Heb altijd een strondhekel aan kerstfilmsquote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet ziek.![]()
Beterschap LB. Wel een voordeel: jij hoeft niet af te vallen in het nieuwe jaar.
Tv kijken op Kerstdagen is funest voor je make up. Echt bij élk programma heb ik gehuild.
Je hebt de Eucharistieviering gekeken?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet ziek.![]()
Beterschap LB. Wel een voordeel: jij hoeft niet af te vallen in het nieuwe jaar.
Tv kijken op Kerstdagen is funest voor je make up. Echt bij élk programma heb ik gehuild.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt de Eucharistieviering gekeken?
Daarom wil ik 'm ook graag zienquote:Op donderdag 25 december 2008 21:37 schreef wyccie het volgende:
The Princess Bride is erg leuk, Etcie. Zeker een keer kijken dus.
Lord of the rings is nu op tv.
De ER Kerstafleveringen zijn altijd wel goed jaquote:Op donderdag 25 december 2008 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
A Christmas Carrol of iets dergelijks (Met Kelsey Grammer)
All you need is Love kerstspecial
Nederland Helpt
ER
The man who saved Christmas
Princess Bride
Ik heb trouwens niet gehuild bij Man bijt Hond.
Jammer voor je. Het winnende lot is in handen van m'n vriendquote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
Hier staat cribs marathon aan.
Voor het geval ik de staatsloterij win.. even wat inspiratie opdoen.
Doe ik niet echt aan. Als het per se op 1 januari moet is het niet dringend genoeg om direct te verbeteren, kan je het net zo goed niet doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn trouwens de goede voornemens?
Ik doe er meestal niet aan maar ik zit nu hard na te denken of en wat ik ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |