Al druk bezig met ideetjes uitwerkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Je wordt er wel hebberig vanik kijk iedere dag of er nieuwe apps zijn maar dat gaat me veel te langzaam!
Lijkt me gaaf als je die apps zelf kunt maken... als je iets interessants maakt á 1 euro per download dan heb je een aardig zakcentje, lijkt me!
Vraag je dat aan mij of bedoel je dat jij daar druk mee bent? Je maakt me wel nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Al druk bezig met ideetjes uitwerken
Moi, is er druk mee bezigquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij of bedoel je dat jij daar druk mee bent? Je maakt me wel nieuwsgierig!
Als je nog een creatief brein nodig hebt tegen een schappelijke gage dan weet je me te vinden he?quote:
Haha, mocht mijn creatieve geest leeg zijn dan zijn alle ideetjes welkom. Maar voorlopig eerst ideetjes uitwerken kijken wat haalbaar is en interessant(en wat niet in strijd is met sdk licentie). En dan misschien bedrijfje starten als het gaat zoals het plan nu isquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Als je nog een creatief brein nodig hebt tegen een schappelijke gage dan weet je me te vinden he?
Slimquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Haha, mocht mijn creatieve geest leeg zijn dan zijn alle ideetjes welkom. Maar voorlopig eerst ideetjes uitwerken kijken wat haalbaar is en interessant(en wat niet in strijd is met sdk licentie). En dan misschien bedrijfje starten als het gaat zoals het plan nu is
Mocht het gaan lukken dan zul je vast er wel iets van horenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Slim! Hoop dat het je gaat lukken. Lijkt me super als je dat kunt. Ik zou het misschien ook wel kunnen maar ik heb niet van nature dat inzicht in programmeren etc (of hoe noem je dat). Ik bewonder mensen die dat wel kunnen
Naar mijn weten is het gevaar zeer nihiel vanaf versie 2.0 het is echt binnen 5 minuten gepiept en zelfs de grootste leek kan het.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is nou het gevaar daarvan
Dat kan, ik vind het wel leukquote:Op zondag 28 december 2008 00:37 schreef Blaxje het volgende:
Godver. Rolando gekocht omdat iedereen er positief over was. Ik vind er echt geen fuck aan
Dat bestaat al ongeveerquote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een goed idee voor een iPhone app! Een programma dat waarmee je muziek kan taggen die je niet kent en dattie dan de naam van de artiest en het nummer erbij zoekt uit een online database!
Ik wil ook trucjes?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb KinkyGiraf even wat trucjes uitgelegd over hoe je apps kan "kopen".
Lijkt erg op loco roccoquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind zelf het spel Rolando echt geweldig:
[ afbeelding ]
Heb het spel gekocht en vind het tot nu toe een van de leukste spelletjes op de TouchBen nu bij het level Orinoco Mine
Bij deze heb ik nu monkeyball 'gekocht'.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Tot nu toe 6 mensen gePMed.
En ja, het is 'jailbreakmeuk', maar niet superkut ofzo. Alles is redelijk simpel, en je hebt op een relatief simpele manier allemaal leuke "gekochte" games makkelijk op je iPhone of iPod touch.
Mee eensquote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef Slein83 het volgende:
Zoals al eerder in dit topic, mag er best betaald worden voor goede apps. i.p.v. alles "gratis" binnenhalen, zo duur is het allemaal niet. Maar das mijn mening
Het verkoopt, dus is er markt voor. En voor alles geld je hoeft het niet te kopenquote:Op zondag 28 december 2008 15:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen PM-gezeur meer nee, zo irritant.
Het enige waar het mij om gaat is omdat je op deze manier een demo kan krijgen, terwijl dat normaal niet kan (leuk als je Rolando koopt voor 8 euro maar het een kutspel blijkt te zijn).
En ook van die programma's zoals "Fartmachine" of "Flashlight", die elk 12-jarig scriptkiddy kan maken, te verkopen voor 79 cent of 1,59 euro vind ik gewoon triest.
Nope, er zijn wel wat dingen zoals Joost en nog iets anders maar dat kun je alleen gebruiken via wifi en het aanbod is klein.quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is er al een app voor tv op de iphone?
Die was ik inderdaad al tegen gekomen. Toch vind ik het vreemd dat zo'n app nog niet bestaat.quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nope, er zijn wel wat dingen zoals Joost en nog iets anders maar dat kun je alleen gebruiken via wifi en het aanbod is klein.
Ik vind het schattig dat je er serieus op in ging.quote:Op zondag 28 december 2008 10:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat bestaat al ongeveer, je houdt je iphone voor de radio/boxen en dan zoekt hij in een online database wat 't is.
http://www.shazam.com/music/web/pages/iphone.html
of bedoel je iets anders?![]()
Topic door gelezen?quote:Op maandag 29 december 2008 01:59 schreef RiKe het volgende:
Sinds vandaag (nouja gister inmiddels) in het bezit van een nieuwe iPod Touch 8gb![]()
Zijn er nog leuke aanraders voor software?
Geen jailbreak dingen
quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat je er serieus op in ging.
je bedoelt over 3g? dat mag van apple niet! Ik denk dat het iets te maken heeft met de belasting van het 3g netwerk.. maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Die was ik inderdaad al tegen gekomen. Toch vind ik het vreemd dat zo'n app nog niet bestaat.
Ngmoco heeft Rolando "bedacht", tenminste men zegt weleens beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op maandag 29 december 2008 10:37 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Is toch ook van de zelfde makers?
Die ga ik ook kopen! Lijkt me zooooo leuk
quote:Op maandag 29 december 2008 16:32 schreef RiKe het volgende:
Hoe werkt dat nou precies met dat Installous?
Komt je garantie te vervallen of wat?
Het staat in de spoilers en er werd over gesproken in de PM'squote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Lees topic nu eens goed door, gaat over apps en niet het illegaal verkrijgen van apps!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor opmerkingen in de trant van: pff, wat veel gekochte apps: gekocht?![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom zo stiekem?
Installous!Vergeet je iHacks, Appulous en iApplications niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Misan op 02-01-2009 21:53:15 ]
Installous maakt gebruik van Appulous...quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Vergeet je iHacks, Appulous en iApplications niet?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef Misanthropist het volgende:
Wat ik na het doorlezen van dit topic ga uitchecken:Gek hè dat installous niet in de appstore staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef Misanthropist het volgende:
Wat ik na het doorlezen van dit topic ga uitchecken:Installous staat niet in de AppStore omdat je daarmee praktisch gezien dingen uit de AppStore kan jatten kopieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom mag het ook niet op Fok! besproken worden, ga jij het nog even lekker aanprijzen ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Installous staat niet in de AppStore omdat je daarmee praktisch gezien dingen uit de AppStore kan jatten kopieren.
Waarom niet als ik vragen mag, bang voor jailbreak?quote:
neuh, hoef die illegale meuk niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag, bang voor jailbreak?
Sinds kort is er een logmein app, handig want op alle computers hier had ik al log me in staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Treces het volgende:
En ik kwam een app tegen: Mocha VNC Lite. Kun je je PC van een afstandje besturen/bekijken.. is wel even gekloot, maar op het internet zijn zat handleidingen
Niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef dottinator het volgende:
Wat is dat jellycar een ongelofelijk frustrerend spelletje zeg, hoe kan je in godsnaam die auto een beetje normaal besturen?
Aha, verkeerd begrepen. Ik dacht dat die (Veelal Russische) illegale sites bedoeld werden, niet een app waar "je leuke dingen mee kunt doen"...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Installous maakt gebruik van Appulous...
Had deze ook gedownload maar na paar minuten weer verwijderd, wat een kutspelquote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef dottinator het volgende:
Wat is dat jellycar een ongelofelijk frustrerend spelletje zeg, hoe kan je in godsnaam die auto een beetje normaal besturen?
Iphone aansluiten op Itunes. En je iphone synchroniseren (kijk even bij de tab applications, daar kan je aanvinken wat je wel en niet wilt synchen).quote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef Roi het volgende:
Hoe kan je nou de apps toevoegen? Gedownload via iTunes maar ik zie ze niet?
Chill..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef Skv het volgende:
iPhone-bezitters met een zwak voor GTA-games worden op hun wenken bediend. Berichtten we eerder al over Car Jack Streets, nu is er een nieuwe GTA-kloon onderweg naar de App Store, namelijk Payback.
Uit de vrijgegeven screenshots en eerdere versies van het spel voor andere platforms, blijkt Payback grafisch een behoorlijke voorsprong te hebben op het ook nog niet verschenen Car Jack Streets.
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-dan-het-origineel/
1112 erg leuk! beetje niveau ook nog wel en ziet er leuk uit!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand nog tips voor leuke adventures? Point en click zijn zeer welkom
1112 heb ik al uitgespeeld. Hero of Sparta heb ik ook.
En weet iemand hoe ik met ScummV op mijn Iphone die oude games kan spelen? Waar kun je die games daarvoor vinden?
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef ChRoNiC het volgende:
Dat ziet er veelbelovend uit! Ben benieuwd of dit er nou eens door gaat komen.
Hij is er al.quote:G-Map U.S. West is now on sale in App Store
Verwachting wanneer die gaan komen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Hij is er al.
Alleen nog geen EU kaarten.
Kijk op de site en je weet het allemaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verwachting wanneer die gaan komen?
quote:G-map for Europe will be available within Q1 2009.
• For Central/South America, Asia and other countries, we're targetting to release in Q2 2009.
• The price of each application can be confirmed once they have been officially put up in the App store.
• The indicated size for free space for installation is an estimated figure, and is subject to change.
Dat zei ik al misschien niet helemaal duidelijk sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Hij is er al.
Alleen nog geen EU kaarten.
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op maandag 5 januari 2009 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk op de site en je weet het allemaal.![]()
[..]
Hero of Sparta is RPG. Je moet lopen en hakken. Ga nu ff zoeken naar Monkey Island enzo voor mijn iphonequote:Op maandag 5 januari 2009 08:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
1112 erg leuk! beetje niveau ook nog wel en ziet er leuk uit!
http://www.1112game.com/1112_US.html
Hero of Sparta is ook zoiets? Moet ik die ook ff zien te krijgen
Overigens zag ik iemand vragen om procentuele batterijstatus e.d.? Via Cydia even SPB Settings installeren zitten ook meteen switches in voor je WiFi, 3G, SSH enz, Poof geintegreerd enz.
Overigens komt dit kwartaal G-map met een fatsoenlijke GPS/navigatie app.
http://www.xroadgps.com/M(...)id/2463/Default.aspx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm waarom niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Leuk die navigatie maar werkt dat ook in de auto?
Monkey Island voor de iPhone? Dat kan toch alleen via Scumm?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hero of Sparta is RPG. Je moet lopen en hakken. Ga nu ff zoeken naar Monkey Island enzo voor mijn iphone.
Eerst even lezen en dan pas commentarenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
Als dat ding via 3G de kaarten realtime ophaald, dan zul je merken dat het gewoon niet werkt. Zet de Maps applicatie maar eens aan in de trein en laat je positie tracken. Dat kan het ding ook niet bijhouden.
Idd jah. Maar dan moet ik em nog ergens vandaan halen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Monkey Island voor de iPhone? Dat kan toch alleen via Scumm?
Idd jah. Maar dan moet ik em nog ergens vandaan halen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Monkey Island voor de iPhone? Dat kan toch alleen via Scumm?
Fuck! Het is er gewoonquote:Op maandag 5 januari 2009 13:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Idd jah. Maar dan moet ik em nog ergens vandaan halen.
Het mag dan wel offline zijn, maar als ik de reviews zo lees is dat ook het enige pluspunt aan die app.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eerst even lezen en dan pas commentaren
De kaarten zijn gewoon offline, het is gewoon TomTom maar dan anders en op de iPhone. Niets geen online geneuzel staat gewoon op de site
Ok heb verder eigenlijk niet echt reviews ofzo nog bekeken.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef portier het volgende:
[..]
Het mag dan wel offline zijn, maar als ik de reviews zo lees is dat ook het enige pluspunt aan die app.
iRadio?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:55 schreef _GdR_ het volgende:
mensen,
Weet iemand of er een internet radio app is?
538 heeft er 1 maar ik luister alleen naar 3fm enzo. Ze hadden er eerst wel 1 maar die werkt alleen met 1.14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |