Hij heeft met eenvandaag wel degelijk een punt. En de EO, TROS, KRO of AVRO links noemen zullen ze zeker een belediging noemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:11 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Nergens op TV is een rechtse inslag te vinden. Niet bij de actualiteiten rubrieken, niet bij de meer amusementsprogrammas.
De berichtgeving is vrijwel altijd vanuit een als 'links' aan te merken perspectief.
Het zegt meer over jou dat jij deze omroepen als rechts ziet hoor. (Wil je gewoon niet begrijpen dat een groot deel van de Nederlanders zich niet thuis voelt bij de PO?)
En dat maakt die omroepen gelijk rechts?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Eenvandaag is nu eenmaal het enige actualiteitenprogramma van de TROS en AVRO
Ik probeer zoveel mogelijk aanhalingstekens te gebruiken. Maar voor communicatie zijn hokjes nu eenmaal nodig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:18 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat een zielig links/rechts topic is dit weer. Grappig hoe graag mensen lekker vanuit een hokje een ander hokje pesten.
?quote:Geenstijl gaat samenwerken met BNN
Vrijdag 13 oktober 2006, 10:46 - Het populaire weblog Geenstijl gaat een televisieprogramma maken in samenwerking met omroep BNN.
In het programma komen feiten en meningen aan bod met een grappig en schokkend eindresultaat, zo meldt FEM Business. Naast het televisieprogramma, wordt er ook gewerkt aan een Geenstijl Jaarboek.
Het programma wordt ingevuld door de redactie van Geenstijl, BNN verzorgt de uitzending. Dit alles op kosten van BNN. "We gaan belastinggeld opmaken", aldus Dominique Weesie van Geenstijl. Het programma zal wekelijks te zien zijn.
Idd, scheelt ook weer een hele hoop belastinggeldquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:34 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt mij een mooi begin van het einde van de publieke omroep.
Opdoeken die onzin.
Jeuh en dan alles op SBS6 niveauquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, scheelt ook weer een hele hoop belastinggeld
True, zijn we ook meteen niet meer miljoenen kwijt om wat saaie presentatoren te belonen. Nu gaat dat niet lukken natuurlijk. Wel vind ik zeker dat Nederland het met twee zenders ook prima kan redden, als je ziet wat voor een bagger er te zien is. Als je alle bagger er uit vist kan je NL3 wel wegdoen, scheelt ook een hele zooi.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, scheelt ook weer een hele hoop belastinggeld
En wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Klopkoek het volgende:
Idd. Je ziet het bijv. ook aan Blik op de Weg. Justitie wilde opeens geen zaken meer doen met Blik op de Weg en het programma werd de nek omgedraaid. In plaats daarvan doet justitie nu zaken met SBS en het valt eraan af te zien. Suggestieve voice-overs, bijdehande opmerkingen, lollig doen, spannende muziekjes...
Troep gewoon. Als er bij Blik op de Weg iemand met drugs achter het stuur wordt aangetroffen en gaat flippen dan werd er gewoon zakelijk en droog verteld wat er aan de hand was. Bij SBS krijg je suggestieve teksten als "zo moeilijk is het toch niet mevrouw om te antwoorden op vragen van de agent?"
Nou ik vindt rtl z behoorlijk de diepte in gaan qua economische berichtgeving. Ik ben overigens wel voor behoudt van NOS, Nova, Tegenlicht, Een vandaag, Netwerk en misschien nog een rechts actualiteiten programma.quote:
Alles. Dat jij dat niet snapt.quote:
Ik vind dat een aantal BNN programma's wel degelijk wat toevoegen. En het mooie vind ik dat in ons stelsel bijna alles kan en mag zodat we een heel divers stelsel hebben gekregen van gemiddeld een heel behoorlijke kwaliteit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ik vindt rtl z behoorlijk de diepte in gaan qua economische berichtgeving. Ik ben overigens wel voor behoudt van NOS, Nova, Tegenlicht, Een vandaag, Netwerk en misschien nog een rechts actualiteiten programma.
Maar dat de publieke omroep moet worden afgeslankt is duidelijk. Waarom moeten wij betalen voor BNN of van die spelshows van TROS?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alles. Dat jij dat niet snapt.
Op SBS moet alles vol sensatie gebracht worden en stopt men er onderwijl rechtse propaganda in.
Al die programma's kunnen ook prima op de commercielen. Veronica wil vast wat dingen van BNN uitzenden en rtl4 of sbs6 wil vast wel lingo uitzenden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind dat een aantal BNN programma's wel degelijk wat toevoegen. En het mooie vind ik dat in ons stelsel bijna alles kan en mag zodat we een heel divers stelsel hebben gekregen van gemiddeld een heel behoorlijke kwaliteit.
Vergeet ome Spee niet met zijn belerende prietpraat en die ja-knikkende hobbit na elk 'spectaculair' filmpje. Dat de pliesie sowieso meewerkt aan een programma waarin ze wordt uitgemaakt voor een bonnenautomaat... Bij Blik Op De Weg zie je tenminste dat het ook gewoon mensen zijn die ook wel eens een oogje dichtknijpen en niet gelijk kwijlend hun bonnenboekje tevoorschijn toveren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Klopkoek het volgende:
Idd. Je ziet het bijv. ook aan Blik op de Weg. Justitie wilde opeens geen zaken meer doen met Blik op de Weg en het programma werd de nek omgedraaid. In plaats daarvan doet justitie nu zaken met SBS en het valt eraan af te zien. Suggestieve voice-overs, bijdehande opmerkingen, lollig doen, spannende muziekjes...
Troep gewoon. Als er bij Blik op de Weg iemand met drugs achter het stuur wordt aangetroffen en gaat flippen dan werd er gewoon zakelijk en droog verteld wat er aan de hand was. Bij SBS krijg je suggestieve teksten als "zo moeilijk is het toch niet mevrouw om te antwoorden op vragen van de agent?"
Waar baseer je dat opquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:05 schreef PDOA het volgende:
Geenstijl is een zinkend schip dat spartelend het hoofd boven water probeert te houden.
Lekker laten verzuipen.
Nee, in dat opzicht doen ze het goed. Maar...quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op
Teruglopende bezoekersaantallen? Financiele problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |