Dat is overdreven, maar hij is wel de beste verdediger die we hebben, maar dat zegt misschien meer over types als Mathijsen en Heitinga dan over hem.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Boulahrouz was überhaupt één van de redenen dat Nederland zo ver schopte.²
Ach jij zei dat we de groepsfase niet zouden overleven en kansloos laatste zouden worden met een doelsaldo van 1 voor en 10 tegen. Dus hoe serieus moeten we jou nog nemen?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:00 schreef Barca het volgende:
Ja, het had al anders gemoeten qua coach en selectie. Deze ploeg was bij voorbaat kansloos, iedereen met verstand van voetbal zag dat al jaren aankomen.
Maar salonfascist KeSSler niet! Die gunde onze cliniclown een vakantie in Zwitserland. Na het wk in Duitsland mocht Bassie nu het EK in Zwitserland en Oostenrijk verkl0ten! Nogmaals dank daarvoor.
Je moet niet alles serieus nemen. Soms worden zaken gechargeerd.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach jij zei dat we de groepsfase niet zouden overleven en kansloos laatste zouden worden met een doelsaldo van 1 voor en 10 tegen. Dus hoe serieus moeten we jou nog nemen?
Ik heb nieuws voor je. De mensen die jou hier nog serieus nemen, zijn op één hand te tellen.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Je moet niet alles serieus nemen.
Whehequote:Op donderdag 25 december 2008 23:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Je moet niet alles serieus nemen. Soms worden zaken gechargeerd.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. De mensen die jou hier nog serieus nemen, zijn op één hand te tellen.
Ik heb nieuws voor jou: wat jij zegt is geen nieuws! Het is sinds het vuurwerkincident al bekend dat het gaat om het aantal vingers van een vuurwerkhand: de middelvinger!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. De mensen die jou hier nog serieus nemen, zijn op één hand te tellen.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:21 schreef Gabbylicious het volgende:
We hadden gewoon wat meer snelheid mee moeten nemen, denk aan Babel, die had zo'n wedstrijd tegen Rusland open kunnen breken.
Zelfs al is het gechargeerd, dan nog blijkt maar weer dat jouw onjuiste beweringen op niets gebaseerd zijn. Op voetbalverstand hebben we je niet kunnen betrappen.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Je moet niet alles serieus nemen. Soms worden zaken gechargeerd.
Welk voetbalverstand?quote:Op zondag 28 december 2008 17:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfs al is het gechargeerd, dan nog blijkt maar weer dat jouw onjuiste beweringen op niets gebaseerd zijn. Op voetbalverstand hebben we je niet kunnen betrappen.
Waarom wordt er voetbalverstand van mij verwacht? Dat snap ik niet!quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mooi, in ieder geval nog zelfkennis.
Dus je geeft toe dat je er geen verstand van hebt?quote:Op zondag 28 december 2008 18:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom wordt er voetbalverstand van mij verwacht? Dat snap ik niet!
Ja hoor. Ik heb ook nooit gezegd dat ik er verstand van heb.quote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je er geen verstand van hebt?
Daarmee beweer ik nog niet dat ik verstand heb van voetbal. Ik vind het gewoon leuk om mijn mening, hoe belachelijk ook, te geven.quote:Op zondag 28 december 2008 18:48 schreef Kriegel het volgende:
Omdat je overal er als eerste bij bent om je ongenuanceerde mening in de rondte te schreeuwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |