quote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom zo stiekem?
Installous!Vergeet je iHacks, Appulous en iApplications niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Misan op 02-01-2009 21:53:15 ]
Installous maakt gebruik van Appulous...quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Vergeet je iHacks, Appulous en iApplications niet?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef Misanthropist het volgende:
Wat ik na het doorlezen van dit topic ga uitchecken:Gek hè dat installous niet in de appstore staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef Misanthropist het volgende:
Wat ik na het doorlezen van dit topic ga uitchecken:Installous staat niet in de AppStore omdat je daarmee praktisch gezien dingen uit de AppStore kan jatten kopieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom mag het ook niet op Fok! besproken worden, ga jij het nog even lekker aanprijzen ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Installous staat niet in de AppStore omdat je daarmee praktisch gezien dingen uit de AppStore kan jatten kopieren.
Waarom niet als ik vragen mag, bang voor jailbreak?quote:
neuh, hoef die illegale meuk niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag, bang voor jailbreak?
Sinds kort is er een logmein app, handig want op alle computers hier had ik al log me in staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Treces het volgende:
En ik kwam een app tegen: Mocha VNC Lite. Kun je je PC van een afstandje besturen/bekijken.. is wel even gekloot, maar op het internet zijn zat handleidingen
Niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef dottinator het volgende:
Wat is dat jellycar een ongelofelijk frustrerend spelletje zeg, hoe kan je in godsnaam die auto een beetje normaal besturen?
Aha, verkeerd begrepen. Ik dacht dat die (Veelal Russische) illegale sites bedoeld werden, niet een app waar "je leuke dingen mee kunt doen"...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Installous maakt gebruik van Appulous...
Had deze ook gedownload maar na paar minuten weer verwijderd, wat een kutspelquote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef dottinator het volgende:
Wat is dat jellycar een ongelofelijk frustrerend spelletje zeg, hoe kan je in godsnaam die auto een beetje normaal besturen?
Iphone aansluiten op Itunes. En je iphone synchroniseren (kijk even bij de tab applications, daar kan je aanvinken wat je wel en niet wilt synchen).quote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef Roi het volgende:
Hoe kan je nou de apps toevoegen? Gedownload via iTunes maar ik zie ze niet?
Chill..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef Skv het volgende:
iPhone-bezitters met een zwak voor GTA-games worden op hun wenken bediend. Berichtten we eerder al over Car Jack Streets, nu is er een nieuwe GTA-kloon onderweg naar de App Store, namelijk Payback.
Uit de vrijgegeven screenshots en eerdere versies van het spel voor andere platforms, blijkt Payback grafisch een behoorlijke voorsprong te hebben op het ook nog niet verschenen Car Jack Streets.
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-dan-het-origineel/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |