Neuh, uit m'n keuken blijven, mijn.quote:
Interesseert me niks, ik vind 't gezelligquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Gekleurde lichtjes in de boom
Laat Nolius het maar niet zien
Of was hij dat niet die daar zo op kotste
Ik had nogal veel ingeslagen hèquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:30 schreef Ole het volgende:
Hebben ze niet eens alles opgemaakt?mietjes
Vertel nog eens.quote:
Heb je tenminste wat in huis in geval van een ramp. Aan dat noodpakket heb je niet veel hoorquote:
Je snapt wel dat ik een meer dan ruimschoots gevulde voorraadkast heb?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je tenminste wat in huis in geval van een ramp. Aan dat noodpakket heb je niet veel hoor
Sunchasert moet gewoon eens een foktv bij jullie maken foktvcribs he dan jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik een meer dan ruimschoots gevulde voorraadkast heb?
Picsquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik een meer dan ruimschoots gevulde voorraadkast heb?
Hoeveelste keer zou dat zijn sinds jouw registratie op FOK!?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:30 schreef Bolletje... het volgende:
*kuch* Yvonne die schoonmaakt en gaat stoppen met roken?
Tijd van 't jaar weer, hé?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:30 schreef Bolletje... het volgende:
*kuch* Yvonne die schoonmaakt en gaat stoppen met roken?
Heb jij er ook "last" van dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tijd van 't jaar weer, hé?
Tegen 3 januari is het weer normaal, zoals altijd.
Hoeveel keer ze het zich heeft voorgenomen, of hoeveel keer ze het ook daadwerkelijk gedaan heeft?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoeveelste keer zou dat zijn sinds jouw registratie op FOK!?
Ja dat moet het wel zijn, want een niet rokende, schoonmakende Yvonne, die zegt dat de keuken haar domein is,moet wel ernstig in de war zijn!quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tijd van 't jaar weer, hé?
Tegen 3 januari is het weer normaal, zoals altijd.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hoeveel keer ze het zich heeft voorgenomen, of hoeveel keer ze het ook daadwerkelijk gedaan heeft?
* Paaskonijn schuilkelder weer in duiktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |