En bij een abo krijg je een telefoon die we hier te koop zetten. Hoeveel voorbeelden wil je hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:18 schreef ruud.nl het volgende:
Denk je dat de mensen hier achterlijk zijn ofzo?
Je neemt een abonnement voor ¤ 119,-, krijgt dit ding erbij en je probeert het vervolgens nog met een dikke winst te verkopen ook.![]()
Ik bied ¤ 40,-
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef t1m0k het volgende:
Een telefoon heeft een sim-lock, tegen ruuds argument kan ik niets inbrengen! Daar had ik zelf nog geeneens over nagedacht, prijs verlaagd naar 110. Thanks voor pointing out, zelf denk ik er nooit goed over na (A).
Dan doe je datquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik neem toch maar dat abbo op TG Magazine... voor een tientje extra twee jaar een prima blad erbij
Excuse mequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan doe je dat![]()
Vanaf nu graag alleen reageren bij interesse, plaats een bod ook al ben je het nieteens met de vraagprijs. Het is een "vraag"prijs. TS kan dan zelf aangeven wat hij daarvan vindt.
Dankjewel voor deze reactie, man. Fijn om te merken dat iemand behulpzaam isquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan doe je dat![]()
Vanaf nu graag alleen reageren bij interesse, plaats een bod ook al ben je het nieteens met de vraagprijs. Het is een "vraag"prijs. TS kan dan zelf aangeven wat hij daarvan vindt.
Topic starter, jij dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze reactie, man. Fijn om te merken dat iemand behulpzaam is. Wat betekent TS trouwens
?
Wat voor maten willen jullie precies weten?quote:Size: NO SIZE
doorsnee van het klokje enzo, de band maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:41 schreef t1m0k het volgende:
Ik zal even kijken wat de gebruiksaanwijzing zegt... De band is so wie so verstelbaar dus die past iedereen, tenzij je moddervette polsen hebt.
Hmm, de gebruiksaanwijzing zegt niets over de maten. Heb nu de website bekeken maar daar staat niets behalve:
[..]
Wat voor maten willen jullie precies weten?
hoe hoog staat het nu op marktplaats?quote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb het horloge opgemeten: de klok is 4,3 cm in diameter.
incl verzendkosten okquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:26 schreef t1m0k het volgende:
@numero_unö: Voor 75 euro hebben we een deal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |