Ik heb alleen nog maar Ocarina gekochtquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Alleen om uit te proberen. Al mijn favoriete apps heb ik gekocht
iPint is zeker net zo zinvol als Blowquote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef NanKing het volgende:
Ik heb atm zoveel zooi er op staan
Mijn favorieten (veelal spelletjes)
Photoswap
guitar hero world tour
armado
jellycar (ziet er zó leuk uit)
Teletekst
Nu.nl
Die piano en drum dingetjes
iPint
Ik ben wel van plan om Rolando te gaan kopen lijkt me echt grappig.
Oh ja, die heb ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iPint is zeker net zo zinvol als Blow
De goede ontwikkelaars gun ik die paar euro gewoon, maar die mensen die gewoon zo'n bagger app maken en dan er geld voor durven te vragen daar heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Ocarina gekochtVerder alleen gratis apps gedownload
Ben ik met je eens, daarom ben ik benieuwd naar de echt goede (niet gratis) appsquote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
De goede ontwikkelaars gun ik die paar euro gewoon, maar die mensen die gewoon zo'n bagger app maken en dan er geld voor durven te vragen daar heb ik een hekel aan.
Ik had file info maar die werkt nu alleen nog maar op de iPhone.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, daarom ben ik benieuwd naar de echt goede (niet gratis) apps
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had file info maar die werkt nu alleen nog maar op de iPhone.
Dat was een top app.
MacorgaZ mag ik ook een *kuch* PM.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb KinkyGiraf even wat trucjes uitgelegd over hoe je apps kan "kopen".
ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef trifko het volgende:
[..]
MacorgaZ mag ik ook een *kuch* PM.
Ik heb 'm ook net gekochtquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind zelf het spel Rolando echt geweldig:
[ afbeelding ]
Heb het spel gekocht en vind het tot nu toe een van de leukste spelletjes op de TouchBen nu bij het level Orinoco Mine
Tof spel he!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook net gekocht. Echt super leuk, die geluidjes ook
File Info (Dutch Traffic), v1.0, Seller: Jelle Prinsquote:
Weet je nog leuek gratis find it spelletjes?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo kan ik uren bezig zijn met cameraman of find it spelletjes.
Wat is nou het gevaar daarvanquote:Op woensdag 24 december 2008 19:25 schreef Wooldoor het volgende:
Uiteraard via jailbreak dit zijn zo'n beetje de belangrijkste (let niet op de watermerken ik was te lui om te registeren)
Categories om mapjes te maken zodat je niet 7 keer hoeft te scrollen om iets te vinden.
Installous voor als ik onderweg iets wil installeren, vanaf thuis zijn ipa's kopieren via itunes net iets sneller
iPhonespor/tv onderweg tv kijken
BiteSMS landscape smsen en smiles
[ afbeelding ]
En in de map apps:
iFitness handige fitness oefeningen en schema's
MewSeek mp3's downloaden rechtstreeks op de iphone
WinAdmin soort van radmin naar je eigen pc
En de rest is niet echt veel gebruikt
[ afbeelding ]
Free?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:29 schreef draaijer het volgende:
Ik gebruik LogMeIn om mijn PC's te benaderen en of over te nemen. Sinds kort bestaat er een App om dat via de iPhone te doen.. Ik gebruik het met enorm veel plezier. Als je LogMeIn nog niet gebruikt, kan je ook de Free gebruiken om overal ter wereld zonder je router etc in te moeten stellen je PC('s) benaderen en overnemen
Hierbij een URL met een demo filmpje
Deze app is niet gratis, maar je kan het volgens mij wel gratis proberen voor een bepaalde tijd. Je kan LogMeIn free installeren op de pc's, notebooks of servers die je remote wilt benaderen. 100% gratisquote:
http://www.everythingicaf(...)ch-toggle-33091.htmlquote:Op donderdag 25 december 2008 15:15 schreef bodylotion het volgende:
is er ook een soort app of functie waarmee je eenvoudig je 3G kan uitzetten? (om de batterijduur te verlengen)
Zelfs niet als je naar www.nederland.fm gaat? Bij mij werkt dat prima op mijn touchquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:53 schreef ryan_atwood het volgende:
Nu met de top 2000 op radio 2 vroeg ik me af of er een soort van app is waarmee je radio kan luisteren. Net zoals die 538 app. Via safari lukt het niet
Ja dat lukt wel goed. Tnxquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:00 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zelfs niet als je naar www.nederland.fm gaat? Bij mij werkt dat prima op mijn touch
Al druk bezig met ideetjes uitwerkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Je wordt er wel hebberig vanik kijk iedere dag of er nieuwe apps zijn maar dat gaat me veel te langzaam!
Lijkt me gaaf als je die apps zelf kunt maken... als je iets interessants maakt á 1 euro per download dan heb je een aardig zakcentje, lijkt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |