abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64314032
De zogenaamde laatste "Happel kloon" .. Later we blij zijn dat dat ras dan nu officieel is uitgestorven in de voetballerij (neem ik aan)
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 24 december 2008 @ 03:33:41 #152
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64314085
quote:
Op woensdag 24 december 2008 03:27 schreef Twerk het volgende:
De zogenaamde laatste "Happel kloon" .. Later we blij zijn dat dat ras dan nu officieel is uitgestorven in de voetballerij (neem ik aan)
Ken je er nog meer?
pi_64314120
Nog talloze
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 24 december 2008 @ 07:00:55 #154
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64314697
quote:
Op woensdag 24 december 2008 03:27 schreef Twerk het volgende:
Jah, want de wereld ziet er stukken beter uit met Andries Jonker, Hans Westerhof, Robert Maaskant, André Wetzel en meer van dit soort gedrochten.
  woensdag 24 december 2008 @ 07:02:29 #155
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64314699
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:35 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dat FCU dan tevreden is kan ik me nog enigszins voorstellen.. maar je moet als profclub wel enorm achterlijk zijn om een kluns als Willem nu nog binnen te willen halen. Hij heeft zich echt volledig belachelijk gemaakt de laatste maanden.. Sad.

Al zou Peter Bosz het vast enorm interessant vinden om soms met Willem aan 1 lunchtafel te mogen zitten.

Ik zou zeggen.. Brandts naar Utrecht.
Ik raad je aan wat vaker de backspace te gebruiken in plaats van het plaatsen van berichten
pi_64320455
quote:
'Blijkbaar zijn bij FC Utrecht de spelers niet belangrijk'

24/12/2008 10:05

Gregoor van Dijk is niet te spreken over het ontslag van trainer Willem van Hanegem bij FC Utrecht. De 27-jarige middenvelder overweegt zelfs zijn aanvoerdersband in te leveren.

'Het stoort me enorm wat er is gebeurd', zegt Van Dijk, die boos is weggelopen uit een gesprek met voorzitter Jan Willem van Dop, in De Telegraaf. 'De spelers wilden door met Van Hanegem en dat wist de clubleiding heel goed. Maar blijkbaar zijn bij deze club de spelers niet belangrijk en draait het alleen om de mensen in de top.'

Rechtsback Tim Cornelisse spreekt eveneens zijn onvrede uit. 'Het blijft maar doorgaan. Normaal doet een club er alles aan de best mogelijke voorwaarden te creëren waarin het elftal kan presteren. Hier lijkt het tegenovergestelde het geval.'

Van Hanegem werd dinsdag ontslagen bij FC Utrecht naar aanleiding van uitspraken die hij had gedaan in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. De Kromme vond dat hij was misbruikt in de kwestie waarbij zijn vier assistenten (John van Loen, David Nascimento, Maarten Arts en Rob Druppers) op non-actief waren gesteld.
Je kan het bestuur overal op aanspreken, maar in dit geval snap ik niet hoe je de schuld bij iemand anders als Willem zelf kan leggen.
pi_64320486
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Je kan het bestuur overal op aanspreken, maar in dit geval snap ik niet hoe je de schuld bij iemand anders als Willem zelf kan leggen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64320499
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:35 schreef Twerk het volgende:
Al zou Peter Bosz het vast enorm interessant vinden om soms met Willem aan 1 lunchtafel te mogen zitten.
Ken uw Feyenoord-klassiekers
  woensdag 24 december 2008 @ 13:13:53 #159
111382 Ofyles2
pi_64322314
quote:
Op woensdag 24 december 2008 07:00 schreef Keltie het volgende:

[..]

Jah, want de wereld ziet er stukken beter uit met Andries Jonker, Hans Westerhof, Robert Maaskant, André Wetzel en meer van dit soort gedrochten.
Hans Westerhof zal dit jaar niet meer halen, vermoed ik.
pi_64325715
En Andre Wetzel is geen gedrocht
  woensdag 24 december 2008 @ 16:35:37 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64329445
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef BertMaalderink het volgende:
En Andre Wetzel is geen gedrocht
Nee, hem vind ik echt een intelligente trainer. Ik zie hem nog wel hogerop komen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64329942
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Van Dijk bedoelt dat Buter, van dop en frans een paar weken geleden de selectie hebben beloofd dat willem wel zou blijven... en dat dat nu dus niet meer zo is. Hij zegt toch niet dat het onzin is dat willem eruit is of dat willem groot gelijk heeft.
pi_64330771
quote:

[..]

Wat heeft van Hanegem de laatste jaren gepresteerd dan?
pi_64330820
De laatste pakweg 15 jaar al niets.
pi_64330857
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef jojohopjes het volgende:

Van Dijk bedoelt dat Buter, van dop en frans een paar weken geleden de selectie hebben beloofd dat willem wel zou blijven... en dat dat nu dus niet meer zo is. Hij zegt toch niet dat het onzin is dat willem eruit is of dat willem groot gelijk heeft.
Als Willem niet zo lomp had gedaan, was hij ook gewoon gebleven, zoals beloofd. Die belofte van het bestuur houdt natuurlijk niet in dat Willem vervolgens overal mee weg kan komen.

Van Dijk zou kwaad moeten zijn op Van Hanegem.
pi_64330928
Nogmaals.. Willem heeft er gewoon bewust op aangestuurd. Te laf om zelf op te stappen en dit ontslag kwam hem prima uit. Of had je de indruk dat hij er nog wel ff zin in had dit jaar fanatiek af te maken?
pi_64330994
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:21 schreef Twerk het volgende:
Nogmaals.. Willem heeft er gewoon bewust op aangestuurd. Te laf om zelf op te stappen en dit ontslag kwam hem prima uit. Of had je de indruk dat hij er nog wel ff zin in had dit jaar fanatiek af te maken?
Dit is de enige juiste conclusie. Een typisch trekje van gasten van die generatie kennelijk. Wim J. en Johan C. zijn ook al van die demente lafbekken.
  woensdag 24 december 2008 @ 17:32:18 #168
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_64331258
quote:

[..]

Niks mis met Maaskant en Wetzel. Westerhof is in principe ook gewoon een goede trainer, dat het zaakje bij Vitesse niet wil gaan lopen is pure pech.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64331373
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:32 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Niks mis met Maaskant en Wetzel. Westerhof is in principe ook gewoon een goede trainer, dat het zaakje bij Vitesse niet wil gaan lopen is pure pech.
Jij volgt het Mexicaanse voetbal op de voet?
  woensdag 24 december 2008 @ 18:32:00 #170
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_64333023
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij volgt het Mexicaanse voetbal op de voet?
Moet dat dan? Ik kan best zien dat die man geen halvegare is, en hij heeft ook buiten Chivas om een aardig verleden bij o.a. PSV.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64333079
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:32 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Moet dat dan? Ik kan best zien dat die man geen halvegare is, en hij heeft ook buiten Chivas om een aardig verleden bij o.a. PSV.
Lijkt me wel als je de conclusie wilt trekken dat het een goede trainer is. Die conclusie trek je vast niet op basis van zijn prestaties bij Vitesse lijkt me.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:00:39 #172
111382 Ofyles2
pi_64342347
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef Twerk het volgende:
De laatste pakweg 15 jaar al niets.
Behalve een verdwaald kampioenschap bij Feyenoord.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:01:31 #173
111382 Ofyles2
pi_64342379
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:20 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Als Willem niet zo lomp had gedaan, was hij ook gewoon gebleven, zoals beloofd. Die belofte van het bestuur houdt natuurlijk niet in dat Willem vervolgens overal mee weg kan komen.

Van Dijk zou kwaad moeten zijn op Van Hanegem.
Van Dijk blonk nooit uit in gezond verstand.
pi_64396470
Eindelijk is ie ook door het grote publiek ontmaskerd als een onbetrouwbare en acherbaks persoon. Heb me bv. groen en geel geërgerd dat hij na het EK 2004 Advocaat liet vallen als een baksteen.
Zelf heeft ie als trainer geen reet gepresteerd (alleen 16 jaar geleden bij Feyenoord een goed jaar gehad, met dan aan W.Jansen) en dan wel het lef hebben om andere trainers af te zeiken.
Adios Willem en hopelijk tot nooit meers ziens.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 28 december 2008 @ 16:39:52 #175
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64433774
Willem en FCU passen eigenlijk wel goed bij elkaar: soort bij soort, minkukels bij minkukels!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')