren. gekwaemen.
We're evenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig!![]()
Hij vond haar veel en zij vond hem weinig en dat middelt dan kennelijk zo maar helemaal goed uit.
Klinkt bekendquote:Op woensdag 24 december 2008 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was toen hartstikke ongetrouwd en vrijgezellig en gewild met een hele goed betalende baan. Ik had alleen maar ongeveer elke 2 weken andere dames die wel een langs kweamen en iets van mij wilden, maar was niet echt op zoek hoor.
En zo is het gekweamen dat ie helemaal versleten is en het nu alleen nog maar met Bluezzquote:
Wat een mispunt.nlquote:Op woensdag 24 december 2008 02:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het lullige is, dat mijn vriendinnetje JaapSCH, op ons trouwen het zo verdraaide dat we elkaar op FOK! waren tegengekomen
De ex in kwestie ziet al 10 jaar elke PC als bedreiging what so everquote:Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Yeah right!![]()
![]()
O sorry. yeah, right?
Afschuwelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 02:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja, en het ergste is, zij dacht ook een internetdate/relatie voor het leven te hebben, en die misbruikte vervolgens haar dochter...echt vreselijk
Wij moeten ook! Nog even Herman herkauwen, en dan morgen een tattoo-sessie in Utereg.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik iedereen in het slank-topic met bijbelboeken naar bed heb gejaagd
Slank. Wasda?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik iedereen in het slank-topic met bijbelboeken naar bed heb gejaagd
Heel goed Isa! Dat zal die wereldlijke troela's leren!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
De laatste keer dat ik je zag leek je heul geen 55, nu wel?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:19 schreef Isabeau het volgende:
En ik lieg niet, Remlof!Ik zou niet dúrven.
Not againquote:Op woensdag 24 december 2008 02:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel goed Isa! Dat zal die wereldlijke troela's leren!
En één van die stukken ging nog wel over seks, toch één van hun lievelingsonderwerpenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Heel goed Isa! Dat zal die wereldlijke troela's leren!
Pseudo-schoondochter wil een tattoo laten zetten en heeft onze geestelijke en lijfelijke aanwezige steun daarbij nodig, dus we gaan straks richting Utreg.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:26 schreef golfer het volgende:
Pseudo-schoondochter wil een tattoo laten zetten en heeft onze geestelijke en lijfelijke aanwezige steun daarbij nodig, dus we gaan straks richting Utreg.
Daarna met haar en het jongste Bluezzekind even ergens een lekker hapje eten.
Wat?quote:
Oh. Ja ik heb het ook wel eens mis natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat remlof en ik het met je eens zijn.
Misschien moeten we het gewoon eens proberenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat remlof en ik het met je eens zijn.
Nee ik denk toch niet dat jullie geschikt zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we het gewoon eens proberen
Je wilde zeker in de slaapkamer beginnenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:37 schreef remlof het volgende:
Misschien moeten we het gewoon eens proberen
Wat een proleet zeg.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilde zeker in de slaapkamer beginnen
Nu smoor je onze ontluikende liefde weer in de kiemquote:
Nee, gewoon met nootjes tussen je tieten gooien en ze er dan weer uitvissenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilde zeker in de slaapkamer beginnen
Dat vind ik meer iets voor Steer om te zeggenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:44 schreef remlof het volgende:
Nee, gewoon met nootjes tussen je tieten gooien en ze er dan weer uitvissen
Snotgewijs nog een dagje rusten of is dat uitgesloten?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Hemel, ik moet over een uur of vijf op, maar voel me enorm ellendig, snotgewijs.
Nee ik probeer een gezond spanningsveld tussen jullie te creëren!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu smoor je onze ontluikende liefde weer in de kiem
Uitgesloten!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snotgewijs nog een dagje rusten of is dat uitgesloten?
Nope, tot 4 januari ben ik bezet, sorryquote:Op woensdag 24 december 2008 02:47 schreef Isabeau het volgende:
Remlof, kom je dinsdag ook mee uit eten in Utrecht?
Kan interessant zijn! Mijn whatever, mijn verloofde en mijn door Dude uitgezochte man in 1 kamer
Nou jij valt keihard af, met zo'n antwoord!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nope, tot 4 januari ben ik bezet, sorry
Je hebt ook niets over voor de liefde van je leven hèquote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef remlof het volgende:
Nope, tot 4 januari ben ik bezet, sorry
Maar wat had Raggel dan moeten doen!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Hazes hakte ook al met dat bijltje Isa.
Had hij e-matching gekend, dan was het misschien allemaal wel heel anders gelopen!
Nou zegquote:Op woensdag 24 december 2008 02:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo'n romantisch topic eindigt dan toch weer in mineur hè, door remlof.
Ik zat al te wachten op die opmerkingen, al heb ik ze niet gelezen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:06 schreef Isabeau het volgende:
En ik erger me een beetje aan bepaalde fokkers die menen grappig te moeten zijn door commentaar te leveren op MissyMirjam die mee was met Sunchaser in het glazen huis. Nee, ze is niet superslank, maar is het dan normaal om zo onaangenaam over haar te praten?? 't is verdorie een erg tof mens. Oppervlakkige heikneuters.
Dries Roelvink was nog beschikbaar!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat had Raggel dan moeten doen!
Wat ga jij eigenlijk vinken doen straks?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dries Roelvink was nog beschikbaar!
We moeten terug naar het Rubenstijdperk!! Als je lang genoeg wacht dan komt oude mode weer in, zei mijn oma altijd. Maar het Twiggy-tijdperk heeft nu toch wel lang genoeg geduurd?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:09 schreef Bluezz het volgende:
Maar dat krijg je dan ook met die enorme kruistocht op dikke mensen.
Arme Dries, dat gun je zo'n man toch ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dries Roelvink was nog beschikbaar!
We motten gewoon niet zoveel van elkaar 'vinden' als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:11 schreef Isabeau het volgende:
We moeten terug naar het Rubenstijdperk!! Als je lang genoeg wacht dan komt oude mode weer in, zei mijn oma altijd. Maar het Twiggy-tijdperk heeft nu toch wel lang genoeg geduurd?
Vind jijquote:Op woensdag 24 december 2008 03:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We motten gewoon niet zoveel van elkaar 'vinden' als je het mij vraagt.
Ik vind het ook maf dat dat commentaar op háár komt, maar Sun wel een toffe gast is, ondanks zijn gewicht. Waarom telt dat bij haar dan wel mee?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:06 schreef Isabeau het volgende:
En ik erger me een beetje aan bepaalde fokkers die menen grappig te moeten zijn door commentaar te leveren op MissyMirjam die mee was met Sunchaser in het glazen huis. Nee, ze is niet superslank, maar is het dan normaal om zo onaangenaam over haar te praten?? 't is verdorie een erg tof mens. Oppervlakkige heikneuters.
Naar de dierentuin!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk vinken doen straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |