quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:03 schreef Mdk het volgende:[..]
Ja klopt

Nouja ken hem van partyflock eigenlijk. Hij had me ooit eens op msn toegevoegd voor wat dingetjes en toen vroeg ie of ik een keer kwam draaien.

Komen wel wat gigs aan inderdaad, tot nu toe een beetje de boot afgehouden omdat ik pas sinds april ofzo ben begonnen met draaien maar ik ga er nu toch maar eens serieus mee bezig

Heb samen met het label een soort plan van aanpak gemaakt en daar hoort dit ook bij

Is het een beetje leuke tent daar trouwens? Pics op de website enzo zien er wel cool uit namelijk.
En jij verder nog gigs ook?
Is gewoon een kroeg, niets bijzonders kan ik wel zeggen. Zullen ook niet veel mensen zijn of het concept moet ineens zwaar gewijzigd zijn, geen idee hoe of wat. Goed te horen dat je lekker aan het draaien bent, dat is wat ik zelf het mooiste vind

.
Heb zelf totaal geen gigs staan op het moment, draaide wel wat in een lokale tent hier maar die eigenaar is niet zo blij meer met me volgens mij

. Die vent snapt alleen niet dat een beetje goeie muziek belangrijk is, dus dat is wel over. Daarnaast had ik eerder wel wat gigs op kleine feesten zie:
http://partyflock.nl/artist/20568/archive.html#archiveIk produce niet dus ik ben maar een neppert
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --