ja namelijk het uiterlijk van andere personenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Er zijn wel belangrijke zaken dat het uiterlijk van bepaalde personen mensen![]()
Doe eens niet zo kortzichtig manquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja namelijk het uiterlijk van andere personen
Eerder andersom..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Mieuwkloas het volgende:
Zou SunChaser haar ook keihard in der aarsje boemsen na afloop?????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
liek duhquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef Lips het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kortzichtig man :T Er is vast nog wel iets belangrijk hoor
puntkaakjequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef Fortitudo het volgende:
ik had liever murp en puntkin daar gezien
maikuul werkt niet neer bij de c1k menquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:35 schreef nattermann het volgende:
Wanneer komen er weer eens Maikuuul-klbtopics
quote:
+1 (quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, dat hele optreden van Sunchaser en dat nietszeggende aanhangsel was toch geen goede reclame, daar heeft Crane gewoon gelijk in, echt een vlotte babbel heeft hij niet. Stond te stuntelen met een bezwete dikke kop en een oud verwassen shirtje.
Mag best iets sprankelender hoor, als FOK! vooruit wil i hij niet echt representatief voor dit soort dingen, me dunkt.
Eens. Niks zegt meer "help de armen" dan een stel pretentieuze pubers.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:30 schreef Urquhart het volgende:
Ze hadden beter de KLB-kaste kunnen sturen
Mooi gezegd!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, dat hele optreden van Sunchaser en dat nietszeggende aanhangsel was toch geen goede reclame, daar heeft Crane gewoon gelijk in, echt een vlotte babbel heeft hij niet. Stond te stuntelen met een bezwete dikke kop en een oud verwassen shirtje.
Mag best iets sprankelender hoor, als FOK! vooruit wil i hij niet echt representatief voor dit soort dingen, me dunkt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:29 schreef Dagonet het volgende:
Crane, totaal niets toevoegende kloon. Enkeltje prullenbak.
ik zei toch precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mooi gezegd!
Het had gewoon veel beter gekund!
Daarmee niet zeggende dat ik het beter kan hoor
Ik stort 100 euro als hij het überhaupt weet te vindenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Mieuwkloas het volgende:Zou SunChaser haar ook keihard in der aarsje boemsen na afloop?????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |