Daar denkt apple anders over.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:06 schreef ryan_atwood het volgende:
Met de ipod touch is het standaard niet mogelijk om Nike+ hierop aan te sluiten.
Op mijn ipod zegt hij dat hij deze accesoire niet ondersteund. Ik weet niet of dat te maken heeft met het feit dat ik de allereerste ipod touch heb...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar denkt apple anders over.
http://www.apple.com/nl/ipodtouch/features/nike.html
Je hebt gelijk de eerste zijn niet ondersteund.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:33 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Op mijn ipod zegt hij dat hij deze accesoire niet ondersteund. Ik weet niet of dat te maken heeft met het feit dat ik de allereerste ipod touch heb...
Je bent je posticon vergeten aan te klikken?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind de aanwas van nieuwe apps eigenlijk best tegenvallen. Ik had verwacht dat er wekelijks toch wel tenminste 10 nieuwe apps zouden worden aangeboden!
Jammer...
Que?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Je bent je posticon vergeten aan te klikken?
Huh er komen er dagelijks wel 10 bij toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind de aanwas van nieuwe apps eigenlijk best tegenvallen. Ik had verwacht dat er wekelijks toch wel tenminste 10 nieuwe apps zouden worden aangeboden!
Jammer...
Kan je doen met MakeItMine (MiM), staat in Cydia. Daarmee kan je de operatornaam en de tekst op de plek van je klokje bovenin wijzigenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ben benieuwd of jullie nog toffe/mooie dingen hebben die ik wil. Nu nog even mijn provider tekst weghalen en zelf iets neerzetten. Zo maar even de juiste app daarvoor zoeken (wie het weet mag het ook zeggen)
Ziet er mooi uit! Welke theme is dat? Erg gaaf dat je de tijd, datum en weer etc erbij hebt, zit dat bij die theme of losse app?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Jerkmaine het volgende:
Goed voor dit effect trouwens;
[ afbeelding ]
Handig als je je eigen naam even niet meer weet
Pfew, wat je hier ziet is een zwaar verbouwde "Damino" (Eigenlijk alleen nog het framework met zelf gemaakte en -aangepaste afbeeldingen en extra zooi). Als je echt geinteresseerd bent wil ik die meuk wel even zippen en mailenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Welke theme is dat? Erg gaaf dat je de tijd, datum en weer etc erbij hebt, zit dat bij die theme of losse app?
p.s
MakeitMine, dat was hem inderdaad
Ik draai sinds gisteren TweetsVille, werkt perfectquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef Misan het volgende:
Ik ben trouwens naarstig op zoek naar een prettig werkende twitter-app (dus geen twitterific) en überhaupt een irc-client voor mijn iphone. iemand tips?
Geweldige themequote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe jullie Iphone eruit ziet. Laat door middel van wat screenshots zien welke themes/achtergronden/apps etc je gebruikt!
[ afbeelding ]
het lockscreentje
[ afbeelding ]
eerste pagina van mijn springboard
[ afbeelding ]
tweede pagina van mijn springboard
[ afbeelding ]
SBsettings
In de quicklaunch van Sbsetting heb ik Instellingen, Winterboard en Categories weggestopt.
Theme die ik heb heet A8stract MTW (Te vinden in Cydia)
Ben benieuwd of jullie nog toffe/mooie dingen hebben die ik wil. Nu nog even mijn provider tekst weghalen en zelf iets neerzetten. Zo maar even de juiste app daarvoor zoeken (wie het weet mag het ook zeggen)
Dagelijks tien erbij? Kijk ik dan niet goed? In iTStore klik ik bijna dagelijks op "nieuw" en dan op volgorde van releasedatum en zie er van januari maar een paarquote:Op maandag 12 januari 2009 09:38 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Huh er komen er dagelijks wel 10 bij toch?
Dat is zo te zien geen standaard slider, de achtergrond kan je zelf aanpassen. Die slider zal wel zelf gemaakt zijn of via Cydia gedownload zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldige theme![]()
![]()
Is die lockscreen een apart thema?
De slider zit bij de theme. Achtergrondje zelf aangepast met behulp van de apps 'Backgrounders'.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Dat is zo te zien geen standaard slider, de achtergrond kan je zelf aanpassen. Die slider zal wel zelf gemaakt zijn of via Cydia gedownload zijn
Dat zijn alleen de beste/featured apps. Je zou http://www.appshopper.com/ eens moeten bekijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dagelijks tien erbij? Kijk ik dan niet goed? In iTStore klik ik bijna dagelijks op "nieuw" en dan op volgorde van releasedatum en zie er van januari maar een paar
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef portier het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de beste/featured apps. Je zou http://www.appshopper.com/ eens moeten bekijken.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Met behulp van Jerkmaine nu zelf wat aanpassingen aan het maken en een ander achtergrondje erbij. Ben nog lang niet klaar maar begint er op te lijken
[ afbeelding ]
Ziet er wel gaaf uit, maar hoelang gaat je batterij mee ongeveer?
Ik weet nog niet of ik het weerbericht erbij wil want dan valt mijn achtergrond een beetje in het niets.
Je kunt hem natuurlijk ook ergens anders plaatsen, als je een beetje thuis bent in HTML/CSS moet dat geen probleem zijn, desnoods download je even wat blanks uit Cydiaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Met behulp van Jerkmaine nu zelf wat aanpassingen aan het maken en een ander achtergrondje erbij. Ben nog lang niet klaar maar begint er op te lijken
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet of ik het weerbericht erbij wil want dan valt mijn achtergrond een beetje in het niets.
Ja dat is inderdaad een optie. Ben nu bezig om op het lockscreen een andere achtergrond te krijgen maar op een of andere manier lukt het niet. Terwijl ik net dacht het een beetje te begrijpen. Is het niet zo dat je het plaatje als LockBackground.png in de Theme map moet knallen die je gebruikt? Op 1 of andere manier wilt hij hem niet pakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:36 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk ook ergens anders plaatsen, als je een beetje thuis bent in HTML/CSS moet dat geen probleem zijn, desnoods download je even wat blanks uit Cydia
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ah nu wel gelukt! Erg leuk om te doen al kost het me wel veel tijd.
Dat is echt een vet thema. Kun je die ergens krijgen of zijn er vergelijkbare thema's? Ik heb nu van die saaie thema's namelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb aan de hand van een bestaand thema zelf aanpassingen gemaakt met behulp van Jerkmaine's uitleg. Het originele thema heet Damino en is te vinden in Cydia. Daarvoor zal je dus je Iphone eerst moeten jailbreaken. Als je verbinding maakt met je Iphone via wifi of USB en de nodige apps geinstalleerd hebt kan je files van thema's zelf aanpassen naar wens. Komt nog wel net even iets meer bij kijken maar in principe is het wel te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dat is echt een vet thema. Kun je die ergens krijgen of zijn er vergelijkbare thema's? Ik heb nu van die saaie thema's namelijk.
En hoe maak je ze zelf?
In 1 woord, geweldig. Ga je hem ook in Cydia plaatsen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ik heb aan de hand van een bestaand thema zelf aanpassingen gemaakt met behulp van Jerkmaine's uitleg. Het originele thema heet Damino en is te vinden in Cydia. Daarvoor zal je dus je Iphone eerst moeten jailbreaken. Als je verbinding maakt met je Iphone via wifi of USB en de nodige apps geinstalleerd hebt kan je files van thema's zelf aanpassen naar wens. Komt nog wel net even iets meer bij kijken maar in principe is het wel te doen.
Wat ik nu doe is Thema's van andere mensen installeren en kijken wat ik mooi vind en eventueel wil gebruiken bij mijn Thema. Verder kan je ook gehele eigen ontwerpen erin knallen maar ik ga eerst maar even spelende wijze leren hoe het ongeveer werkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag niet veel verder gekomen maar wel een begin gemaakt met de lockscreen. Ga eens proberen het font van de tijd/datum daar aan te passen want het ziet er nu niet mooi uitAls je meer uitleg wilt over hoe je dit precies zelf kan doen, zal ik met toestemming Jerkmaine wel even zijn linkje posten.
Hey bedanktquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In 1 woord, geweldig. Ga je hem ook in Cydia plaatsen?
Zoek in Cydia even naar Damino, dan heb je ongeveer 95% van wat hij nu heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In 1 woord, geweldig. Ga je hem ook in Cydia plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |