De database word enkel 's nachts tussen 01.00 en 01.15 bijgewerkt...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef BlackSheep het volgende:
Ja dat was een beetje raar. Het is ook echt woensdagnacht of heel vroeg op donderdagochtend erop gezet. Ik had een 7 en die was ook heel hard nodig. Nu de andere uitslagen afwachten
Dat is niet veel dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
De database word enkel 's nachts tussen 01.00 en 01.15 bijgewerkt...
Business Studies.quote:
Mijn mail was zoekgeraakt, nog maar een keer gemaild.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef GlowMouse het volgende:
Eergisteren heb ik mijn diploma op mogen halen, en gek genoeg werd er ook een lijst meegeleverd met Europese cijfers (van A t/m E). De omzetting van Nederlandse naar Europese cijfers is alleen niet gegaan zoals ik denk dat het hoort, en dat zou vreemd zijn voor zo'n internationaal geörienteerde universiteit. Ik heb er een mailtje aan gewaagd.
[..]
En reply:quote:De vertaling van de SIS-cijfers naar ECTS is vastgesteld door de stafafdeling BU/IB (Instellingsbeleid) in samenspraak met Bureau Buitenland. Er is toen ook voor gekozen om in de omzetting het hele gedeelte van de statistische verdeling (zie hieronder) niet mee te nemen aangezien dat in ons huidige SIS een veel te omslachtige en tijdrovende operatie zou zijn. Dit beleid is tot op heden niet veranderd.
quote:U zegt dat ervoor gekozen is om de statistische verdeling niet mee te nemen. Maar in het supplement bij de cijferlijst is wel vermeld dat die verdeling gebruikt is, en ook uit Europese regelgeving volgt dat u die statistische verdeling moet gebruiken. Als ik u goed begrijp, zegt u hiermee dat de cijferlijst zoals die door de Universiteit van Tilburg verstrekt wordt, niet voldoet aan de daarvoor geldende regels.
Gelet op de grote gevolgen die dit bij sollicitaties kan hebben, bij mij zouden de ECTS-cijfers gunstiger zijn dan nu vermeld, wil ik u vragen om alsnog zorg te dragen voor een juiste cijferlijst.
ik vrees van niet, hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef Steve het volgende:
Zijn er ook dagen waarop niet geflyerd wordt?
Je leert er langs te lopen zonder ook maar op of om te kijken na verloop van tijd. Het vervelendst is als je in de bibliotheek gaat werken en dan even iets aan iemand moet vragen buiten de bibliotheek. Dan wordt je vier keer geflyerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef Steve het volgende:
Zijn er ook dagen waarop niet geflyerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |