*ontdooit*quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
En weeer terug in het koude nederland
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
En weeer terug in het koude nederland
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Electrische contrabassen zijn echt debiel duur zeg. En vaak is het niet meer dan een lat met snaren er op en een piezo er in. Kan best voor 400 toch?. Maar nee hoor, moet gelijk weer 2300,- zijn.
.
Leer jij nou eerst maar eens spelen wat hij speelt dan praten we verderquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:28 schreef The_Dean het volgende:
En die vent van Coheed is gewoon gay met zijn piepstemmetje
Zie thomann... Kan best voor 400...quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Electrische contrabassen zijn echt debiel duur zeg. En vaak is het niet meer dan een lat met snaren er op en een piezo er in. Kan best voor 400 toch?. Maar nee hoor, moet gelijk weer 2300,- zijn.
.
Maar wel een mooie gay kutstemquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:36 schreef Dribbel_ het volgende:
hij heeft een gay kutstem klaar
Op een of andere manier zie ik nu Steve Vai met een zwaard voor me.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mine![]()
Een iaito is een botte katana... gebruiken we voor solo-kata's bij het zwaardvechten...
En hoe is deze electrisch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zie thomann... Kan best voor 400...
http://www.thomann.de/de/thomann_kontrabass_111_brc.htm
Een Fender Precision is daar gemiddeld 980,- euro terwijl hij hier (en in DE) altijd rond de 1220,- is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
Dingen uit Engeland halen is trouwens ook best aantrekkelijk met de huidige koersen. Was een beetje op de website van Dolphin Music aan het kijken en daar kan je alles nu dus goedkoper halen dan bij Thomann. Had zelfs mijn Orange cab daar voor hetzelfde geld kunnen krijgen als bij Guitarbargains, maar dan was hij wel meteen leverbaar geweest (ik zie hem dit jaar niet meer aankomen eigenlijk)
Ik eerder Herman Liquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op een of andere manier zie ik nu Steve Vai met een zwaard voor me..
Ik zoek altijd een beetje op http://www.guitarbackingtrack.com. Misschien dat er wat voor jullie bij staat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zal morgen even een filmpje maken van mijn nieuwe Bogner, het is echt te gek
Hey Dean, heb jij tussen het autowassen door nog een linkje met backing tracks evt? Thanks!
Daar staat heel wat, en haal die kerstmuts eens uit ja avaquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een beetje op http://www.guitarbackingtrack.com. Misschien dat er wat voor jullie bij staat?
precies, da's nogal de moeite waard ineensquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Fender Precision is daar gemiddeld 980,- euro terwijl hij hier (en in DE) altijd rond de 1220,- is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |