Nee, maar februari klinkt wel een beetje lang. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij denkt dat zo'n shoot zo gedaan is?
Ja dat ligt aan jou danquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee, maar februari klinkt wel een beetje lang. Maar misschien ligt dat aan mij.
Volgens mij zie ik je nu al 3 topics lang daar om vragen. Heb je bij wijze van uitzondering erbij gezet. Normaal doe ik niets in andermans fora.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:59 schreef DurumDoner het volgende:
Mag ik please in de openingspost onder het kopje 5 euro.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bedankt voor de 47 pm's in 10 minutenmet bedrag vermelding
Openingspost is tot nu up to date voor diegene die mij een PM gestuurd hebben
Hey, je vroeg er zelluf omquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
STUUR EEN PM EN IK ZET JE ERBIJ, GEEN PM GEEN VERMELDING![]()
Ik weet hetquote:
Ik ben er al mee bezig is al gedaan namelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:22 schreef ThunderChild het volgende:
Terugvindpostje
Vanavond dus 10.000 euro en morgen de rest van het geld of is het alleen een bekendmaking dat er vanuit Fok! 10.000 euro komt ??
Welke voorwaarden voor belastingaftrek hangen daaraan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
Bedrijven mogen ook doneren! Belastingvoordeel is er! En ik maak een speciale bedrijfsrepo voor je die bij de publicatie dan ook nog extra exposure krijgt.
maak jij het even nog onsmakelijkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tijd voor boter bij de vis van SHE
Geen huisdieren erbij graagquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:35 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het is al 10 keer gemeld, waarom de shoot in Feb is. Daarbij is ook al 10 keer gemeld dat het gewoon poedeltje naakt is.
Als je vragen hebt, PM me dan even, dat scheelt een hoop replies.
Leeg die zakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |