Goede kwoot!quote:
Laten we op deze manier het hele topic volquoten.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede kwoot!
[/quote
ja heh
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laten we op deze manier het hele topic volquoten.
Yup, geen problemen hierquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Triptamine het volgende:
Ik kon het nooit zonder jullie steun.
Doet joetjoep het bij jullie?
jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Triptamine het volgende:
Ik kon het nooit zonder jullie steun.
Doet joetjoep het bij jullie?
quote:
Rollaterquote:
Groeten aan je voetenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Twee griesmeelpuddingen vullen best wel goed.
quote:
Klassiekerquote:
Ofja puddingen weet niet of het griesmeel was, ik dacht het wel. met bessensiroopquote:
Ik krijg alleen een of ander gay zwart scherm waar de tijdbalk enzulks horen, dit zuigtquote:
Jij?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand wil jullie de groeten doen
Wie?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja ook, maar ik ga nog lang niet wegquote:
groeten terugquote:Op woensdag 24 december 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behangplakker?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik ga nog lang niet weg![]()
Maar als ik het zeg, heb ik een probleem.
quote:
Geef een hint die wij snappenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeej, jij groeten terugquote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nopequote:
BT? Ananas? Jouw Moeder?quote:
Wie dan?!quote:
Vitamine Cquote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef een hint die wij snappen.
Hihihquote:
Ananasquote:
ananas is lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 01:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ananas![]()
Hoi Ananas, als je dit leest
Haiku toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
ananas is lekker
fris, licht fel kleur
zoet en zuur
later ook weer hier
nu winter uitzitten
Hubba Hubbaquote:
neequote:
zou je die milf doen uit me clipjequote:
Oh nu snap ik het, LSDquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee
michel +
groen +
geel +
ibiza sonica +
de mellow maanden
kus
Eens, vooral de lekkerequote:
praat me er niet vanquote:
geef me het mengselquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
geef me het mengsel
ik jou de wirl-stroom
hij trekt, dit
het fok
de hun voor jou!
Ze is wel okequote:
Jimi Hendrix is een baasquote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Paul Hunt is trouwens zo'n uberbaas![]()
quote:
Check die filmpjesquote:
Beetje scharen zie je dus wel zitten met haarquote:
Achterbakse hoerenquote:
Ik ben heel hygienisch hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
praat me er niet van
kassa meisjes....ok...kan
maar wel handen wassen
dat geld
twente
zeeland
groet
kus
dank voor je emotiequote:
Pff, 10 minuten is echt veels te weinig. Dan zou ik god juist een kankerlijer vinden omdat ik maar zo kort mocht. de eikelquote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
wel oke![]()
als ik er 10 minuten mee mocht zou ik god op me blote knietjes bedanken
me cola wat doe jequote:
Dude ga effe ergens anders de wannabee wordsworth uithangen ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 01:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank voor je emotie
jij doet mij ook smelten
vind je onbetaalbaar
zou niet kunnen hoesten
je bent te goed
dank
Wuuuutquote:
kijkquote:Op woensdag 24 december 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben heel hygienisch hoor.
Haha gersquote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
wel oke![]()
als ik er 10 minuten mee mocht zou ik god op me blote knietjes bedanken
sommige welquote:
dank jequote:Op woensdag 24 december 2008 01:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dude ga effe ergens anders de wannabee wordsworth uithangen ofzo
Oh je bent serieus lesbi/bi?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha gers. Ze is niet m'n typ.
Je bent zelf dus ook achterbaksquote:
LSD, Wat?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank je
blijf
mag pm en
kan wel
jullie ook
Yes, I'm gayquote:
maar ze is toch welquote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha gers. Ze is niet m'n typ.
Vanwaar die smiley dan? Of heb je een hekel aan bi'squote:
Achterbaks en uitgekooktquote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent zelf dus ook achterbaks?
quote:
yayquote:
Zo zijn alle vrouwen en mannen. Het siert je wel dat je ervoor uitkomtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achterbaks en uitgekookt
Tevens:
manipulatief en egoistisch
en nog veeeeeeeel meer
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achterbaks en uitgekookt
Tevens:
en nog veeeeeeeel meer
Wat? Ik heb voor vorige week een maand niet op fok gezeten dus ken de helft niet echt goedquote:
Zo zijn mannen ook hoor, believe mequote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achterbaks en uitgekookt
Tevens:
en nog veeeeeeeel meer
HOAX!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zijn mannen ook hoor, believe me.
Het is gewoon de waarheid en die mag best eens gezegt wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo zijn alle vrouwen en mannen. Het siert je wel dat je ervoor uitkomt
Zelfs ik wist dat al toen we Fas pesten met haar foto postenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat? Ik heb voor vorige week een maand niet op fok gezeten dus ken de helft niet echt goed
Klopt, enige verschil is dat wij het meestal wel toegevenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zijn mannen ook hoor, believe me.
Ze ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef gers het volgende:
[..]
maar ze is toch wel![]()
of ben je meer van het tuinpakkentype en shag
laat me je omarmenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
LSD, Wat?
Neem
Het mee met
stop hiermee
is vervelend
In een relatie komt vaak het beste en slechtste in iemand boven. Jaloezie, Manipulatie enzovoorts.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid en die mag best eens gezegt worden
Flikker op AUBquote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
laat me je omarmen
poepescheetje
zal niet knellen
hahaha
komt goed
hehequote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit hoor.
Nee alsjeblieft niet. Zag laatst weer zo'n stelletje waar er één overduidelijk het mannetje is, kort kapsel, mannen kleding, nee.
Ja hilarisch was datquote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat al toen we Fas pesten met haar foto posten
Sorry hè![]()
Negeren.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Flikker op AUB
Homo
Ik word hier
Best
Moe van
Hehe, zoiets woont ook bij mij achter. Heeft zelfs een stropdas om en maatpak aan naar het werk. Incl manchetknopen en audi a4quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit hoor.
Nee alsjeblieft niet. Zag laatst weer zo'n stelletje waar er één overduidelijk het mannetje is, kort kapsel, mannen kleding, nee.
ik had al een kloon gemaakt omdat ik dacht ik wel eens een ban zou krijgenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hilarisch was dat. Ik weet nog steeds niet wat ik fout heb gedaan
.
Oh gers ik had je toen trouwens bijna een ban aangesmeerd.
Mannen zijn meestal wel eerlijker, dat is waar.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, enige verschil is dat wij het meestal wel toegeven
Dat was idd vreemd ja, vond iemand(weet niet meer wie) niet dat je een grote bek had ofzo?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
4x in de week fitnessquote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Flikker op AUB
Homo
Ik word hier
Best
Moe van
Niks hoor. Was alleen grappig. Groene trui had je aan toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
In een relatie komt vaak het beste en slechtste in iemand boven. Jaloezie, Manipulatie enzovoorts.
Leuk hoor, liefde
Enige probleem daarin is dan weer dat mannen voor vrouwen vaak te eerlijk zijn. Dingen als "Schatje, je komt wat aan" kunnen de waarheid zijn, maar don't try it at homequote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn meestal wel eerlijker, dat is waar.
neuken bedoel je zeker?quote:
Haha omgquote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, zoiets woont ook bij mij achter. Heeft zelfs een stropdas om en maatpak aan naar het werk. Incl manchetknopen en audi a4
Vakantie is gewoon gewetensloos hoeren neuken nooit meer werken, dat heeft niks met relaties te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Op vakantie is het helemaal duidelijk
Ik ook hoor, zie dan ook al helemaal voor me hoe ze tijdens een uurtje werken in de tuin met een tuinbroek aan een shaggie draait van haar okseldreadsquote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha omg. Soms moet ik er een beetje om lachen
. Kan er niets aan doen, ziet er soms zo grappig uit
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zie dan ook al helemaal voor me hoe ze tijdens een uurtje werken in de tuin met een tuinbroek aan een shaggie draait van haar okseldreads
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:30 schreef Triptamine het volgende:
Maar lesbi's zijn cool, lekker met een meid beetje "wijfuh kijkuh"
Wel leuk is dat hoor, vooral omdat lesbi's(tenminste die ik ken) nog meer aan sex denken dan de gemiddelde 14 jarige puberquote:
Ja jong, zoe lierde nog ins waquote:
Haha gadverdammequote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zie dan ook al helemaal voor me hoe ze tijdens een uurtje werken in de tuin met een tuinbroek aan een shaggie draait van haar okseldreads
en shag rokenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:30 schreef Triptamine het volgende:
Maar lesbi's zijn cool, lekker met een meid beetje "wijfuh kijkuh"
Hahaha dat kan kloppenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel leuk is dat hoor, vooral omdat lesbi's(tenminste die ik ken) nog meer aan sex denken dan de gemiddelde 14 jarige puber
Beetje stereotyp wel. Die ene waar ik het over heb had hetero moeten zijn gekquote:
Scharuh!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef gers het volgende:
even een stomme vraag![]()
wanneer eindigt de seks bij lesbo's![]()
bij mannen is het gewoon zak leeg dan is je taak gedaan
Als ze beiden een orgasme hebben vielleichtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef gers het volgende:
even een stomme vraag![]()
wanneer eindigt de seks bij lesbo's![]()
bij mannen is het gewoon zak leeg dan is je taak gedaan
Ja, ik ken er 3, waarvan 2 echt 100% vrouw zijn, ook echt het vrouwtje altijd in de relaties hun. De andere heeft wel een kort kapsel, en draagt wel eens een stropdasquote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha dat kan kloppen. Wat voor lesbi's ken jij dan? Vrouwelijke of?
ja maar vrouwen kunnen doorgaan mannen nietquote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ze beiden een orgasme hebben vielleicht? Of wanneer ze het genoeg vinden
.
beetje zwak dat je der niet hebt kunne turnen hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Beetje stereotyp wel. Die ene waar ik het over heb had hetero moeten zijn gek
Echt welquote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar vrouwen kunnen doorgaan mannen niet
Woar moet da wizze dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:36 schreef gers het volgende:
24 JANUARI KLB MEET!!!
zijn we nog aan het besprekenquote:
Ze zei dat ze wel nat van me werd, maar aangezien ik geen sappig stel tieten heb hield het opquote:Op woensdag 24 december 2008 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje zwak dat je der niet hebt kunne turnen hoor
Dat moest je van D_A zeggen?quote:
Bij jou thuis it isquote:
Wie heeft dat bepaaldquote:
hoaxquote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ze zei dat ze wel nat van me werd, maar aangezien ik geen sappig stel tieten heb hield het op
Misschien is het dan, heeeeeeel misschien, tijd om, het is maar een suggestie he, een leven te gaan zoeken?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Paaskonijn het volgende:
55 nog en ik heb 30.000 keer gepost
Njah, manboobs vond ze niks snap jequote:
Fok dat, ik zeg: Coffeeshop het Kunsje @ Nijmegenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef gers het volgende:
De koning van de frituur beslist over de lokatie
jij mag ook komenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie heeft dat bepaald? Oh en waar?
Die allemaal houden van grote Osse Jongensquote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef gers het volgende:
[..]
jij mag ook komen
mits je 20 geile bi smaatjes meeneemt
Goed idee!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fok dat, ik zeg: Coffeeshop het Kunsje @ Nijmegen
Nee. Zeg dat maar tegen tong.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien is het dan, heeeeeeel misschien, tijd om, het is maar een suggestie he, een leven te gaan zoeken?
je mag ook zonder die smaatjes komenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed idee!
Oh en gers, laat dan maar.
Ben jij wel 18quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed idee!
Oh en gers, laat dan maar.
Good point guvnaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Zeg dat maar tegen tong.
nijmegen meet FTWquote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ben jij wel 18? Maar lijkt me een goede locatie, Wiet, Red Bull en een pooltafel
Kunnen we daarna mooi nog zuipen daar in de stad als een dollequote:
kenker wat veel post manquote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Triptamine het volgende:
Aantal posts: 7.205 (gemiddeld 11 per dag)
Omfg, i am a nerd
Waar zit die?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fok dat, ik zeg: Coffeeshop het Kunsje @ Nijmegen
Kenker, jij hebt er ook 35 duidend +quote:
in de sombrero ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kunnen we daarna mooi nog zuipen daar in de stad als een dolle
Ben jij wel 18quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ben jij wel 18? Maar lijkt me een goede locatie, Wiet, Red Bull en een pooltafel
Ken je het steegje met de Kronkel enzo, als je aan de kant van die fitness studio eruitloopt rechts iets verder lopen dan de gay barquote:
19 zelfs, word al weer een oude lulquote:
valt wel meequote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
19 zelfs, word al weer een oude lul
Happy Days!quote:[b]Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef gers het volgende:[/http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/sup.gifb]
[..]
in de sombrero ofzo
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ken je het steegje met de Kronkel enzo, als je aan de kant van die fitness studio eruitloopt rechts iets verder lopen dan de gay bar
Nou 20 is de helft van 40 en op 40 ben je oudquote:
die ken ik nietquote:
Ken je The Q ofzo?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kunnen we daarna mooi nog zuipen daar in de stad als een dolle
nee johquote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kenker, jij hebt er ook 35 duidend +
Stfu danquote:
Misschien als ik het zie, ben slecht in namen van kroegenquote:
Aantal posts: 35.977 (gemiddeld 34 per dag)quote:
?quote:
Was een geintje en was pi vergeten. Het spijt me, vergeef mequote:
Bij een gaybar bedenk ik me netquote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien als ik het zie, ben slecht in namen van kroegen
Op één voorwaarde.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was een geintje en was pi vergeten. Het spijt me, vergeef me
Wees er maar trots opquote:Op woensdag 24 december 2008 01:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Top 100 van dinsdag 23 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 532 -Hans-
02. 468 Paaskonijn
03. 435 PeZu
04. 407 Briggy
05. 381 Roel_Jewel
NOES!
Uhm ,als ik het goed heb de tweede walstraat. En wat is je voorwaarde dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij een gaybar bedenk ik me net_!
Welke straat zit die coffeeshop van je? Bij de Sint Stevenstoren?
hoe kan dat danquote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Aantal posts: 35.977 (gemiddeld 34 per dag)
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Top 100 van dinsdag 23 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 532 -Hans-
02. 468 Paaskonijn
03. 435 PeZu
04. 407 Briggy
05. 381 Roel_Jewel
NOES!
Leuke stad hoor, en ik kom er ook voornamelijk voor de cofeeshop, want in oss word je opgelichtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Zuipen in Nijmegen
De écht goede tent in Nijmegen moet ik nog ontdekken
Nou: Fok is een discussieforum. Waarom je reacties kunt plaatsen, jij doet dat kennelijk ook wel eens, en hebt dat al bijna 36 duizend keer gedaanquote:
hehequote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leuke stad hoor, en ik kom er ook voornamelijk voor de cofeeshop, want in oss word je opgelicht
gers shut up, je wordt echt niet meteen verkrachtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef gers het volgende:
mij lijkt het trouwens mênnus eng om een gay bar binnen te lopen
Is zo hoor. 7,50 voor een zakje waar ik bij "De beste soort die we hebben" Niet eens 1 fatsoenlijke jointje uit kan draaien.quote:
Even google earthen om te kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Uhm ,als ik het goed heb de tweede walstraat. En wat is je voorwaarde dan?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers shut up, je wordt echt niet meteen verkracht.
Homo mannen.
ja maar als ik me bedenk hoe wijven worden lastig gevallen in een disco enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers shut up, je wordt echt niet meteen verkracht.
Homo mannen.
ik kan het me niet meer herinneren dus, it didn't happenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou: Fok is een discussieforum. Waarom je reacties kunt plaatsen, jij doet dat kennelijk ook wel eens, en hebt dat al bijna 36 duizend keer gedaan
Ik weet wat voor stad het is, loop er al 8 jaar in rondquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leuke stad hoor, en ik kom er ook voornamelijk voor de cofeeshop, want in oss word je opgelicht
Pi.quote:
Nee niet echt. Vlak bij de Mac, Super de Boer en de Kronkelquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Die tweede walstraat ligt buiten het centrum?
Meningen verschillen. En je moet snappen, dat al je Oss gewend bent Nijmegen een klein walhalla isquote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet wat voor stad het is, loop er al 8 jaar in rond
En nog steeds geen écht goede tent ontdekt.
Enige leuke plek is de Samson voor lekkere biertjes!
QFTquote:
Zo goed weet ik alle straten niet meer. Maar zoeen coffeeshop zit bij een vriend van me in de straat. En die straat komt uit op de grote markt.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee niet echt. Vlak bij de Mac, Super de Boer en de Kronkel
Maar homo mannen zijn niet zo lomp als van dat plebs dat vrouwen lastig valtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar als ik me bedenk hoe wijven worden lastig gevallen in een disco enzo
lijkt me dat mênnus kut als man zijnde
Misschien ligt het aan jou.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet wat voor stad het is, loop er al 8 jaar in rond
En nog steeds geen écht goede tent ontdekt.
Enige leuke plek is de Samson voor lekkere biertjes!
Welke coffeeshop?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo goed weet ik alle straten niet meer. Maar zoeen coffeeshop zit bij een vriend van me in de straat. En die straat komt uit op de grote markt.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Meningen verschillen. En je moet snappen, dat al je Oss gewend bent Nijmegen een klein walhalla is
Ik wilde al zeggen. Heb ooit een of andere gast gehad die me wilde versieren en me behandelde alsof ik zijn bitch was.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar homo mannen zijn niet zo lomp als van dat plebs dat vrouwen lastig valt. Nou oke sommige wel
.
Sowieso niet.quote:
echt waarquote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar homo mannen zijn niet zo lomp als van dat plebs dat vrouwen lastig valt. Nou oke sommige wel
.
Amsterdamquote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar.
Ik ga ook al lang genoeg met plezier uit in de Ndrgrnd, met uitstapjes naar de Billabong, maar echt goed stappen doe ik in Masterdam uiteraard!
toevallig bij slavia geweestquote:
Supervet is het idd ook niet nee. Al loopt het daar vol met chicksquote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Mensen die Nijmegen supervet vinden kennen niks beters
Hahahaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. Heb ooit een of andere gast gehad die me wilde versieren en me behandelde alsof ik zijn bitch was.
Vond ik niet echt leuk ofzo
quote:
Nope, Familiair gezeikquote:
je hebt gelukkig geen goed voetbal gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nope, Familiair gezeikGa wel naar Fiorentina Thuis
AjaxRood met wit word kampioen
Ja serieus, met dingen als: Deed het pijn toen je uit de hemel viel. Mijn reactie: Je gaydar is zwaar kapot man.quote:
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. Heb ooit een of andere gast gehad die me wilde versieren en me behandelde alsof ik zijn bitch was.
ach je hebt gelukkig niet zo vroeg dat kerstontbijtquote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef Fascination het volgende:
Godver is het weer 2.00, ik moet echt eerder slapen.
True.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Supervet is het idd ook niet nee. Al loopt het daar vol met chicks
Een juichtoon daav're langs de velden.....quote:
Dakota?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee
Weet alleen dat die buiten een wit bord met zoeen groen kruis heeft hangen buiten. maar dat zullen er wel meer hebbende voorkant is helemaal van glas ongeveer
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
PSV rood wit?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nope, Familiair gezeikGa wel naar Fiorentina Thuis
AjaxRood met wit word kampioen
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja serieus, met dingen als: Deed het pijn toen je uit de hemel viel. Mijn reactie: Je gaydar is zwaar kapot man.
Heb het wel gezien bij familie. En het was idd kankerbagger. Maar dan loopt er gelukkig zo'n bloedirritante urugayaan waar ik van hou voorin die je toch nog enigzins toonbaar voor de dag laat komenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt gelukkig geen goed voetbal gemist
Het echt rood met wit, niet dat sponsorclubje van de lampenboerquote:
PROEF IK HIER JALOEZIE?!?!?!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het echt rood met wit, niet dat sponsorclubje van de lampenboer
Wel, als een goed versierobject beaamd een drankje gehadquote:
de sfeer was wel tofquote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb het wel gezien bij familie. En het was idd kankerbagger. Maar dan loopt er gelukkig zo'n bloedirritante urugayaan waar ik van hou voorin die je toch nog enigzins toonbaar voor de dag laat komen
Luis Suarez
Waarom zou ik, als supporter en fan van de mooiste club die ons kutlandje rijk is jaloers zijn op PSV? Ook al zijn jullie de laatste jaren beter, er is en blijft maar 1 club in NL die er toe doet.quote:
Nee inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef gers het volgende:
[..]
ach je hebt gelukkig niet zo vroeg dat kerstontbijt
Ben jij er geweest ofzo? In de ArenA dan?quote:
Iedereen zo kijken naar jequote:Op woensdag 24 december 2008 02:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel, als een goed versierobject beaamd een drankje gehad![]()
Kanker dat was genant zeg
Hoe wil je je ei morgenvroeg? Gekookt of Bevrucht?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:05 schreef GasTurbine het volgende:
Openingszinnnen
- Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen.
- Hoezwaar is een ijsbeer? Zwaar genoeg om het ijs te breken
jaquote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ben jij er geweest ofzo? In de ArenA dan?
Jah Pagina sechs fipolepipoquote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe wil je je ei morgenvroeg? Gekookt of Bevrucht?
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom zou ik, als supporter en fan van de mooiste club die ons kutlandje rijk is jaloers zijn op PSV? Ook al zijn jullie de laatste jaren beter, er is en blijft maar 1 club in NL die er toe doet.
Lol, hoezo dat? Heb je wel een barslechte wedstrijd uitgekozen zegquote:
ging met kali kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lol, hoezo dat? Heb je wel een barslechte wedstrijd uitgekozen zeg
Je weet dat ik gelijk heb boertje. Maar deze discussie houdt nooit op.quote:
Oh cool, gewoon effe wedstrijdje meepakken dus? Eerste keer ArenA?quote:
Je bent ook fan van Excelsior?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom zou ik, als supporter en fan van de mooiste club die ons kutlandje rijk is jaloers zijn op PSV? Ook al zijn jullie de laatste jaren beter, er is en blijft maar 1 club in NL die er toe doet.
Zou kunnen. Geen idee...quote:
ja en wat een kutregelsquote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh cool, gewoon effe wedstrijdje meepakken dus? Eerste keer ArenA?
Lelijk he
Nee mafkees FC Omniworldquote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je bent ook fan van Excelsior?
Veredelde amateurs uit een verhoogd stukje oceaanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee mafkees FC Omniworld
(________!)
LOL! Zeggen dat je PSV snel weer aan de top wilt zienquote:Op woensdag 24 december 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb boertje. Maar deze discussie houdt nooit op.. Al hoop ik wel dat Feyenoord en PSV snel weer mee gaan draaien boven in. Een knokkende top 4 elk jaar bovenin(Met de AFC als winnaar) zou vet zijn
Ja echt hequote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef gers het volgende:
[..]
ja en wat een kutregels
niet roken
niet staan
owja en die ajaxkaart WTFquote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja echt heDat is het enige trieste aan de club, het stadion en alle regels erbij. Gelukkig is het niet de schuld van de club, die is slechts hoofdhuurder. Maar het is ook gewoon een kankergebouw. Concerten daar zijn onmogelijk lijkt me. De stadionspeaker galmt al zo erg dat je hem met moeite ken verstaan, hoe moet het dan met een U2 ofzo die nog veel harder zingen
Niks negatiefs hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 02:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
LOL! Zeggen dat je PSV snel weer aan de top wilt zienze doen het 1 jaar wat kutter (qua resultaten) en staan nog 4e..
_!
U2quote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja echt heDat is het enige trieste aan de club, het stadion en alle regels erbij. Gelukkig is het niet de schuld van de club, die is slechts hoofdhuurder. Maar het is ook gewoon een kankergebouw. Concerten daar zijn onmogelijk lijkt me. De stadionspeaker galmt al zo erg dat je hem met moeite ken verstaan, hoe moet het dan met een U2 ofzo die nog veel harder zingen
Het kwam echt zo over dat PSV echt meteen uit de top is gevallen omdat het even wat slechter gaat. Maarja als PSV dit jaar kampioen word dan ja, nee daar geloof ik gewoon niet in. Die verdedigingquote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Niks negatiefs hoorIk hoop alleen elk jaar op een sterke spannende competitie.
Of de ArenA'squote:
Het grootste gemis is gewoon Gomes. Die pakte 12 punten per jaar voor julliequote:Op woensdag 24 december 2008 02:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het kwam echt zo over dat PSV echt meteen uit de top is gevallen omdat het even wat slechter gaat. Maarja als PSV dit jaar kampioen word dan ja, nee daar geloof ik gewoon niet in. Die verdediging_!
en natuurlijk dat gelul over fakkelsquote:Op woensdag 24 december 2008 02:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Of de ArenA'sNormaal geld is niet goed genoeg ofzo.
En dan ga je tijdens de rust even een sigaretje roken op de trap bij de ingang, komen ze daar weer kankeren dat je daar ook niet mag roken
![]()
HALLO ARENABESTUUR, VOETBAL IS SPORT, BIER, ROKEN EN SCHREEUWEN
dankjewel
Ja, maar in de ArenA is de akoestiek zo kut dat je het toch niet verstaatquote:
Ook dat. Maar ook Farfan missen wequote:Op woensdag 24 december 2008 02:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het grootste gemis is gewoon Gomes. Die pakte 12 punten per jaar voor jullie
Hopelijk kom ik daar dan ook nooit. Maar het ging me meer om U2quote:Op woensdag 24 december 2008 02:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, maar in de ArenA is de akoestiek zo kut dat je het toch niet verstaat
Sowieso. Ajax is mijn club maar altijd het eerste overal mee willen zijn. Zie wat die innovatie bijvoorbeeld voor een geweldige grasmat heeft opgeleverd! Chapeau.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:15 schreef gers het volgende:
[..]
en natuurlijk dat gelul over fakkels![]()
fakkels geven juist sfeer
Van Bommelquote:
Die kan je beter zien in de HMH ernaast.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik daar dan ook nooit. Maar het ging me meer om U2!
Njah, Farfan is, hoe goed hij ook was. Een verlies wat geleden kan worden. Maar de aankopen om hem te vervangen zijn Amrabat en Nijland(quote:Op woensdag 24 december 2008 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ook Farfan missen we
Elk jaar word er teveel weggekocht
ze zijn al jaren op hun retour, over gewaardeerde muziekquote:Op woensdag 24 december 2008 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan je beter zien in de HMH ernaast.
Maar dan moet je nog een paar jaar wachten, totdat ze op hun retour zijn, kan niet lang meer duren
PSV koopt gewoon kut. 4 mil voorquote:Op woensdag 24 december 2008 02:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Njah, Farfan is, hoe goed hij ook was. Een verlies wat geleden kan worden. Maar de aankopen om hem te vervangen zijn Amrabat en Nijland() geweest. Gomes maakte het verschil.
het lijkt wel alsof PSV nu heeft wat Ajax tot midden vorig seizoen had: Te veel op de centen gelet
Rattle and Humquote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze zijn al jaren op hun retour, over gewaardeerde muziek
Dan pak ik de lapo welquote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Triptamine het volgende:
Ik wil eigenlijk geen derde topic op rij openen, maar als ik het doe word het een Ajax(hartjuh ntb) topic
Koevermans is een goede spits, typische goalgetter/goleador. Daar moet je een twee spitsen systeem voor hebben en er een stylist naast en achter zitten. Dan haalt ie de 20 goals wel hoor. Ik zou aanvallendquote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV koopt gewoon kut. 4 mil voorNijland
en dan nog 120 mil voor Koevermans en lazovic samen
Koop eens een fatsoenlijke spits
Good luck, ik ben aan baggeren als een gekquote:
Rollater tot sinas en de groentenquote:
nijland kom op zeg... die is zo lam als een tiet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Koevermans is een goede spits, typische goalgetter/goleador. Daar moet je een twee spitsen systeem voor hebben en er een stylist naast en achter zitten. Dan haalt ie de 20 goals wel hoor. Ik zou aanvallend
Affelay
Koef - Goede, Technisch vaardige spits
een type Suarez zou jullie goed doen, niet NIjland, nee, een echte dribbeldoos. Affelay is super, maar te jong om alles te dragen en dat zie je ook
Vergoossenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:25 schreef GasTurbine het volgende:
Stevens is een watje. Tikkie breeeeeeeeeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |