Grr sta ik er niet meer inquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:17 schreef guitarist.nl het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/gitaristen
Fixed!
Ik heb gewoon een oude versie terug gezet, sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Grr sta ik er niet meer in![]()
![]()
*Okay wie de op kaatst kan 'm terug verwachten
En wat gaat het worden ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanaf 1 januari krijg ik een nickchange!
En de laatste twee heb ik eruit gegooid handmatig in dit topic want die hebben van die verneukende webicons.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een oude versie terug gezet, sorry.
Moet je jezelf er even bij inzetten. En dit keer mij er niet uitgooien!
Welkom bij de GAS-club zonder tijd om te spelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
* --H-I-M-- heeft vandaag getekend voor zijn eerste echte baan! Per 1 maart!!!![]()
Ik heb ook zo'n ibanez jumpstart gehad en ik zou em je niet kunnen aanradenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Ayca het volgende:
hallo!
ik zit nog een beetje te twijfelen welke gitaar ik nou moet kopen (m'n eerste)maar ik denk dat ik de ibanez gsa6j ga kopen of de GRX70DXJ, het zijn allebij jumpstart pakketten alleen zit er bij de gsa6 een 15watt en bij de grx70dxj een 10watt amp, de gsa6 is ook 50 euro duurder maar dat maakt niet zoveel uit.
iemand ervaring met deze gitaren?
of raden jullie een andere aan?
mijn bugdet is 250-300
alvast bedankt
Dat zeker, in de winkel stellen ze hem echt niet mooi voor je af, hoe slecht dat eigenlijk ook isquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Daantke het volgende:
Zeker als je die van Dean hebt, weet je zeker dat je een goeie gitaar heb die door een ervaringsdeskundige afgesteld is. Gitaren van de winkel zijn zo kut afgesteld als maar kan.
Ow ja, mijn budget is ¤ 3,65, kan ik daar een goeie gitaar voor kopen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef Dribbel_ het volgende:
We moeten er écht iets over in de OP zetten
Dribbel_is_een_kutuser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef -Menn0- het volgende:
Hoi, ik heb Menno en heb 7 gitaren aan de muur hangen. Is het nu handig om gitaar te gaan leren spelen?
Kusje Menno
Ps: kent iemand nog een goede banketbakker?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dribbel_is_een_kutuser.Weinig kans, die bestaat alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, in dat geval ben je beter af met een tweezijdige bas.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi ik ben Dribbel_ en ik hou van hobbies en lekker eten heb ik dan een linkshandige bas nodig ?
Nee doe mij maar Bacardi Limontje Colaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is trouwens jouw lievelingsdier, rood of blauw ?
Mits goed afgesteld!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee doe mij maar Bacardi Limontje Cola
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus deze valt af ?
[ afbeelding ]
Wie ben jij dan weer ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, dat smaakt altijd veel te paars. Ik heb trouwens een 22" scherm voor mijn verjaardag gekregen. Hoeveel ohm moet mijn muis dan zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet naar Witchfynder gaan want die bakt er niks vanWat is trouwens jouw lievelingsdier, rood of blauw ?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer ?Kijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit naast je en kan nu echt mn ballen naar je gooien
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Is niet goed als ze zover rekken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk uitik zit naast je en kan nu echt mn ballen naar je gooien
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer ?Hij heeft alvast 50 euro gekregen voor Kerst. Nu wil hij graag een ESP kopen! Welke kleur is nu de grote vraag.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is niet goed als ze zover rekken..
Nee natuurlijk niet smeerlap!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef Daantke het volgende:
sukkels! ik ga slapen. gaan jullie mee voor gay pr0n?
afhankelijke van de winkel, er zijn nog winkels waar ze gitaren wel afstellen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Daantke het volgende:
Zeker als je die van Dean hebt, weet je zeker dat je een goeie gitaar heb die door een ervaringsdeskundige afgesteld is. Gitaren van de winkel zijn zo kut afgesteld als maar kan.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef GoodGawd het volgende:
Flying V is zoooooo 2008. Snel naar 2009!
Zeker waar.........quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Welkom bij de GAS-club zonder tijd om te spelen.![]()
we-music in eindhoven heeft zijn gitaren redelijk goed afgesteld, al is er altijd wel iets op aan te merken op je persoonlijke voorkeur denk ik zo, hoe een gitaar afgesteld moet zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben nog geen winkel tegen gekomen die gratis m'n gitaar écht goed afstelt
Sad but true.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Welkom bij de GAS-club zonder tijd om te spelen.![]()
Noobquote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef GoodGawd het volgende:
Flying V is zoooooo 2008. Snel naar 2009!
Je buurman is er vast blij meequote:Op woensdag 24 december 2008 10:13 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn Bogner is out for delivery
Beetje jammer dat ik op mijn werk zit![]()
Ok je mag de prijs zelf ophalen*quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef TeleluvR het volgende:
Ik win! (godverdomme, ik wil slapen!)
Is er eigenlijk online een plek waar je gratis backingtracks kunt vinden?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef The_Dean het volgende:
Niet dat ik weet, maar via de line-in en backingtracks kom je een heel eind
Cool.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef The_Dean het volgende:
Koop je de Cub30 ofzo
Svya, heb thuis een link ergens, straks even zoeken.
Wat een kutdag zal dit worden o pje werkquote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool.
Bogner staat thuis op me te wachten, vriendin heeft de deur open gedaan.
Ik heb goeie hoop dat de lichten hier om een uur of vier wel uitgaan, qua kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een kutdag zal dit worden o pje werk
Ik ga nu naar huis maar moet vanaf daar nog even 2 servers een trap geven.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef Witchfynder het volgende:
Op 16:00 gaan we naar huis, yay!.
Kan lache worden als ze niet meer op komenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis maar moet vanaf daar nog even 2 servers een trap geven.
RDP de gekste!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis maar moet vanaf daar nog even 2 servers een trap geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |