quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef WeebI het volgende:
01 Lionel Messi --- Juan Sebastián Verón
02 Fernando Redondo --- Daniel Bertoni
03 Gabriel Batistuta --- Javier Saviola
04 Juan Román Riquelme --- Diego Armando Maradona
05 Claudio Caniggia --- Mario Kempes
06 Javier Zanetti --- Hernán Crespo
07 Daniel Passarella --- Julio Ricardo Cruz
08 René Houseman --- Diego Simeone
Dat is toch zijn mening.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Riquelme beter dan Maradona
Echt zo'n typische MLN-zinquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn veel helden uit het verleden al uitgeschakeld...
Zolang mensen nog Maradonna ja, nu doe ik het zelf ook schrijven in plaats van Maradona is er nog niks beslist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wellicht ten overvloede: maar kunnen we niet beter gelijk Maradonna kiezen en overgaan tot een ander land. De kans dat een andere voetballer wordt gekozen is nl. even groot als dat ik andere choco ga eten dan Nutella. Hééél klein dus (joule).²
Nogmaals daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wellicht ten overvloede: maar kunnen we niet beter gelijk Maradonna kiezen en overgaan tot een ander land. De kans dat een andere voetballer wordt gekozen is nl. even groot als dat ik andere choco ga eten dan Nutella. Hééél klein dus (joule).²
En trouwens ik ken Maradonna nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik typte het fonetisch, ik heb het nu aangepast.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zolang mensen nog Maradonna ja, nu doe ik het zelf ook schrijven in plaats van Maradona is er nog niks beslist.
Te laatquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik typte het fonetisch, ik heb het nu aangepast.²
Caniggia was wel een held.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komen Veron, Caniggia, Cruz en Simeone hier dan bij.![]()
Dat ben je dan met me eens.quote:
Maar de uitslag welquote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Beschouw het volgende:
05 Claudio Caniggia 7-25 Mario Kempes
Zo'n groot verschil is niet terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |