Zn achternaam is ook lastig, maar zn voornaam wist ie zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Juup© het volgende:
Hij kon volgens mij niet de naam goed uitspreken
Wel altijd aan het janken dat je zo afgezeken wordt om je lage IQ. Ik begrijp niet waarom, want die mensen hebben blijkbaar gewoon gelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Hbo, voor zover dat hier relevant is.
Hij wist toch dat ie zou komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zn achternaam is ook lastig, maar zn voornaam wist ie zo..
Nee, dit is een klacht, een enigszins hypocriete, maar wel een klacht.quote:
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik mensen niet op hun uiterlijk afzeek. Alleen dat ik niet ongevraagd privé-gegevens/foto's erbij ging halen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
jij bent een vuile hypocriet, crane.
Zelf wel janken als iemand commentaar levert op je uiterlijk. ''Ik zeik nooit mensen af op hun uiterlijk, dus doe het ook niet bij mij.''
Maar zelf? Vuile hypocriet.
wow, nu ik dit weet kan ik met ee gerust hart sterven, mijn doel in het leven is vervuldquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niemand opgevallen dat Giel Sunchaser van naam kende.
Uuuh?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel altijd aan het janken dat je zo afgezeken wordt om je lage IQ.
Haddie een glitterpakje aan moeten doen danquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Crane het volgende:
Sunchaser is gewoon niet representatief. Als ie zich op z'n minst nou even goed gekleed had ofzo.
'Boehoe waarom altijd HBO en universitaire scholing erbij halen boehoe. Ik ben ook best slim boehoe.'quote:
Het gaat niet om de boodschapper, het gaat om FOK! en de opbrengst voor SR.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Crane het volgende:
Sunchaser is gewoon niet representatief. Als ie zichzelf nou op z'n minst nou even goed gekleed had ofzo.
Hij is juist te representatief.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Crane het volgende:
Sunchaser is gewoon niet representatief. Als ie zichzelf nou op z'n minst nou even goed gekleed had ofzo.
Oneens!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dit is een klacht, een enigszins hypocriete, maar wel een klacht.
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'Boehoe waarom altijd HBO en universitaire scholing erbij halen boehoe. Ik ben ook best slim boehoe.'
Zegt iemand die iemand op uiterlijk afzeikt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.Ik heb alleen gezegd dat beoordelen op opleidingsniveau gewoon triest is.
Jij bent een mongool.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik mensen niet op hun uiterlijk afzeek. Alleen dat ik niet ongevraagd privé-gegevens/foto's erbij ging halen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat niet om de boodschapper, het gaat om FOK! en de opbrengst voor SR.
Alsnog had hij wel even een Fok tshirtje aankunnen doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat niet om de boodschapper, het gaat om FOK! en de opbrengst voor SR.
Als het om PR gaat, dan lijkt me dat wel relevant ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zegt iemand die iemand op uiterlijk afzeikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |