Ja, zo leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef miss_sly het volgende:
We krijgen hier binnenkort heel veel nieuwe kaartjes te bewonderen met die enorme babyboom
Kan bijna niet wachten
Precies waarom ik dit topic opende!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef miss_sly het volgende:
We krijgen hier binnenkort heel veel nieuwe kaartjes te bewonderen met die enorme babyboom
Kan bijna niet wachten
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 09:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een gebeurtenis 10 december jongstleden.
Ze ligt nu naast mij een keel op te zetten.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:47 schreef cattie het volgende:
Belana, heb je de postzegel goed bekeken insert vraagteken, toetsenbord doet raar..
Nou echt..het is enorm mooi. Ik weet niet waarom maar het stukje:quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef cattie het volgende:Ik had er misschien vooraf een waarschuwing voor moeten geven..
Oxy, nogmaals heel erg bedankt voor het gedichtje, ik moet er ook bijna van huilen nog steeds!
Nog eventjes geduld......en dan komt ie van ons hier te staan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat een mooi kaartje voor Fee![]()
Het wordt wel weer eens tijd dat hier ook jongenskaartjes komen te staan.. moet toch ergens inspiratie uit opdoen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtig kaartje Cattie, en het gedichtje is ontroerend mooi Oxy!
Nu zijn we natuurlijk benieuwd wat er op de postzegel staatIs het het feetje? Is het je buikschildering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |