Grr sta ik er niet meer inquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:17 schreef guitarist.nl het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/gitaristen
Fixed!
Ik heb gewoon een oude versie terug gezet, sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Grr sta ik er niet meer in![]()
![]()
*Okay wie de op kaatst kan 'm terug verwachten
En wat gaat het worden ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanaf 1 januari krijg ik een nickchange!
En de laatste twee heb ik eruit gegooid handmatig in dit topic want die hebben van die verneukende webicons.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een oude versie terug gezet, sorry.
Moet je jezelf er even bij inzetten. En dit keer mij er niet uitgooien!
Welkom bij de GAS-club zonder tijd om te spelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
* --H-I-M-- heeft vandaag getekend voor zijn eerste echte baan! Per 1 maart!!!![]()
Ik heb ook zo'n ibanez jumpstart gehad en ik zou em je niet kunnen aanradenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Ayca het volgende:
hallo!
ik zit nog een beetje te twijfelen welke gitaar ik nou moet kopen (m'n eerste)maar ik denk dat ik de ibanez gsa6j ga kopen of de GRX70DXJ, het zijn allebij jumpstart pakketten alleen zit er bij de gsa6 een 15watt en bij de grx70dxj een 10watt amp, de gsa6 is ook 50 euro duurder maar dat maakt niet zoveel uit.
iemand ervaring met deze gitaren?
of raden jullie een andere aan?
mijn bugdet is 250-300
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |