abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64293890
Het heeft ook met de tijdsgeest en generatie te maken. In de huidige tijdsgeest en de huidige generatie van jongeren ben je al snel 'extreem-links'. So be it.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:58:11 #52
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64293932
Alleen op Fok!, Geenstijl en Polinco.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64294010
Ook op mijn universiteit alhoewel dat ook met de studie, universiteit en docenten te maken heeft (zijn interrelated zou ik zeggen).

Op de anthropologie-afdeling is het weer totaal anders
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:02:56 #54
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64294070
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:33 schreef Juvenalis het volgende:

[..]

Leiden ook wel. Ik heb maar een libertarische docent gehad, en dat was voor economie.
Ja, als je alles wat niet libertarisch is links noemt, is ook Leiden erg links...
pi_64294111
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Laat ik een voorbeeldje geven:

Als NOVA/Den Haag Vandaag nou morgen iemand uit zoekt die ze niet mogen, laten we voor het gemak Ab Klink Pim Fortuijn nemen. Daar gaan ze vervolgens 5 minuten lang een emmer stront overheen gooien met uit hun verband gerukte leugens. Vast wel dat er sappige quotes beschikbaar zijn in zijn tijd bij het WI van het CDA Leefbaar Nederland. De dag daarop maken ze zijn adres en woonplaats bekend met de tekst 'Karadzic van de Lage Landen' gaan ze met het partijprogramma van de CD zwaaien.

Hoe zou men dan reageren? Het land zou te klein zijn.

We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_64294767
Waarom heet je eigenlijk "Klopkoek"?
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:25:45 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64294789
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:50 schreef reem het volgende:

[..]

Ja, vast
het was een vraag. dit is geen correct antwoord.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64294811
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:02 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, als je alles wat niet libertarisch is links noemt, is ook Leiden erg links...
En uiteraard leren wij bij Nationale politiek dat de politieke werkelijkheid breder is dan links en rechts.
ik hou van holland. jij?
pi_64294975
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:25 schreef lightbearer het volgende:
Waarom heet je eigenlijk "Klopkoek"?
Dat zeg ik niet, dat houd ik even geheim. Maar ik wilde zeker wel een naam hebben dat niet al te serieus klinkt en dat zelfs áls ik wat serieus zeg men het nog niet zo snel serieus neemt. Dat is volgens mij wel goed gelukt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_64295413
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, dan schat je me toch echt helemaal verkeerd in.
Je doet in elk geval hard je best om aan het geschetste beeld te voldoen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:51:32 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64295760
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, dat houd ik even geheim. Maar ik wilde zeker wel een naam hebben dat niet al te serieus klinkt en dat zelfs áls ik wat serieus zeg men het nog niet zo snel serieus neemt. Dat is volgens mij wel goed gelukt.
dat naam? ouwe marokkaan die je er bent!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:24:23 #62
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_64297001
Speelkwartiertje is voorbij.
Géén kloon van tvlxd!
pi_64302094
User bashtopics zijn te vinden in klaagbaak en FB
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')