Dat is lulligquote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef John.Milton het volgende:
Ik wil eigenlijk ook graag een klacht indienen wat betreft de inschrijving voor de bachelor thesis. De inschrijving daarvoor zou beginnen om 0.00, maar blijkbaar waren er studenten die zich al om 23.45 in hebben kunnen schrijven voor verschillende onderwerpen.Nu doe ik dus mijn 2e keus omdat ik pas om 23:55 ging kijken.
Gelukkig kan ik met dit onderwerp bijna exact hetzelfde gaan onderzoeken. Maar ik heb ook medestudenten die nu wel een onderwerp hebben waar ze eigenlijk niets mee willen doen.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ik mag trouwens wel uit de volgende OP.
quote:Volgend jaar kom ik zeer waarschijnlijk wel terug though.
Ik ga toch niet in de vakantie vrijwillig naar de UvT?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:37 schreef Tegan het volgende:
Oh trouwens. Meetdatum. Wat vinden jullie van 24e? Of moeten jullie dan Carnavallen?
Noem jij eens wat datums.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in de vakantie vrijwillig naar de UvT?![]()
Telt de donderdag?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Wie is er nou op de uni in de carnavalsvakantie?
Ik ben een watjequote:
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Wie is er nou op de uni in de carnavalsvakantie? En waarom? Vrijwillig? Ik begrijp er niks van.
10m verderop staan enquote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben een watje
Al heb ik vandaag welgedaan naar zusje
![]()
Ik weet zeker dat iemand mij gaat herkennen en dan gaan jullie roepenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
10m verderop staan ennaar ons doen een idee? Kom maar met die datum.
Zet je maar een bivakmuts op. Datum?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iemand mij gaat herkennen en dan gaan jullie roepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |