*neemt de zout weer terug*quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Correctie, jij bent pas echt flauw
Peper erbij?quote:
zit ook lekker muziek te luisteren op mn mp3quote:Op woensdag 24 december 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Linkin Park op Le iPod tijdens e-mailen
Ga je wel harder werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dank je.. dan moet ik alleen maar niezen
nieuwe avaquote:
Jeweetschquote:
Ze zeggen toch altijd dat je harder gaat werken als een mensch peper in zijne donkere grot krijgt gedeponeerd?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd dat je harder gaat werken als een mensch peper in zijne donkere grot krijgt gedeponeerd?
Ik heb echt geen zin meerquote:
moet jij ook werken dan ?quote:
Theoretisch gezien wel, praktijk technisch heeft het vaak een andere uitkomstquote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
moet jij ook werken dan ?
ik heb ook heulemaal geen zin meer, maar vandaag mooi korte dag tot 15.00
hahah jij kan het ook zo mooi brengen hé geweldigquote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel, praktijk technisch heeft het vaak een andere uitkomst
Nee ik maak er vandaag ook een kort dagje van
Komt ook echt omdat ik mijzelf zo gruwelijk verveelquote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah jij kan het ook zo mooi brengen hé geweldig
Dat vind ik echt ernstig hoor, tot 5 uur!!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:20 schreef Crazy-p het volgende:
ja hallo.. ik heb ook geen zin meer.. en moet hier waarschijnlijk gewoon tot 5 uur zitten..
hoe triest..
gelukkig heb jij een creatieve geest , dat is het enige wat ik misquote:Op woensdag 24 december 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt ook echt omdat ik mijzelf zo gruwelijk verveel
Bedoel, ik moet mijn creatieve geest toch op een of andere manier uiten?
Nee daar heb ik dan weer geen problemen meequote:Op woensdag 24 december 2008 11:23 schreef Runx het volgende:
[..]
gelukkig heb jij een creatieve geest , dat is het enige wat ik misdie van mij springt heel soms aan maar hij blijft niet echt lang aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |