abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:58:09 #201
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70075850
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Familievriendelijk door in de zomervakantie al te beginnen. Dat is hinderlijker dan op 5 december hoor .

Verder hopen dat de arrogantie van de KNVB wordt afgestraft morgen en de Jupiler League mooi met 20 ploegen begint .
Een topper plannen op 16 augustus is ook niet echt handig, maar ga de KNVB nou niet de schuld geven van het faillisement van Fortuna, dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.
pi_70075976
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Een topper plannen op 16 augustus is ook niet echt handig, maar ga de KNVB nou niet de schuld geven van het faillisement van Fortuna, dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.
Ik zeg toch niet dat het de schuld van de KNVB is dat Fortuna in financiële problemen is gekomen. Ik vind het alleen vreemd dat de KNVB zo vooruit loopt op een rechterlijke uitspraak. En ik hoop dat Fortuna de licentie alsnog krijgt/behoudt.
pi_70088906
quote:
De topper PSV-Ajax valt midden in de zomervakantie en dat was voor PSV aanleiding bezwaar aan te tekenen. Dat bezwaar wordt echter niet gehonoreerd door de KNVB. Van Oostveen: ''In de richtlijnen staat dat we geen toppers plannen in het eerste en het laatste speelweekeinde. PSV-Ajax op 16 augustus voldoet aan de uitgangspunten en blijft dus op die datum staan.'' Opvallend is dat landskampioen AZ op de slotdag van het seizoen tegen PSV speelt. De Alkmaarders wilden bij de programmering niet als 'topclub' worden aangemerkt.
http://www.parool.nl/paro(...)in-schema-KNVB.dhtml

Wat is dit dan voor onzin?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70089156
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

http://www.parool.nl/paro(...)in-schema-KNVB.dhtml

Wat is dit dan voor onzin?
Je weet toch wel dat de top-3 voorgetrokken wordt door de KNVB? Daar mocht AZ dit jaar ook gebruik van maken maar die weigerde dat.
pi_70089385
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:19 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat de top-3 voorgetrokken wordt door de KNVB? Daar mocht AZ dit jaar ook gebruik van maken maar die weigerde dat.
Wat is voorgetrokken? Ajax-PSV wordt gespeeld vlak voor belangrijke Europese voorronden.

Ik zeg niet dat ik er voor of tegen ben, maar de clubs zijn daar blijkbaar niet blij mee.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70089809
wat een gezeur allemaal, het is al lang bekend dat de competitie vroeg zou beginnen, moet je club thuis op het moment dat jij nog ligt te zonnen in spanje ofzo, jammer dan, kan je iemand anders gelukkig maken.

ik heb er in ieder geval zin in, dood saai zonder dat voetbal
pi_70111221
quote:
Ook Heerenveen niet blij met speelschema
Het door de KNVB opgestelde speelschema stuit opnieuw op protest. SC Heerenveen kan zich niet vinden in de plannen van de voetbalbond en voelt zich slachtoffer van het eigen succes op gebied van veiligheid.

"De KNVB kan met ons makkelijk schuiven", zegt directeur Yme Kuiper tegen Omrop Fryslân. "Bij ons kan er altijd gevoetbald worden; de gemeente en politie vinden het geen enkel probleem. Ook niet als er op het zelfde moment een schaatstoernooi in Thialf plaatsvindt."

"Maar bij de clubs uit de grote steden worden er al wedstrijden verboden als er elders in de stad een markt is", vervolgt Kuiper. De bewindsvoerder denkt dat zijn club is bestraft voor de grote flexibiliteit rond speelweekenden.

"Van de eerste zeven wedstrijden spelen we liefst vijf keer thuis", geeft Kuiper een voorbeeld. "Natuurlijk kan dat een leuke start opleveren, maar het betekent ook dat je later in het seizoen meerdere duels achter elkaar uit speelt. Er zit daardoor totaal geen ritme in."

Heerenveen speelt op 25 juli de traditionele openingswedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen AZ. Zes dagen later opent het de competitie met een thuiswedstrijd tegen NEC.
Wie is de volgende club ?
pi_70111423
Jezus, wat een suf gedoe. Ook echt alleen in Nederland dit allemaal.

Ik las dat ze in Portugal en Engeland de clubs gewoon een nummer geven en dan wordt er geloot. Niemand die er over zeurt.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:29:46 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_70111527
Godsamme, wat een gezeik daar in Friesland. Klagen over vijf thuisduels in de eerste zeven weken. Als het andersom was geweest had ie ook wel geklaagd, maar dan omgekeerd.
pi_70113640
Het is ook nooit goed
pi_70256082
quote:
NEC - Heerenveen naar 18.00 uur
Door Sander Berends
Maandag, 22 juni 2009, 15:25

De wedstrijd NEC -- sc Heerenveen op vrijdag 7 augustus wordt naar alle waarschijnlijkheid om 18.00 uur afgewerkt. Dat bevestigde Jacco Swart, algemeen directeur van de Nijmeegse ploeg, vanmiddag tijdens de selectiepresentatie. "In overleg met de gemeente lijkt dit de enige uitweg."

NEC had bij de KNVB het verzoek neergelegd om in augustus enkel uitwedstrijden af te werken. De politie kampt in die periode met minder mankracht, als gevolg van de volle inzet in de maand juli door de Vierdaagsefeesten. Maar de voetbalbond plande toch drie wedstrijden in voor NEC in augustus.

"Met het tijdstip van 18.00 uur denken we een oplossing te hebben bedacht." Voor NEC -- FC Utrecht, dat voor vrijdag 21 augustus staat ingeprogrammeerd, is er die niet. Swart: "Het is simpel. Van de gemeente krijgen we geen vergunning voor deze avond. We willen daarom graag naar een midweekse avond toe. Op een Champions League-avond voorzie ik verder geen problemen. Beiden spelen we niet Europees en problemen met politie-inzet zijn er dan niet."
  maandag 22 juni 2009 @ 16:03:47 #212
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70256101
18:00 op een werkdag, het moet toch niet gekker worden.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:09:42 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_70260535
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Op vrijdag?

pi_70307460
Aanvangstijden bekend
http://files.datawire.nl/(...)sie_seizoen_0910.pdf

Vage tijden soms, 18.00? 21.00?

Waar geen tijd bij staat op zaterdag = 19.45
en op zondag = 14.30

[ Bericht 13% gewijzigd door Dynastic op 24-06-2009 08:54:34 ]
pi_70312989
Het is dat ik op vakantie ben en dus sowieso niet naar Nijmegen kan, maar het blijft schandalig, vrijdagavond 18:00
pi_70313094
triest
pi_70328652
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:59 schreef Dynastic het volgende:
Aanvangstijden bekend
http://files.datawire.nl/(...)sie_seizoen_0910.pdf

Vage tijden soms, 18.00? 21.00?

Waar geen tijd bij staat op zaterdag = 19.45
en op zondag = 14.30
Is er ook al zo'n schema van de eerste divisie?
pi_70552731
quote:
Eredivisie: NEC - FC Utrecht verzet naar 30 september

Het eredivisieduel NEC – FC Utrecht is verplaatst naar woensdag 30 september. In eerste instantie zou de wedstrijd op vrijdag 21 augustus worden afgewerkt, maar dat zagen de lokale autoriteiten niet zitten. In augustus nemen veel agenten in Nijmegen vakantie, omdat het korps in juli volledig wordt ingezet voor de Vierdaagse.
bron: sportweek
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70552916
Dat nummertje trekken uit engeland is veel simpeler.
pi_71796984
*kick*

Ghehe zocht een algemeen Eredivisietopic, dit lijkt r t meest op.
Vanwaar eigenlijk geen vrijdagavondwedstrijd komend weekend?
pi_71797075
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef Dynastic het volgende:
*kick*

Ghehe zocht een algemeen Eredivisietopic, dit lijkt r t meest op.
Vanwaar eigenlijk geen vrijdagavondwedstrijd komend weekend?
Te kort op de interlands?
pi_71797159
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:09 schreef Thieske het volgende:

[..]

Te kort op de interlands?
Oja, mijn fout
pi_71797183
Ik haat interlands altijd, soms ligt de Eredivisie dan weer stil als het in het weekend is..
Gelukkig dit keer niet.
pi_71797279
In september en oktober wel.
pi_71797364
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:17 schreef kevin6188 het volgende:
In september en oktober wel.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:26:04 #226
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71797554
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Dynastic het volgende:
Ik haat interlands altijd, soms ligt de Eredivisie dan weer stil als het in het weekend is..
Gelukkig dit keer niet.
Inderdaad, die boutinterlands clubvoetbal is 23x mooier.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')