Ik kon het toch nog terug zien, zat nog in de cache. Maar ik vind het respectloos. Echt twee pubers die die taart eruit gooien en nog geen 3 minuten nadat het bruidspaar uit het huis is alweer een spijkerbroek aan. Een houding van: We hadden er al geen zin in.quote:
Zoveel was het niet hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:49 schreef gateway het volgende:
[..]
als je 154000 euro hebt voor 7 minuten trouwgedoe in het glazenhuis dan kan dat beetje vand e taart er ook wel bij hoor
Probeer jij anders effe 5 dagen niks te eten en dat dan twee bruinwerkers zo'n gigantische taart laten staanquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat onrespectvol tegenover het bruidspaar.
Ze hebben royaal betaald voor die bruidstaart en zo gedraag je niet voor op en/of na een bruiloft.
Die 3 DJ's hebben afgedaan wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
Die remix van Jordy![]()
Maar het origineel blijft toch wel stukken beter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:47 schreef evert het volgende:
[..]
nee klopt helemaal, moet je ook niet willen. maar het valt me gewoon ook op als je op het plein kijkt wie en wat daar loopt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar is dit belangrijk? Misschien gaan 'witten' weer meer voor de kick om met hun snuit op TV te komen.
Ik vind het een beetje zoeken dit.
Oh. Dan is het goed. Gaan we ook even een voedselgevecht houden bij jouw bruiloft als jij net de deur uit bent?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:49 schreef evert het volgende:
[..]
bruidspaar was al lang naar buiten hoor
Zeker per meter moeten betalen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Whehe, er is gewoon meer op SHE geboden dan op van Velsen.
Volgens mij was het niet eens de bedoeling om de taart mee te nemen. Dus mekker niet zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed. Gaan we ook even een voedselgevecht houden bij jouw bruiloft als jij net de deur uit bent?
Van Velzen past alleen op pasfoto'squote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Whehe, er is gewoon meer op SHE geboden dan op van Velsen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef IedeK. het volgende:
http://flickr.com/photos/12429121@N07/sets/
Mijn foto's van gister, nu weer werken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |