Leuk dakota! volgens mij herken ik een paar photoshop brushes, kan dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er maar een foto van gemaakt.. beetje crappy
had m niet meer op de computer staan..o ja..zelf gemaakt
Ik weet van niks?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:05 schreef E.T. het volgende:
Innepin, jij had toch ook het fok-crew shirt ontworpen van een paar jaar geleden?
Zitten wel dezelfde takken in idd![]()
Mooi Dakota!
dan weet ik niet meer wie het wasquote:Op zondag 15 februari 2009 00:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik weet van niks?![]()
Maar ik doe wel veel gehobby in Photoshop, en daar gebruik ik best vaak brushes voor.
Ik bedoel het dus ook helemaal niet negatief, hoop dat het niet verkeerd wordt opgevat
Ondertussen blijkt het gewoon onmogelijk om een geboortekaartje te ontwerpen voor m'n eigen kind.![]()
ik denk dat je dit shirt bedoeld ( Ik wil een fokshirt ! kan ff niet snel een beter topic/ plaatje vinden) die is gemaakt door ijsmeisquote:Op zondag 15 februari 2009 08:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan weet ik niet meer wie het was![]()
Waren gekleurde takken/bomen door het fok-logo geweven op een zwart shirt.
Geen idee trouwens hoe ik bij jou kwam, maar dat schoot me zo te binnen.
de damesvariant was met fuchsia en turquoise op een hemdjequote:
Kan je um niet opnieuw plaatsen dan?quote:
die plantjes en rondjes zijn ook een stijlquote:Op zondag 15 februari 2009 12:43 schreef innepin het volgende:
Slieten, Dakota?![]()
Je plaatje doet het niet meer![]()
Ik bedoelde trouwens gewoon dat ik mijn avatar met vergelijkbare plantjes-en-rondjes gemaakt hebMaar goed, het gaat hier nou wel erg off topic
Heb alleen niets ontopic om te posten..
nee maar mijn moeder kent ons zoooooooo ontzettend goed dat ze vroeg of Rose haar achternaam wasquote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Tof kaartje!
Heb je niet vragen gehad of het een drieling was?
Ouchquote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
nee maar mijn moeder kent ons zoooooooo ontzettend goed dat ze vroeg of Rose haar achternaam was
ze heeft mijn vriend voor het eerst ontmoet tijdens haar kraambezoek
Echt?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
nee maar mijn moeder kent ons zoooooooo ontzettend goed dat ze vroeg of Rose haar achternaam was
ze heeft mijn vriend voor het eerst ontmoet tijdens haar kraambezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |