quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Faubert van West Ham naar Real Madrid.
Opvallend dat Bayern zo'n talent laat gaan..quote:Toni Kroos van Bayern München naar Bayer Leverkusen
Is wel op huurbasis. Maar toch wel opmerkelijk, heeft inderdaad mede door blessures niet echt indruk kunnen maken bij West Ham.quote:
Bron ?quote:
quote:Zomer keert niet meer terug naar Enschede
NEC is er in geslaagd Ramon Zomer definitief over te nemen van FC Twente. De verdediger werd dit seizoen reeds gehuurd van de Tukkers, maar die deal is nu omgezet in een definitief contract. Dat meldt TC/Tubantia.
De 25-jarige Zomer is dit seizoen een vaste waarde in het elftal van Mario Been. Waar hij in de eerste seizoenshelft een sterk duo vormde met Peter Wisgerhof, heeft hij nu in AZ-huurling Milano Koenders een nieuwe partner gekregen.
De mandekker zelf geeft in een eerste reactie aan blij te zijn met de overeenkomst, die hij overigens nog wel moet ondertekenen. "Hartstikke mooi", aldus Zomer, die waarschijnlijk aankomende week zijn handtekening zet.
Is hij echt verkocht of op huurbasis?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:16 schreef Kerol het volgende:
[..]
Opvallend dat Bayern zo'n talent laat gaan..
Huurbasis.quote:Op maandag 2 februari 2009 02:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is hij echt verkocht of op huurbasis?
Hij is wel Europees kampioen geweest, dat kan geen actieve Nederlandse voetballer zeggen...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:23 schreef travelman het volgende:
Charisteas naar Leverkusen.
érg matige speler, maar ook hij heeft toch al wat aardige clubs op zijn cv staan. Ik snap niet, wat men in hem ziet. Hij heeft het, volgens mij, écht nergens waargemaakt!
ja, zo kan ik er nog wel een paar uit de hoge hoed toveren...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hij is wel Europees kampioen geweest, dat kan geen actieve Nederlandse voetballer zeggen...
Respectquote:Op maandag 2 februari 2009 10:23 schreef travelman het volgende:
Charisteas naar Leverkusen.
érg matige speler, maar ook hij heeft toch al wat aardige clubs op zijn cv staan. Ik snap niet, wat men in hem ziet. Hij heeft het, volgens mij, écht nergens waargemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |