Dat zijn idd mooie bloemen zeg!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil eigenlijk denk ik het liefst een kaartje met sakurabloemen erop maar ik kan niet echt iets vinden wat ik mooi vindt. Het is me óf allemaal te fel en hip zeg maar, of wel erg truttig![]()
Als k er echt niet uitkom dan maar zelf maken inderdaad
*biedt zich aan*quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil eigenlijk denk ik het liefst een kaartje met sakurabloemen erop maar ik kan niet echt iets vinden wat ik mooi vindt. Het is me óf allemaal te fel en hip zeg maar, of wel erg truttig![]()
Een Charlie en Lola kaartjequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:55 schreef ik80 het volgende:
Bij deze het kaartje van Lola, speciaal laten ontwerpen trouwens.
[ afbeelding ]
Kersenbloesem toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:
quanta kosda?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef innepin het volgende:
Lief kaartje, ik80!
Leuk om hier sowieso weer es een kaartje te zien
[..]
*biedt zich aan*
kan je hier niet iets mee doen? Hue veranderen en wat oppimpen..naampje erbij..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
quanta kosda?
@oh-oh ja KersenbloesemEen Japanse boom die heel erg gevestigd is in de Japanse traditie enzo, en omdat mijn lief dus Japans gestudeert heeft, heeft die boom voor ons eigenlijk nog wel een extra soort aantrekkingskracht zeg maar. En ik vind het gewoon een mooi ding
haha.
die vindt mn lief teveel gestileerd of te versimpeld of hoe je het noemen wilt. hmmm *zoekzoekzoek*quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
kan je hier niet iets mee doen? Hue veranderen en wat oppimpen..naampje erbij..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |