abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64292569
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:11 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Nergens op TV is een rechtse inslag te vinden. Niet bij de actualiteiten rubrieken, niet bij de meer amusementsprogrammas.
De berichtgeving is vrijwel altijd vanuit een als 'links' aan te merken perspectief.

Het zegt meer over jou dat jij deze omroepen als rechts ziet hoor. (Wil je gewoon niet begrijpen dat een groot deel van de Nederlanders zich niet thuis voelt bij de PO?)
Hij heeft met eenvandaag wel degelijk een punt. En de EO, TROS, KRO of AVRO links noemen zullen ze zeker een belediging noemen.

Het kan dus net zo goed aan jouw perspectief liggen. Of is jouw oordeel zaligmakender dan dat van de leden van die omroepen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64292630
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Eenvandaag is nu eenmaal het enige actualiteitenprogramma van de TROS en AVRO
En dat maakt die omroepen gelijk rechts?

Overigens vind ik GeenStijl ook niet helemaal rechts.
Hoe zij bijvoorbeeld tegen het drugsbeleid van Ab Klink tekeer gaan, vind ik best wel "links". En over de PVV en TON zijn zij ook niet onverdeeld positief.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_64292633
Hoofdredacteur van EenVandaag heeft zelf gezegd "we zijn meer AD dan Volkskrant"

Lijkt me duidelijk zat. Placht dus 1) dichter bij de mensen te staan (human-interest onderwerpen zoals men dat noemt, zoek maar op wat dat is) en 2) niet zo kritisch en zuur links te zijn (wat het beeld is van de Volkskrant a.k.a. de Azijnbode).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_64292691
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:18 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat een zielig links/rechts topic is dit weer. Grappig hoe graag mensen lekker vanuit een hokje een ander hokje pesten.
Ik probeer zoveel mogelijk aanhalingstekens te gebruiken. Maar voor communicatie zijn hokjes nu eenmaal nodig.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:22:48 #80
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_64292736
EenVandaag is meer conservatief in mijn visie, waar NOVA meer sociaal-liberaler is.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:25:06 #81
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_64292810
Trouwens zijn er in het gehele medialandschap nog RTL 4/5 nieuws (rechts liberaal) en SBS H. v. NL (populistisch).
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_64293478
Ik zou zeggen dat vooral Netwerk conservatief is. Gezin voorop, tegen geestveruimende middellen enz.

Alhoewel het echte conservatisme niet op de PO is te vinden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:05:27 #83
207527 SchoppenKoning
The Ace of Spades is overrated
pi_64294136
Ik zie het probleem niet, laat ze het gewoon proberen. Als het gebakken lucht is prikken de meeste mensen er zo door heen, en is het als ze pech hebben nog afgelopen met hun website ook.
Het is een grote gok en daar krijgen ze van mij wel respect voor.

Wie zei dat er geen linkse omroepen zijn?
NPS, LLink, Vara, VPRO

Komen af en toe leuke programma's op hoor, maar je kan ze moeilijk rechts noemen.

Llink is toch die omroep die is ontstaan uit een fusie tussen De Nieuwe Omroep en Nutopia. De een consumentenomroep met Aad van den heuvel aan het roer en de andere een anarchistische milieuclub.
42000 leden vs 7000.... Hoeveel consumentenprogramma's en programma's voor ouderen komen er nog langs op die zender?
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:21:35 #84
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64294636
quote:
Geenstijl gaat samenwerken met BNN

Vrijdag 13 oktober 2006, 10:46 - Het populaire weblog Geenstijl gaat een televisieprogramma maken in samenwerking met omroep BNN.

In het programma komen feiten en meningen aan bod met een grappig en schokkend eindresultaat, zo meldt FEM Business. Naast het televisieprogramma, wordt er ook gewerkt aan een Geenstijl Jaarboek.

Het programma wordt ingevuld door de redactie van Geenstijl, BNN verzorgt de uitzending. Dit alles op kosten van BNN. "We gaan belastinggeld opmaken", aldus Dominique Weesie van Geenstijl. Het programma zal wekelijks te zien zijn.
?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:34:53 #85
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_64295091
Lijkt mij een mooi begin van het einde van de publieke omroep.
Opdoeken die onzin.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:35:46 #86
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_64295117
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:34 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt mij een mooi begin van het einde van de publieke omroep.
Opdoeken die onzin.
Idd, scheelt ook weer een hele hoop belastinggeld
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_64295261
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Jeuh en dan alles op SBS6 niveau .

pi_64295430
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

True, zijn we ook meteen niet meer miljoenen kwijt om wat saaie presentatoren te belonen. Nu gaat dat niet lukken natuurlijk. Wel vind ik zeker dat Nederland het met twee zenders ook prima kan redden, als je ziet wat voor een bagger er te zien is. Als je alle bagger er uit vist kan je NL3 wel wegdoen, scheelt ook een hele zooi.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_64295454
Idd. Je ziet het bijv. ook aan Blik op de Weg. Justitie wilde opeens geen zaken meer doen met Blik op de Weg en het programma werd de nek omgedraaid. In plaats daarvan doet justitie nu zaken met SBS en het valt eraan af te zien. Suggestieve voice-overs, bijdehande opmerkingen, lollig doen, spannende muziekjes...

Troep gewoon. Als er bij Blik op de Weg iemand met drugs achter het stuur wordt aangetroffen en gaat flippen dan werd er gewoon zakelijk en droog verteld wat er aan de hand was. Bij SBS krijg je suggestieve teksten als "zo moeilijk is het toch niet mevrouw om te antwoorden op vragen van de agent?"
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_64295632
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Klopkoek het volgende:
Idd. Je ziet het bijv. ook aan Blik op de Weg. Justitie wilde opeens geen zaken meer doen met Blik op de Weg en het programma werd de nek omgedraaid. In plaats daarvan doet justitie nu zaken met SBS en het valt eraan af te zien. Suggestieve voice-overs, bijdehande opmerkingen, lollig doen, spannende muziekjes...

Troep gewoon. Als er bij Blik op de Weg iemand met drugs achter het stuur wordt aangetroffen en gaat flippen dan werd er gewoon zakelijk en droog verteld wat er aan de hand was. Bij SBS krijg je suggestieve teksten als "zo moeilijk is het toch niet mevrouw om te antwoorden op vragen van de agent?"
En wat is daar mis mee?
pi_64295894
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jeuh en dan alles op SBS6 niveau .

Nou ik vindt rtl z behoorlijk de diepte in gaan qua economische berichtgeving. Ik ben overigens wel voor behoudt van NOS, Nova, Tegenlicht, Een vandaag, Netwerk en misschien nog een rechts actualiteiten programma.

Maar dat de publieke omroep moet worden afgeslankt is duidelijk. Waarom moeten wij betalen voor BNN of van die spelshows van TROS?
lollig
pi_64295967
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef teknomist het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
Alles. Dat jij dat niet snapt.

Op SBS moet alles vol sensatie gebracht worden en stopt men er onderwijl rechtse propaganda in.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_64295997
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nou ik vindt rtl z behoorlijk de diepte in gaan qua economische berichtgeving. Ik ben overigens wel voor behoudt van NOS, Nova, Tegenlicht, Een vandaag, Netwerk en misschien nog een rechts actualiteiten programma.

Maar dat de publieke omroep moet worden afgeslankt is duidelijk. Waarom moeten wij betalen voor BNN of van die spelshows van TROS?
Ik vind dat een aantal BNN programma's wel degelijk wat toevoegen. En het mooie vind ik dat in ons stelsel bijna alles kan en mag zodat we een heel divers stelsel hebben gekregen van gemiddeld een heel behoorlijke kwaliteit.
pi_64296057
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Alles. Dat jij dat niet snapt.

Op SBS moet alles vol sensatie gebracht worden en stopt men er onderwijl rechtse propaganda in.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
pi_64296305
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik vind dat een aantal BNN programma's wel degelijk wat toevoegen. En het mooie vind ik dat in ons stelsel bijna alles kan en mag zodat we een heel divers stelsel hebben gekregen van gemiddeld een heel behoorlijke kwaliteit.
Al die programma's kunnen ook prima op de commercielen. Veronica wil vast wat dingen van BNN uitzenden en rtl4 of sbs6 wil vast wel lingo uitzenden.

Dan kunnen de belastingen wat omlaag.
lollig
pi_64298247
Aanmelden voor 1 april.
pi_64298776
Geenstijl is een zinkend schip dat spartelend het hoofd boven water probeert te houden.

Lekker laten verzuipen.
pi_64299005
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Klopkoek het volgende:

Vergeet ome Spee niet met zijn belerende prietpraat en die ja-knikkende hobbit na elk 'spectaculair' filmpje. Dat de pliesie sowieso meewerkt aan een programma waarin ze wordt uitgemaakt voor een bonnenautomaat... Bij Blik Op De Weg zie je tenminste dat het ook gewoon mensen zijn die ook wel eens een oogje dichtknijpen en niet gelijk kwijlend hun bonnenboekje tevoorschijn toveren.
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:09:55 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64299031
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:05 schreef PDOA het volgende:
Geenstijl is een zinkend schip dat spartelend het hoofd boven water probeert te houden.

Lekker laten verzuipen.
Waar baseer je dat op

Teruglopende bezoekersaantallen? Financiele problemen?
pi_64299546
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op

Teruglopende bezoekersaantallen? Financiele problemen?
Nee, in dat opzicht doen ze het goed. Maar...

Steeds meer reclamebanners, morrende reaguurders die bij de minste of geringste kritiek op de site worden weggejorist, reaguurders die zonder pardon worden aangegeven bij de staatspolitie bij het eerste de beste dreigement terwijl ze zelf altijd het hardste staan te schreeuwen, diezelfde reaguurders kleineren door hun echte naam en adres op de site te publiceren, Stivoro, sponsoren van allerlei instanties waar ze zich in de beginjaren vanaf keerden zoals een subsidiespons zoals het leger, etc etc.

De blaffende honden bijten niet meer. Al jaren niet.

Geenstijl is zo'n beetje zelf verworden tot de Oude Media. Zinkend schip. Ik zou dan ook niet weten wat een zender als POWNED zal toevoegen. Een grote bek, maar als het puntje bij paaltje komt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')