Je bent niet de enigequote:
Waarom dacht ik dat je een vrouw was? :squote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij hebben meerdere mensen mij al onbewust gemeet. Ik loop altijd met een enorme, grijze Sony koptelefoon op m'n kale knikker rond. En gezien het feit dat er verder vrijwel niemand met zo'n ding rondloopt val ik er wel mee op.
Jij was zelf toch niet van de meets?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Waarom durft niemand? Het is gewoon op bekend terrein...
Ja ik snap het ook niet. Met mensen die hier posten zou ik op onbekend terrein nog wel afspreken, maakt het spannenderquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Waarom durft niemand? Het is gewoon op bekend terrein...
Ik heb jou nooit gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij hebben meerdere mensen mij al onbewust gemeet. Ik loop altijd met een enorme, grijze Sony koptelefoon op m'n kale knikker rond. En gezien het feit dat er verder vrijwel niemand met zo'n ding rondloopt val ik er wel mee op.
Ik heb ook wel eens iemand gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Edit; En ik heb al iemand een paar keer gezien![]()
Tofquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iemand gezien
Zomaar ergens waar ik niemand ken niet nee. Maar op een plek waar ik toch altijd al ben, ach?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij was zelf toch niet van de meets?
Edit; En ik heb al iemand een paar keer gezien![]()
Mja, daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zomaar ergens waar ik niemand ken niet nee. Maar op een plek waar ik toch altijd al ben, ach?
Is dat morgen al joh? Waar zie je datquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:35 schreef aardappel het volgende:
moet bedrijfsethiek ondertussen niet online komen? morgen is de inzage :/
Nee ik heb jou nooit gezien!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef Friek_ het volgende:
Mijn excuses, volgens mij heb ik dit verkeerd gelezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Is dat morgen al joh? Waar zie je dat
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef hmmmz het volgende:
Bedrijfsethiek is vandaag 3 weken geleden en nog steeds geen punt terug, het is toch te belachelijk voor woorden dat ze een tentamen wat half multiple choice (schrapkaart) is niet gewoon even na kunnen kijken binnen 3 weken
ik wens ze graag 2500 euri boete toe:
http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0809/10/nakijken.html
eh... slechte grap? ik zie het nergens staan...quote:
Staat bij mijn studieresultaten in de studiegidsquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
eh... slechte grap? ik zie het nergens staan...
ow ja, nu zie ik het... toch nog een 5 gehaaldquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Staat bij mijn studieresultaten in de studiegids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |