abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:41:02 #241
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_64831496
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Journalist van de Vara, en dan komt ie met F. van Jeauleau aanzetten . Laat de echte journalisten het maar niet horen .
En Ferry Mingele dan? De VARA heeft geen echte journalisten meer, alleen nog maar opiniemakers die ze als journalisten verkopen.
pi_64831550
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen GS kunnen linken aan extreem-rechts. Wie de site een beetje volgt ziet dat daar to-taal geen sprake van is. Het belachelijk maken van links maakt je ook niet extreem-rechts. En ze maken Rita en Wilders, die rechts zouden zijn, ook aardig belachelijk.
Het is inderdaad meer een gefrustreerd rechtse site dan een extreem rechtse .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:46:23 #243
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64831784
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef huismerk het volgende:

[..]

En Ferry Mingele dan? De VARA heeft geen echte journalisten meer, alleen nog maar opiniemakers die ze als journalisten verkopen.
Laat de redacties van Kassa en Zembla (om maar even wat te noemen) het maar niet horen. En als ze het wel horen, dan wil ik erbij zijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64833741
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef huismerk het volgende:lang verhaal
Wanneer werkte je er dan. Ik werk zelf bij de PO maar herken sommige delen van je verhaal absoluut niet, maar ik kan me voorstellen dat het 15-20 jaar geleden anders was, zeker wat geld betreft.
pi_64833798
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen GS kunnen linken aan extreem-rechts. Wie de site een beetje volgt ziet dat daar to-taal geen sprake van is. Het belachelijk maken van links maakt je ook niet extreem-rechts. En ze maken Rita en Wilders, die rechts zouden zijn, ook aardig belachelijk.
Het is gewoon nieuw-rechts, van dat enorme Telegraaf-rechts. Veel gebral vanuit de onderbuik en borreltafelpraat. Niet extreem-rechts inderdaad.
pi_64834022
BNN is echt een bagger omroep aan het worden. Ik kijk het nog nauwelijks.
Mits het niet ten koste gaat van de NCRV vind ik het best. POWNED!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:39:03 #247
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64834151
BNN is echt ruk inderdaad.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64834437
BNN is samen met Bartje gestorven.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 05:15:52 #249
232935 huismerk
pi_64838688
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Laat de redacties van Kassa en Zembla (om maar even wat te noemen) het maar niet horen. En als ze het wel horen, dan wil ik erbij zijn .
Kassa word gemaakt door een enorme redactie, in veel items kotsen ze op ondernemend Nederland. Ze staan dan versteld dat bij spotgoedkope producten kwaliteitsproblemen zijn. En over Felix Meurders (de leugen regeert e.d.) kan ik ook duidelijk zijn: dat is meer opinie dan inhoud. Zembla is net als de volkskrant precies wat geenstijl ook doet, fair en balanced alleen dan vanuit een linkse optiek, maar dan veel erger. Zembla heeft zelfs problemen gehad met de Raad Voor Journalistiek vanwege hun gekleurdheid rondom een VVD gemeenteraadslid. Van mij mogen ze het wel horen hoor, leuk vonden ze het niet van de Raad voor de Journalistiek, maar ja voor zo'n berisping of boete pakken ze gewoon wel weer wat gemeenschapsgeld om het op te lossen.

[ Bericht 12% gewijzigd door huismerk op 09-01-2009 05:32:49 ]
  vrijdag 9 januari 2009 @ 05:27:17 #250
232935 huismerk
pi_64838716
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Wanneer werkte je er dan. Ik werk zelf bij de PO maar herken sommige delen van je verhaal absoluut niet, maar ik kan me voorstellen dat het 15-20 jaar geleden anders was, zeker wat geld betreft.
Als je goed keek, kon je duidelijk zien dat ik in Hilversum heb gewerkt, niet bij de PO. Ik heb daar gewerkt bij een productiefirma die voornamelijk voor de commercieelen werkte. Mijn frustratie zit met name bij het feit dat er veel geld door heen gaat en exorbitante salarissen worden uitgekeerd voor mensen die gewoon niet de marktwaarde hebben die de omroepen pretenderen dat ze hebben. Eigenlijk ben ik alleen bij de EO, de RVU en LLiNK redelijk eerlijke salarissen tegengekomen. (Als producent heb je inzicht in wat presentatoren en gedelegeerde productie medewerkers kosten). Ook frustrerend is het lage werktempo van veel "belangrijke" mensen bij de publieke omroep, heb je bij een RTL of een Veronica een telefoontje nodig om bijvoorbeeld een actueel document te krijgen, bij de PO moet je vaak 3 of 4 keer bellen een e-mail versturen wachten en als je bijvoorbeeld live-tv maakt of teksten/voice-overs op wil nemen dan is dat gewoon niet handig, vooral als je nog meer te doen heb. Een AVID montage set kost je als producent ook maar 500,- euro per uur, een ENG ploeg kost ook ongeveer 1000,- per draaidag. Je wil niet weten hoe vaak er dingen daar wel niet on-hold staan. (erg pro en erg kostenbesparend, niet dus!) Helemaal grappig was het toen ik moest vragen om een woordvoerder van leefbaar Rotterdam te regelen omdat zo'n beetje iedereen bij de VARA ruzie met die kerel had, dan huur je dus een externe productiefirma in om een belletje te plegen

[ Bericht 8% gewijzigd door huismerk op 09-01-2009 05:44:48 ]
pi_64838753
Onthutsend om te lezen, huismerk. PO
  vrijdag 9 januari 2009 @ 06:30:17 #252
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64838824
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:50:45 #253
239498 Saphire
Eigenzinnig Atheïst
pi_64843246
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 05:27 schreef huismerk het volgende:

[..]

Als je goed keek, kon je duidelijk zien dat ik in Hilversum heb gewerkt, niet bij de PO. Ik heb daar gewerkt bij een productiefirma die voornamelijk voor de commercieelen werkte. Mijn frustratie zit met name bij het feit dat er veel geld door heen gaat en exorbitante salarissen worden uitgekeerd voor mensen die gewoon niet de marktwaarde hebben die de omroepen pretenderen dat ze hebben. Eigenlijk ben ik alleen bij de EO, de RVU en LLiNK redelijk eerlijke salarissen tegengekomen. (Als producent heb je inzicht in wat presentatoren en gedelegeerde productie medewerkers kosten). Ook frustrerend is het lage werktempo van veel "belangrijke" mensen bij de publieke omroep, heb je bij een RTL of een Veronica een telefoontje nodig om bijvoorbeeld een actueel document te krijgen, bij de PO moet je vaak 3 of 4 keer bellen een e-mail versturen wachten en als je bijvoorbeeld live-tv maakt of teksten/voice-overs op wil nemen dan is dat gewoon niet handig, vooral als je nog meer te doen heb. Een AVID montage set kost je als producent ook maar 500,- euro per uur, een ENG ploeg kost ook ongeveer 1000,- per draaidag. Je wil niet weten hoe vaak er dingen daar wel niet on-hold staan. (erg pro en erg kostenbesparend, niet dus!) Helemaal grappig was het toen ik moest vragen om een woordvoerder van leefbaar Rotterdam te regelen omdat zo'n beetje iedereen bij de VARA ruzie met die kerel had, dan huur je dus een externe productiefirma in om een belletje te plegen
You've got to be kidding me
maar dit bevestigd wel het beeld wat weldenkende mensen hebben over de staatsconcerns, niet efficiënt met de middelen die ze hebben.
Verbieden is Verboden, Moralisme is Gezeik
pi_64843774
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 05:27 schreef huismerk het volgende:

[..]

Goh, het is me wat.

Je kent de publieken eigenlijk niet zeg je, maar je hebt er wel een heel uitgesproken oordeel over. Dat soort beeldvorming kom ik veel tegen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:05:52 #255
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64843832
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
Je kent de publieken eigenlijk niet zeg je
Volgens mij zegt hij dat niet, maar is dat iets wat jij hem nu in de mond legt.
pi_64844148
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat niet, maar is dat iets wat jij hem nu in de mond legt.
Nee, hij zegt toch dat ie vooral voor de commercielen gewerkt heeft. De dingen die hij noemt zijn wat algemene beelden waar iedereen mee kan komen, over salarissen en zo.

Zo'n voorbeeld over Leefbaar Rotterdam is nietszeggend. Pastors zat van de week nog bij NOVA, Sorensen nog bij P en W: beide programma's die mede van de VARA zijn. Ik kan ook wel met wat van die gemakkelijke voorbeelden komen over de hoge eisen die politici soms stellen. Politici die roepen dat de PO geld verspilt maar wel eisen met de taxi van heinde en verre vervoerd te worden etc. Maar dat is niet des poedels kern.
pi_64844252
12.744 leden inmiddels. Die 50.000 halen ze met twee vingers in de neus.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:20:30 #258
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64844396
Valt mij nogal tegen eerlijk gezegd. Nu hebben alle GS-reaguurders ( ) zich geregistreerd, maar wie komt er nu nog bij dan?
pi_64844448
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef pfaf het volgende:
Valt mij nogal tegen eerlijk gezegd. Nu hebben alle GS-reaguurders ( ) zich geregistreerd, maar wie komt er nu nog bij dan?
Mijn idee. Volgens mij moeten ze het toch echt van de reaguurders hebben. Verder zullen er neit zomaar mensen lid worden. Ze zullen nog wel wat trucs uit de kast moeten halen. Op zich is 50.000 wel te doen, zeker als je er een beetje geld tegen aan gooit. Leden worden meestal via cadeaus e.d. binnengehaald, daar zullen ze ook wel toe over gaan.
pi_64844855
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Urquhart het volgende:
12.744 leden inmiddels.
Waar zie je dat?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:00:46 #261
8875 Mdk
Smart-ass
pi_64846000
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef pfaf het volgende:
Een kwart van het benodigde aantal in 2 dagen tijd, en dat valt je tegen??
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:01:42 #262
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64846039
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Mdk het volgende:

[..]

Een kwart van het benodigde aantal in 2 dagen tijd, en dat valt je tegen??
Ja. Dat typte ik toch.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:03:45 #263
8875 Mdk
Smart-ass
pi_64846108
Ja ik dacht ik herhaal het even. Kijken of je dan zelf zag wat een onzin dat is.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:04:59 #264
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64846165
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef Mdk het volgende:
Ja ik dacht ik herhaal het even. Kijken of je dan zelf zag wat een onzin dat is.
En waarom is dat onzin dan?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:06:23 #265
8875 Mdk
Smart-ass
pi_64846222
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat als je in 2 dagen al 25% van het benodigde aantal hebt dat je dan goed bezig bent. Ik denk dat de andere omroepen die nu op tv te zien zijn dat nooit is gelukt hoor.
pi_64846242
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef Mdk het volgende:
Hij geeft toch argumenten. Reageer daar dan eens op.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:08:23 #267
8875 Mdk
Smart-ass
pi_64846299
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij geeft toch argumenten. Reageer daar dan eens op.
Hij zegt dat hij had verwacht dat het er meer waren en vraagt zie af wie er nog bijkomen.
Waar zie jij de argumenten dan?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:09:17 #268
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64846329
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:06 schreef Mdk het volgende:
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat als je in 2 dagen al 25% van het benodigde aantal hebt dat je dan goed bezig bent. Ik denk dat de andere omroepen die nu op tv te zien zijn dat nooit is gelukt hoor.
Wat heeft die 25% er mee te maken? Als je 100 leden nodig hebt en je haalt er 80 is dat dan ook per se goed? GeenStijl is misschien wel de grootste site van Nederland, Telegraaf de grootste krant van Nederland. Bovendien heeft de weblog een erg trouwe aanhang die altijd gewillig en braaf polls beinvloed en dergelijke. Ik had wel verwacht dat ze meteen bij invoering een grote hoeveelheid leden zouden krijgen.
pi_64846390
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:08 schreef Mdk het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij had verwacht dat het er meer waren en vraagt zie af wie er nog bijkomen.
Waar zie jij de argumenten dan?
Hij zegt dat heel veel reaguurders nu waarschijnlijk al lid zijn geworden. De vraag is hoeveel potentieel er verder nog is.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:11:02 #270
8875 Mdk
Smart-ass
pi_64846396
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat heeft die 25% er mee te maken? Als je 100 leden nodig hebt en je haalt er 80 is dat dan ook per se goed? GeenStijl is misschien wel de grootste site van Nederland, Telegraaf de grootste krant van Nederland. Bovendien heeft de weblog een erg trouwe aanhang die altijd gewillig en braaf polls beinvloed en dergelijke. Ik had wel verwacht dat ze meteen bij invoering een grote hoeveelheid leden zouden krijgen.
Het gaat niet perse om die 25%, het gaat om het tijdsbestek waarin dat al bereikt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')