quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met de hele dag Jordy van Loon?
HAHAHAHAHAH.... Goed, daar lusten de honden nog geen brood van man`!`~11`1`!~!~ROFLEINZTOWDREIKETCHUP~!~!~!~!~!~!~1`2quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zwart brood, dat geef je je hond op niet-kerstdagen nog niet.
Je wilt het welquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef yvonne het volgende:
Ik ga niet vertellen hoeveel soorten jam ik gekocht heb heur
Die leest gewoon mee hoor.quote:
SHE leest dit nietquote:
Nietusquote:
Afvallen bedoel je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
SHE leest dit niet
Die is veelste druk bezig met voorbereidingen voor der shoot
7 verschillende soortenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef zarGon het volgende:
Ah toe. Alstjeblieft. Puppyogen, nu, ik.
quote:
Ze heeft 13 katten toch, zitten die allemaal buiten met de kerst?quote:
Ik heb SHE hier even op geattendeerd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
7 verschillende soorten
Net geteld, ik heb een goed excuus, ik ben in Duitsland wezen shoppen waar zo zooooooooooooveel lekkers hebben
Gaat heen, ik ben om 13 uur "begonnen" het is pas 16 uurquote:
Doen die lambalkinderen van je nog wat of sta je er weer eens alleen voor?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ik ben om 13 uur "begonnen" het is pas 16 uur
Moet je eerder beginnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ik ben om 13 uur "begonnen" het is pas 16 uur
Welnee,ik doe het alleenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doen die lambalkinderen van je nog wat of sta je er weer eens alleen voor?
En dat gaat je prima af, zo te zien.quote:
quote:
Als jij klaar bent met poetsen, ga jij bij ons dan verder?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef yvonne het volgende:
Ik ga niet vertellen hoeveel soorten jam ik gekocht heb heur
Jij veranderd ook vaakquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:17 schreef Adelante het volgende:
Ik moest ineens hier aan denken, JK.
[ afbeelding ]
Ik was begin december al begonnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:15 schreef Ole het volgende:
Yvonne, je hebt in elk geval al meer gedaan dan ik.![]()
Ik heb nog niet eens boodschappen
Het aanrecht. De aanrecht is stom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was begin december al begonnen
Ik kom nu 876876 dingen dubbel tegen
Update: de aanrecht is leeg, alles min of meer in kasten en planken, frituurpan is schoon en ververst en nu ga ik de keukenkastjes doen
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
TTTTTTTTTT veranderttttttttttttttttttttttttttttttt
Weljaquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Yvonne ga je in 2009 wel stoppen met roken
Wondersponsje en even koken met een blokje Dreft voor de vaatwasserquote:
En dan? Smaakt al je patat/friet/pommes naar zeepsop.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:40 schreef yvonne het volgende:
Wondersponsje en even koken met een blokje Dreft voor de vaatwasser
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan? Smaakt al je patat/friet/pommes naar zeepsop.
quote:Ah, deze mocht ik niet posten:
Ik zeg altijd: "BITTE EIN POMMES MIT MAJO! UND SCHNELL, AUSWEIS DABEI!!!!!!!!!111einszweidrei11"
heeft verder niks met dit topic te maken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:18 schreef yvonne het volgende:
Geen zin meer hoor
*alles in dozen en laatjes plettert, klaar*
Tot volgende Kerst
Ja, wanou, alles is echt schoon hoorquote:
Ik mis nog:quote:
Die zit nog op z'n werk en die helpt ja! Troep makenquote:
Denk er zo over, hij helpt op zijn manierquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zit nog op z'n werk en die helpt ja! Troep maken
Viel best mee, op m'n bureau 600 briefjes en een berg as en een hele hoge stapel troep en de rest was al best aan kantquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Denk er zo over, hij helpt op zijn manier.
Vertel, wat voor een smerigheid heb je zoal gevonden?
Paardenworst?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viel best mee, op m'n bureau 600 briefjes en een berg as en een hele hoge stapel troep en de rest was al best aan kant
Ik had al voorgewerkt ivm verjaardagen h`e
Alleen die keukenen jawel, nog een tas met spullen gevonden
Ik heb echt eten tot 2010
Ben jij lesbischquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:38 schreef shmoopy het volgende:
Het is die naam, hé?
Mijn Yvonne heeft alles ook zo netjes gepoetst.
En hoeveel kilo bagger kwam er tussen de toetsen van jouw toetsenbord vandaan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viel best mee, op m'n bureau 600 briefjes en een berg as en een hele hoge stapel troep en de rest was al best aan kant
Ik had al voorgewerkt ivm verjaardagen h`e
Alleen die keukenen jawel, nog een tas met spullen gevonden
Ik heb echt eten tot 2010
Well dûh, ben jij de laatste FOK!ker die dat nog niet wist?quote:
Zo goed ken ik jou nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Well dûh, ben jij de laatste FOK!ker die dat nog niet wist?
Neuken?quote:
serieus? en we hadden nog wel zo'n mooie samsonband.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Want ze gaat stoppen met roken vanaf 2009![]()
Over 10 kilo, okee?quote:
Nou,ik klopte hem leeg en daarna bleef de L steken en deed de spatiebalk het niet meerquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoeveel kilo bagger kwam er tussen de toetsen van jouw toetsenbord vandaan?
Vanaf 2009, kan dus 2020 zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
serieus? en we hadden nog wel zo'n mooie samsonband.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou,ik klopte hem leeg en daarna bleef de L steken en deed de spatiebalk het niet meer, nu heb ik een nieuwe
pfeeeew ik kreeg al bijna longkanker van de schrik.quote:
Dan zal ik de laatste wel zijn denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Well dûh, ben jij de laatste FOK!ker die dat nog niet wist?
Je hebt je drankvoorraad aangevuld, hè?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
7 verschillende soorten
Net geteld, ik heb een goed excuus, ik ben in Duitsland wezen shoppen waar zo zooooooooooooveel lekkers hebben
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:02 schreef Dirkh het volgende:
Stoppen met roken in 2009?Mensen die stoppen met roken.
Wat is het volgende, stoppen met drinken?
Heb jij geen flesjes bier in huis?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
roken is het enige dat ik nog heb...
nee, ik heb wel een leverziekte in huis.quote:
Ja, ik zoek je wel op in Avondrood dan.quote:
Da's balen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ik heb wel een leverziekte in huis.
ik drink nu al bijna een jaar niet meer, mag ook niet meer en antibus helpt goedquote:
Dan zoek je toch een dokter die bier op recept uitschrijft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ik heb wel een leverziekte in huis.
Hé, mensen die niet mogen drinken verdienen ook een beetje aandacht. Omdat jij niet mag drinken heb je dus meer vrije tijd, je ligt niet de halve dag laveloos op de bank en kan je dus haar kastjes uitruimen, soppen, inruimen, koken en tussendoor een shaggie roken. Ik zie alleen maar oplossingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
maar he! genoeg over mij, ik steun yvonne natuurlijk door dik en dun!
lekker soppen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hé, mensen die niet mogen drinken verdienen ook een beetje aandacht. Omdat jij niet mag drinken heb je dus meer vrije tijd, je ligt niet de halve dag laveloos op de bank en kan je dus haar kastjes uitruimen, soppen, inruimen, koken en tussendoor een shaggie roken. Ik zie alleen maar oplossingen.
Goed,quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Natuurlijk willen wij nu allemaal weten :
Yvonne , hoe is het eten bevallen bij de kinders?
Is het allemaal opgegaan ?
pics ?
Vond Brechtje het lekker ?
Wie deed de afwas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |