Daar denkt apple anders over.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:06 schreef ryan_atwood het volgende:
Met de ipod touch is het standaard niet mogelijk om Nike+ hierop aan te sluiten.
Op mijn ipod zegt hij dat hij deze accesoire niet ondersteund. Ik weet niet of dat te maken heeft met het feit dat ik de allereerste ipod touch heb...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar denkt apple anders over.
http://www.apple.com/nl/ipodtouch/features/nike.html
Je hebt gelijk de eerste zijn niet ondersteund.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:33 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Op mijn ipod zegt hij dat hij deze accesoire niet ondersteund. Ik weet niet of dat te maken heeft met het feit dat ik de allereerste ipod touch heb...
Je bent je posticon vergeten aan te klikken?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind de aanwas van nieuwe apps eigenlijk best tegenvallen. Ik had verwacht dat er wekelijks toch wel tenminste 10 nieuwe apps zouden worden aangeboden!
Jammer...
Que?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Je bent je posticon vergeten aan te klikken?
Huh er komen er dagelijks wel 10 bij toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind de aanwas van nieuwe apps eigenlijk best tegenvallen. Ik had verwacht dat er wekelijks toch wel tenminste 10 nieuwe apps zouden worden aangeboden!
Jammer...
Kan je doen met MakeItMine (MiM), staat in Cydia. Daarmee kan je de operatornaam en de tekst op de plek van je klokje bovenin wijzigenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ben benieuwd of jullie nog toffe/mooie dingen hebben die ik wil. Nu nog even mijn provider tekst weghalen en zelf iets neerzetten. Zo maar even de juiste app daarvoor zoeken (wie het weet mag het ook zeggen)
Ziet er mooi uit! Welke theme is dat? Erg gaaf dat je de tijd, datum en weer etc erbij hebt, zit dat bij die theme of losse app?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Jerkmaine het volgende:
Goed voor dit effect trouwens;
[ afbeelding ]
Handig als je je eigen naam even niet meer weet
Pfew, wat je hier ziet is een zwaar verbouwde "Damino" (Eigenlijk alleen nog het framework met zelf gemaakte en -aangepaste afbeeldingen en extra zooi). Als je echt geinteresseerd bent wil ik die meuk wel even zippen en mailenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Welke theme is dat? Erg gaaf dat je de tijd, datum en weer etc erbij hebt, zit dat bij die theme of losse app?
p.s
MakeitMine, dat was hem inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |